Spannend hè! Mijn moeder had dit ook en heeft vorige week een darmonderzoek laten doen en daar bleek het alleen een poliepje te zijn dat tijdens het onderzoek meteen is weggehaald. Het kan dus heel goed meevallen!
Ohhhh wat kut
Ik heb iets soortgelijks, we gaan vandaag foto’s maken op kantoor maar ik ben zo moe dat ik dikke ogen heb en was te lui om make-up op te doen helemaal vergeten die foto’s
Ohh dat is kut. Mocht het helpen, mijn rijbewijs lag laatst anderhalve dag na het maken van de foto al klaar
Mijn vriend gaat donderdag altijd op kantoor werken, kind gaat naar de opvang dus had echt zin in een dag alleen. Maar mijn vriend had een verrassing vanochtend: ‘hij blijft gezellig thuis!!!’
Heb een een picture people in de buurt? Daar laat ik altijd m’n pasfoto’s maken en willen ze wel eens wat shoppen. Bij mij bijv een gekke pluk haar die omhoog stond, maar ook een puist bijv. Misschien kunnen ze wat met je oog.
Ooh wat handig, maar helaas hebben we die hier niet. Er is hier ook een proef met dat de aanvraag digitaal gaat maar dan moet je bij speciale fotozaak die foto laten maken
@Max dat is wel fijn om te horen, dan kom ik hopelijk niet zonder te zitten
Ik weet niet wat het is dit jaar maar wij hebben vorige week ook 3x een beest van zo’n formaat in huis aangetroffen
September is spinnenmaand hè. Misschien heb je over een paar weken geluk!
Mijn galerij zit ook weer vol met spinnen en ik heb mijn deur en raam vaak open en nu moet ik ze steeds daar vandaan halen gelukkig niet van die grote!
Deze ziet er wel uit alsof hij zelf de deur open en dicht kan doen. Misschien kan hij de volgende keer koffie voor je zetten in de ochtend, wel zo beleefd.
Zolang die maar niet aan mij friemelt vind ik alles best.
Ik zit tot m’n verdriet weer eens te wachten bij de autogarage, buiten op een loungeset. Er is hier nog een wachtende man en het is zo typisch, echt DE Nederlandse man. Jaar of 55, blauwe polo, beige korte broek, beige pet op met random jaartal voorop, teenslippertjes aan. In plaats van dat ie bij me komt zitten wachten loopt ie constant rond met z’n handen in z’n zakken, loopt ie de werkplaats op om met de jongen te praten die met zijn auto bezig is, loopt ie rondjes over de parkeerplaats waar auto’s te koop staan, gaat ie in elke auto naar binnen kijken, zo handje boven z’n ogen om goed te kunnen kijken. Waarom zijn al die mannen hetzelfde.
Dit is waarschijnlijk ook zo’n man die steeds langzamer gaat lopen langs de opbouw van een kermis totdat hij opeens een groepje vindt waar hij bij aan kan sluiten.
Wat een zelfkennis
Haha ja, of als de gemeente bomen aan het kappen is zich er mee gaat bemoeien en gaat aanwijzen welke tak ze nog moeten doen.
Nou ik zou echt boos zijn op mijn katten als ze zo’n monster niet doodmaken
Ja, ik kom ze nooit levend in huis tegen. Alleen half kapot geknaagd ergens op de grond
Ik word helemaal gek van mezelf . Note to self: volgend naar vakantiedagen iets beter verspreiden. Ik moet nog 2 weken maar de motivatie is tot een nulpunt gedaald
Zo kwam ik er deze week achter dat ik een aantal zilvervisjes in bed had.