Wat je even kwijt wil #61

Aah wat leuk! Ik hoop day je daar lekker tot rust komt :blush:

1 like

Dankje! En vast wel, er staan al veel leuke dingen op de planning :blush:

5 likes

Omg ik had echt 0.0 kracht nog zin om het lstste uurtje op werk af te maken. Toen appte een vriendin van mn moeder dat ze in de buurt is en me wel naar huis wilt brengen en ze bosbessen en een kitten pakket voor me heeft.
Naah nu heb ik ineens zin om ff snel door te werken haha. Ofnja ik zit nu obviously dit weer op de wc te typen maar goed.

22 likes

Dat jouw baas en collega’s geen zorgen maken om jouw toiletbezoeken. Als ik jouw collega was ging ik ervan uit dat jij permanente explosieve diarree hebt en een keer daarmee naar de huisarts moet.

26 likes

Komen net even twee straaljagers hier laag over gevlogen. Meteen wakker hoor.

1 like

Het ging hier vorige week over heri heri en toen dacht ik nog: moet echt aan mijn vader vragen of hij dat weer eens wil maken want het is denk ik al een paar jaar geleden. Dus ik kom net bij m’n ouders binnen, allang weer vergeten dat ik dat zou vragen, is 'ie het gewoon al aan het maken :heart:

37 likes

Ja bij ons ook!
Den helder heeft nu marinedagen. Dus zullen dit weekend nog wel een paar keer overvliegen

2 likes

Ik heb een blaasontsteking en lig echt krom van de pijn :face_with_thermometer: en de rest van mijn lichaam doet ook zeer! Hoop niet dat ik dubbel ziek ben

3 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een baby had. Het leek zoooo realistisch en ik was ook helemaal in de war toen ik, zonder baby, wakker werd🤣

2 likes

Er stopte opeens een auto op de snelweg op de linkerrijstrook. Het was best druk, dus iedereen moest vol op de rem. Stapt er een man uit die auto en gaat hij ruzie maken met de auto achter hem!?

4 likes

Jemig wat eng! Wat rijden er toch veel idioten rond

3 likes

Ja het duurde ook best lang, dus toen probeerden andere auto’s dan maar rechts in te halen, terwijl daar allemaal vrachtwagens reden.
Heel bizar, geen idee waar die ruzie over zou kunnen gaan.

4 likes

Gelukkig zit ik in een verstopt hoekje en zien ze me amper gaan haha.

3 likes

Ik ben dus aan het oppassen en gisteren zei ik dat ik er tegen op zag maar het valt 1000 % mee. Geen gehuil en ze slapen nu al allebei. Dus nu zit ik hier op de hotelkamer een beetje te niksen. Die moeder zei dat ik roomservice mocht bestellen maar ik voel me wel bezwaard om dat te doen.

3 likes

De ouders komen uit het buitenland en zijn hier voor een evenement

3 likes

Nouja als je weet dat ze bij Ziggo nog geen €10 per uur verdienen en de verkoop van een mobiel abonnement een bonus van €10 per abonnement oplevert, dan is het wel logisch dat ze het bij elk gesprek proberen aan te smeren. 🫠

Al met al is het wel mega irritant hoor

1 like

Een kat heeft in een koelkast geneusd en heeft de buit laten vallen tijdens de ontsnappingspoging.

1 like

Ik ga morgen verhuizen en wat is dat toch altijd ellende en hoezo heb ik zoveel spullen :sob:

6 likes

Ik schrok ook. Het is redelijk ver weg, maar heb voor de zekerheid ramen dichtgedaan.

1 like

Ik zie wel echt rook in de lucht, rondom Czaar Peterstraat