Dus dit boek heb je niet meer nodig?
Godver laat net ff mn telefoon uit mân handen vallen op de stoep, scherm gebarsten. Doet het gelukkig nog wel maar dat wordt m laten repareren vind ik altijd zo zonde van mân geldâŠ
Hehe we vragen donaties voor stichting vluchtelingenwerk voor ons geregistreerd partnerschap. Vindt mân racistische familie vast leuk.
Morgen naar Amsterdam voor de teambuilding van het werk. Geen zin in de happy mood maar wel in het hotel waar we gaan overnachten. Jammer dat we maar een nachtje blijven.
Ik heb vandaag chocomelk gekocht, maar eigenlijk wilde ik warme chocolademelk. Duidelijk een voorteken dat de herfst mag komen. Maar ik wacht nog even tot het officiele seintje van Miss Lipgloss met haar Acnesjaal.
Ik heb gisteren al voor het eerst onder een dekentje op de bank gezeten, dus het zal niet lang op zich laten wachten!
Hebben jullie die tiktoks gezien over dat urban fleet festival hahaha. Wat een aanfluiting
Dus het Fyrefestival heeft weer een concurrent erbij?
Jaa haha. Ik moet vooral lachen om dat drijvende podium dat schijnt dus aangekondigd te zijn als een eiland vol met artiesten.
Bleh heb zo geen zin in morgen waardoor ik mân hele avond ga verpesten met chagrijnig zijn
Vond dit vroeger altijd zo stom als mân vader dit deed op zondagen
Haha die Ikea-tafeltjes. Dit heeft een hoog beroepsonderwijsdiplomauitreikinggehalte en dit moet doorgaan voor een betaald festival. ![]()
Haha ja en vanochtend dit ook, wat kut hahaha
Ugh same! Heb nou donuts gekocht misschien helpen die
Het zou een âluxeâ ervaring moeten zijn las ik net ergens ![]()
![]()
![]()
VMAâs zijn vanavond, wat een hoogmis was dat vroeger. Ik mocht lang opblijven om te kijken naar de optredens van Britney, BeyoncĂ© die haar zwangerschap aankondigde of haar hele album zong, Taylor en Kanye en nu is er gewoon niets meer.
Zo jammer dit!

Deze disrespectloosheid op godin Anitta en mân faves J. balvin en Bad Bunny ![]()
Het is 100x beter dan Britney, echt.
Toon me dan! I came up with receipts.