Wat je even kwijt wil #61

Oeh dat maakt t heel verleidelijk om alsnog te accepteren hahaha.

Mijn profiel staat mega afgeschermd, geen idee of geen vrienden mij berichtjes kunnen sturen (of zie je ergens apart als je van onbekenden priveberichten krijgt?)

2 likes

Zou kunnen bij berichtverzoeken of verborgen verzoeken maar geen idee wanneer daar iets in komt. Ik heb ook alles helemaal afgeschermd en krijg daar nooit wat in.

3 likes

En ik dacht 'Wat zal ik vanmiddag eens gaan doen?" en appt net een andere vriendin van Bumble of ik mee kom wandelen met haar (we hebben allebei een hond) TOP. Dit is echt precies wat ik zocht op Bumble, leuke mensen om soms gepland en soms ongepland iets mee te kunnen doen. Ben blij dat ik er zo in heb geïnvesteerd :grin: Deze persoon was m’n aller eerste top match, ken haar nu een klein jaar. Echt leuk om iemand dan vriendin te kunnen noemen. Dat is net een beetje als met daten dat je toch denkt van: vindt ze mij ook leuk? Gaan we elkaar vaker zien? Zullen we eens echt een dagje samen er op uit? Zal ik wel of niet weer appen om iets te gaan doen? :sweat_smile:

55 likes

Ik zag net een hond + eigenaar uit de AH komen en de hond had een pak met brokjes in zn bek om te dragen :pleading_face: zo schattig

92 likes

Oh god er wordt hier naast ons huis zo’n opblaas kasteel opgeblazen :sos:

7 likes

Hop hop, zoek je innerlijke kind en spring erop!

1 like

Door jouw berichten had ik een tijd terug ook bumble BFF gedownload en heb nu ook een paar leuke contacten/vrienden! Echt blij mee :blush:

5 likes

Mijn telefoon (iPhone 12) hangt alweer vast. Dit is al een paar keer eerder gebeurd in de afgelopen maanden en ik kan geen apps meer openen, telefoon ook niet locken en ook niet uitzetten. Gelukkig heb ik mijn oude telefoon nog en staan de meeste gegevens in de cloud dus ik ben weer bereikbaar maar jeetje wat is dit kût…

2 likes

Hopelijk gaan ze er vandaag op en niet morgen

2 likes

Jeetje wat een rollercoaster telkens. Kan je (behalve op het forum) bij iemand ventileren? Voel je vooral vrij om dat hier te doen, ik vind het zeker niet ongepast.
Toen mijn moeder kanker had, viel mij op dat er allerlei initiatieven zijn voor partners van en jonge kinderen, maar dat adolescenten en volwassen kinderen uit de boot vallen. Alsof die geen ondersteuning nodig hebben of eens een luisterend oor…

7 likes

Wat leuk! Ik had de app een tijdje terug geïnstalleerd maar niks mee gedaan, maar door jouw enthousiaste verhaal ga ik toch maar eens kijken. Heel fijn dat jij eruit hebt kunnen halen wat je zocht. :smiling_face:

2 likes

Wat leuk! Ik krijg niet eens likes joh :joy:

4 likes

Ik had ooit 3 likes. 1 reageerde niet andere 2 waren mega droog.
Laat maar haha.

6 likes

Lieve Friemel, natuurlijk draait een heel groot deel van je leven hierom. Het zijn je ouders, je houdt van hen en zorgt voor hen, dat kan je niet zomaar ‘niet’ meer voelen of ervaren. Echt, praat erover, schrijf erover, schreeuw desnoods maar jij hebt echt alle recht om hier heel veel over te praten. Ik heb de fout gemaakt om alles op te kroppen en dat wreekt zich jaren later.
Vreemd gevoel is dat ook hé, dat jouw wereld stil staat. Ook dat is heel normaal. Ik ben er zeker van dat je ook over andere dingen kan praten en dat dan ook wel doet.
Kan je wel genoeg ontspannen en soms wat afstand nemen van de situatie? Dat je even iets leuks voor jezelf kan doen of samen met vrienden of je vriend? Iets waarbij je even niet ‘de dochter van’ bent maar gewoon jezelf? Ik gun je dat echt van harte!

9 likes

Ik heb 1 reactie/gesprek terug gehad so far (maar daar komt niet heel veel uit), maar had gisteren echt 5 geliked ofzo en daar nog niets terug van gehad :frowning: Zo vervelend dat de match binnen 24 uur vervalt.

@Friemel Mijn moeder heeft ook kanker (borstkanker) gehad, dus mocht je er behoefte aan hebben en het erover willen hebben: stuur me dan vooral een DM. :hugs: Denk ook aan jezelf, want zoiets is gewoon niet te bevatten heftig en weet ik nog wat niet allemaal.

1 like

Haha ik hoop het maar! Het is nu zon gedoe met rijden: niemand wil rijden, maar ook niemand wil ern taxi betalen. En ik kan geen 10+ mensen in mn auto kwijt

2 likes

Gvd m’n satisfyer heeft het begeven :triumph:

3 likes

Dus nu ben je unsatisfied

:drum:

16 likes

Zo! Zie je het voor je :skull:

Ik vind de Youtubeserie van Sofie Rozendaal hierover verfrissend. Zij laat zien hoe het is om partner te zijn van iemand met een depressie. Nou weet ik niet of je vriend een depressie heeft maar aan je verhaal te lezen heeft zijn mentale welzijn in ieder geval veel invloed op je. Misschien heb je iets aan de vlogs.

Denk overigens dat het heel normaal is dat het je energie kost. Blijf dingetjes doen voor jezelf, daar knap je denk ik echt van op. Goed dus dat je naar buiten gaat en ontlaadt. Sterkte!

6 likes