Per ongeluk?
Die zit sowieso de ex van haar vriend te stalken en post nu op een ander forum in paniek dat ze per ongeluk een vriendschapsverzoek heeft gestuurd
Boots als in engelse boots drogist? Dan denk ik dat het daar van komt aangezien ze geen EU meer zijn.
Haha dacht ik ook maar ik heb dat zelf ook wel eens bij een random persoon gehad en dan zie je toch dat je dat aanklikt en klik ik altijd gelijk op ongedaan maken ofzo? Dus dan had ik verwacht dat die melding zou weggaan maar nope. Ik ga ook niet accepteren hoor, echt mega raar. Heb mn ex niet eens op fb
Kan ook goed dat ze het helemaal niet door heeft gehad en er gewoon per ongeluk op heeft geklikt, net zoals wij hier altijd met onze dikke vingers boze emojis plaatsen
Ze hebben ook heel veel moeite met het vinden van eten, als je kan zou ik ze ook bijvoeren!
Morgen voor t eerst sinds maart 2020 weer naar een tentfeest (oktoberfest niet meegerekend) dus ben maar ff afspeellijsten op Spotify aan t luisteren om te kijken of ik de liedjes nog wel ken
Ik heb vandaag twee Bumble Friends dates gehad, de eerste met iemand die ik voor het eerst ontmoette en de tweede met iemand die ik al langer ken en vaker heb gezien inmiddels. Echt ik ben ZO blij met Bumble Friends, ik weet dat ik er al vaker over heb gepost maar ik vind het echt top. Nu al meerdere zulke leuke sociale contacten aan over gehouden en ik ontmoet nog steeds leuke nieuwe mensen
Voor iedereen met egels in de buurt, ze hebben het echt heel zwaar nu. Je kan ze water geven en kattenbrokjes.
Wat leuk! Hier er nog weinig succes mee helaas, maar heb vandaag wel meerdere vrouwen geliked, dus hopelijk komt daar bij mij ook wat uit, want mijn sociale leven is zo klein en zeker hier in de buurt.
Thanks voor de tips. Heb ook meteen wat kattenbrokjes her en der neergezetâŠben alleen bang dat de katten het eerst op eten want daar lopen er ook veel van rond, vooral sânachts. Maja, je kan alleen maar zoveel doen.
AwâŠbij mjjn broer in de tuin zit ook een egeltje. Mijn neefjes zijn door het dolle heen en hebben er ook al speciaal egelvoer neergezet.
Ja dat is wel een nadeel. Ik heb een paar jaar geleden een voerhuis voor ze gemaakt. Gewoon een grote plastic opbergdoos, gat in gemaakt en daar een stuk pvcpijp in gestopt, zodat de (meeste) katten er niet in kunnen. Ik betrapte laatst een kleintje in de doos maar verder lijkt het goed te werken. Heb sowieso twee egels die iedere avond komen eten en drinken
Edit: er zit ook een deksel in de doos. Heb ook gaatjes in de zijkant gemaakt voor extra lucht
Gelukkig gaan ze bijna neder.
Ik denk meteen dat zij jou iets te zeggen of vragen heeft haha vooral na zoân turbulente relatie
Ja! Dacht ik ook al meteen. Zou je dmâs op facebook even bekijken of daar geen berichtje in staat
Nou dit ja, ik zat laatst op een avond verstijfd in de tuin omdat ik dacht dat er iemand over de schutting probeerde te klimmen ofzo, en toen zag ik even later een egel rondscharrelen
Omg nu wil ik een hond en naar een honkbalwedstrijd in Amerika puur en alleen om hieraan mee te kunnen doen. Dit filmpje made my day 100000%
Edit: oh wel echt met geluid beter
Ik ben bang voor muizen en afgelopen winter was ik echt hyperalert steeds omdat ze in huis zaten, steeds schrikken van alles wat bewoog enzo. En nu liep er net in de keuken een muis over mijn voet
Ik gil niet snel maar schreeuwde het echt uit, heb zooooo geen zin in deze hele ellende weer door die tyfusbeesten
Ik lig in een nachttrein in een coupĂ© met een stel van mân ouders leeftijd. Ik dacht eerst dat ze heel degelijk en gezellig waren maar inmiddels zijn ze 2 flessen wijn verder en zijn ze volgens mij seksuele handelingen bij elkaar aan het doen (ik sliep maar nu dus niet meer). Nou, top.