Wat je even kwijt wil #61

Zo lief! Mijn oma snapt de emoji’s nu, echt geweldig.

1 like

Met lood in m’n schoenen op zoek naar een nieuwe jeans - deze week met m’n te dikke lijf uit m’n favoriet gescheurd - slaag ik meteen.

Een rib armer, maar ik kan er weer even tegenaan. :clap:

33 likes

Je bent bang om keuzes te maken, maar doordat je nu géén keuze maakt maak je ook een keuze, namelijk: thuis blijven en je niet happy voelen.
‘Wat nou als…’ is echt een zinloze gedachte: er kan letterlijk op elk moment in je leven iets gebeuren waardoor plannen toch niet uitpakken als je ze had gepland. Dus dan kun je het maar beter gewoon doen, en dan zie je daarna wel weer!

13 likes

Thanks voor de motivatie haha! En de rest ook!

Ik heb inmiddels een uitzendbureau gemaild voor de opties na de zomer/eind dit jaar!

4 likes

Sinds ik glasvezel heb doet mijn wifi zo kut voor in huis (en laat daar nou net mijn bureau staan). Nu hadden ze laatst op afstand allemaal dingen aangepast en leek het even goed te werken maar het is weer zo kut als het maar kan. Mijn TV heeft ook moeite met de wifi trouwens en die staat in zelfde kamer als de modem lol terwijl ik daar wel voluit bereik heb maar steeds netwerkproblemen bij het opstarten. Nu krijg ik een andere modem en zou het een stuk beter moeten worden.

Maar… ze zei dat ze alleen compensaties geven als kabelinternet niet goed werkt want daar betaal je eigenlijk voor met je abonnement maar ik zei dat ik anders mijn eigen geld wel terughaal en toen zeiden ze oke als het toch weer goed en snel werkt met een nieuwe modem dan gaan we een compensatie in orde maken.

Hahahaha nice de aanhouder wint. :partying_face:

Ze kwamen nu steeds met dingen als ja krijg je wel een voucher voor onbeperkt internet op je telefoon. Ja leuk maar ik heb ergens anders een mobiel abonnement daar heb ik niks aan he grapjassen.

3 likes

Ik heb na vandaag vakantie en ik ben heel blij dat ik met een positief gevoel de vakantie in kan gaan. Er zijn de laatste tijd zo veel positieve ontwikkelingen geweest. Ik ben op zo veel vlakken op een veel betere plek dan 4-6 maanden geleden. Ik heb er hard voor gewerkt en ook afgelopen week was nog erg druk. Ik ga ook al bijna meteen op vakantie, maar ik heb nog een behoorlijk to do lijstje van dingen in mijn hoofd met dingen die ik nog wil doen voordat ik op vakantie ga. Ik ben nu vrij onrustig en ik kan het nog niet loslaten allemaal.

Ik hoop op een mooie zomer.

30 likes

Yesss net mijn allerlaatste verslag ingeleverd dus nu eindelijk mijn minor afgerond en vakantie :tada:

Maandag vertrek ik voor 5 weken Down Under om na 4+ jaar eindelijk mijn moeder, zusje en andere familie te zien. :koala: Kan niet geloven dat het nu eindelijk gaat gebeuren, na zoveel teleurstellingen en tegenslagen. Ik ga de afleiding goed kunnen gebruiken, lekker zo ver mogelijk weg van hier.

136 likes

Ja wat is dat toch dat die internet providers zo bezig zijn met ook een mobiel abonnement bij hun (ja ze verdienen eraan dat snap ik), ik chatte laatst heel kort met een Ziggo medewerker en die begon ook al allerlei vragen te stellen over hoe ik m’n mobiele abonnement geregeld had, echt meteen afgekapt, vind dat zo opdringerig altijd.

7 likes

Aah wat leuk! Ik hoop day je daar lekker tot rust komt :blush:

1 like

Dankje! En vast wel, er staan al veel leuke dingen op de planning :blush:

5 likes

Omg ik had echt 0.0 kracht nog zin om het lstste uurtje op werk af te maken. Toen appte een vriendin van mn moeder dat ze in de buurt is en me wel naar huis wilt brengen en ze bosbessen en een kitten pakket voor me heeft.
Naah nu heb ik ineens zin om ff snel door te werken haha. Ofnja ik zit nu obviously dit weer op de wc te typen maar goed.

22 likes

Dat jouw baas en collega’s geen zorgen maken om jouw toiletbezoeken. Als ik jouw collega was ging ik ervan uit dat jij permanente explosieve diarree hebt en een keer daarmee naar de huisarts moet.

26 likes

Komen net even twee straaljagers hier laag over gevlogen. Meteen wakker hoor.

1 like

Het ging hier vorige week over heri heri en toen dacht ik nog: moet echt aan mijn vader vragen of hij dat weer eens wil maken want het is denk ik al een paar jaar geleden. Dus ik kom net bij m’n ouders binnen, allang weer vergeten dat ik dat zou vragen, is 'ie het gewoon al aan het maken :heart:

37 likes

Ja bij ons ook!
Den helder heeft nu marinedagen. Dus zullen dit weekend nog wel een paar keer overvliegen

2 likes

Ik heb een blaasontsteking en lig echt krom van de pijn :face_with_thermometer: en de rest van mijn lichaam doet ook zeer! Hoop niet dat ik dubbel ziek ben

3 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een baby had. Het leek zoooo realistisch en ik was ook helemaal in de war toen ik, zonder baby, wakker werd🤣

2 likes

Er stopte opeens een auto op de snelweg op de linkerrijstrook. Het was best druk, dus iedereen moest vol op de rem. Stapt er een man uit die auto en gaat hij ruzie maken met de auto achter hem!?

4 likes

Jemig wat eng! Wat rijden er toch veel idioten rond

3 likes

Ja het duurde ook best lang, dus toen probeerden andere auto’s dan maar rechts in te halen, terwijl daar allemaal vrachtwagens reden.
Heel bizar, geen idee waar die ruzie over zou kunnen gaan.

4 likes