Ik heb het album al sinds vrijdag op repeat staan. Echt weer zin in de nieuwe tour!
Ik vind het ook een goed album zo na de eerste luisterbeurt! Hopelijk zijn de kaarten voor de nieuwe tour nog een beetje betaalbaar, al heb ik ze gelukkig ook al 3 keer gezien.
Ja ben ook wel benieuwd naar de prijzen. Ik ga sowieso in oktober naar hun show in Carré. Vriend heeft al gezegd dat we ook sowieso nog naar een show in het buitenland gaan. (Hij is zo’n ultrafan die meestal 3x per tour gaat )
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag na mijn vakantie en niemand heeft gevraagd hoe mijn vakantie was en mijn werkplek is echt een grote bende. Lekker terugkomen zo
Ohhhhh ik ben zo jaloers dat je kaarten hebt voor Carre! Heb zelfs nog hun album gepre-orderd terwijl ik niet eens een cd speler meer heb om mee te kunnen doen aan de presale maar het mocht allemaal niet baten maar verder zijn er (nog) geen data in Nederland bekend toch?
Weer geen pumpkin spice kruidnoten
@Chesirecat mijn vriend is ook groot Muse fan, maar kaarten krijgen voor Carré was echt onmogelijk. Zo weinig capaciteit ook. Ben benieuwd of/wanneer ze hun tourdata gaan aankondigen.
En @Acquiesce presale was bij ons ook niet gelukt. Dag erna zagen we via insta dat ze een extra presale deden en toen lukte het! Was gewoon puur geluk dat we dat wisten. Volgens mij komen de tourdata voor Europa deze of volgende week.
Morgen naar Parijs
Tijd om je inner-Emily te channelen
Ik kan mij hier ook zo over verwonderen bij sommige collega’s. Na mijn vraag heel uitgebreide verhalen over hun vakantie en daarna nada!
Mijn vakantie was ook leuk dank je
Oh joepie! Ik heb ze dus nog nooit live gezien en ik zal niet sterven voordat ik ze toch echt eens live heb gezien. Kan niet wachten!
Hahaha ja zoiets! Incl de eeuwige skottelbraai
Incoming ‘Niemand luistert daar toch naar???!!’
Ik hoop echt dat ze weer een keer in Europa gaat touren met dit album (en dat het een beetje Folklore/Evermore stijl is)
Ongevraagde tip maar wellicht misschien handig; Zoeken naar Sanifair in Duitsland. Die zijn daar echt top. automatische brilschoonmaak dingen alles. Plus coupons voor korting op een koffie bij Coffee fellows ofzo
Ja dat zijn zo’n mooie wc’s! Vooral als je een baby hebt. Verwarmde verschoonruimtes met een stoel, wastafel en zelfs een warmte lamp boven het aankleedkussen.