En langs de snelweg aan de mannen kant vaak vibrators, buttplugs etc.
Ik geloofde het niet, tot mijn vriend een foto maakte.
Nou ja, korting…… alles is gewoon minstens 0,70€ duurder
Geen idee of dat zo is. laatste keer dat ik in DE was, was in April richting Oostenrijk. but still, ze hadden het ook niet kunnen doen
Ja ik heb echt een pak van 50 van die coupons haha, ik vergeet ze altijd te gebruiken! Ik vind juist dat door de jaren heen de wc’s in duitsland er wel heel erg op vooruit zijn gegaan. Vaak veel schoner dan in nederland. Hoe duur zijn die wcs ook alweer? 1 euro?
oh kan je ze bewaren? Geen datum/tijd limiet op?
De meeste heb ik volgens mij 50 cent of 70 cent betaald? Ik kan het me niet helemaal meer herinneren.
Er staat wel een datum op de achterkant dacht ik. Anders zou je ze direct de dag zelf moeten gebruiken? Veel mensen gooien ze ook direct weg maar dat vind ik altijd zo onaardig. Ik dacht trouwens 1 euro tegenwoordig, maar misschien verschilt het per plek.
Heb trouwens ook nog een plastuit ergens in de verpakking liggen maar ik durf dat ding niet te gebruiken.
Wow dat heeft mn vriend me nooit verteld
Dan zijn ze echt duurder geworden. Ik heb ook een tuit maar als het dan zover is dan blokkeer ik gewoon helemaal.
@Karl_Lagerfeld Hoorde van vriend in ieder geval dat het daar schijnbaar normaal was voor vrachtwagenchauffeurs. Geen idee of het waar is natuurlijk. butt(plug) o well.
Nee, het is nog 0,70€, pas nog geweest. Vroeger was het 0,50.
Zo vies alleen dat er warm water uit de kraan komt. Nooit even lekker afkoelen daar in de zomer.
We gaan zaterdag bij kittens kijken en omg ik heb er zo een zin innnnnn. Net 1 dag aan het werk na de vakantie en ben nu al dagen aan het aftellen tot het weekend.
Ik ben echt zooovaak geweest op station Düsseldorf, munster etc. Dat ik dat niet uit mn hoofd weet. Je kan nog steeds niet pinnen toch?
@Clancy nee ik zie het al overal lopen, behalve in de tuit zelf.
De skottelbraai en de big green egg. Echt dat slepen ze ook mee naar de camping! En bij beide apparaten staat altijd een “echte” man het vlees te bakken. Met een sigaar in zijn bakkes.
Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt. In huis. Ik word gek. Heb mezelf in iedere ruimte al minstens 2x gebeld: niets te horen. Mijn koptelefoon connect gewoon nog met Bluetooth dus het ding is echt ergens. Ik ben nu in staat om een vuilniszak - waarin ook net de kattenbak heb leeggegooid - leeg te halen. Het kan gewoon niet.
Jawel, dat kan eindelijk! Duitsland wordt modern
Ik denk ook dat corona het heeft versneld. Nog niet zo gek lang geleden kon je op sommige plekken, ook op hele grote stations, niet eens een broodje pinnen! Dat is dus echt zwaar onhandig voor nederlanders. En mn pinpas werd laatst geweigerd in Dortmund, nou dat lag echt niet aan mn pinpas maar aan het ouderwetse betalingssysteem in die winkel. Terwijl het dan zo’n Europe pinpas ding is. Dus ik moest of met cc betalen of contant. Dan denk ik soms echt hoe kan zo’n land ineens op zulke punten zo achterlopen.
Wat in godsnaam is big green eggs ?
Oh heb net ff gegooglet. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Lijkt me idd een loodzwaar ding.
Ja joh! (Ze hebben ook iets kleinere versies dit was een medium volgens mij) en dan bij elkaar gaan bbq-en en dus die bakbeesten meeslepen over het veld. Sjouwen met zijn tweeën joh!
Heb je toevallig een fitbit? Ik ontdekte laatst bij toeval dat je daarmee een geluid op je telefoon af kunt laten spelen om hem te vinden. Of staat bwr geluid van je telefoon al aan? Oh als ik je bericht terug lees zo te zien wel. Hè balen!
Thanks, geen Fitbit, maar ik heb 'm! Mijn telefoon trilt heel kort na een gemiste oproep. Dus ben weer mezelf bellen het huis doorgegaan gespitst op ‘bzzt-bzzt’ en jawel praise the lord: gevonden!
Nou ben ik wel benieuwd waar ie zich verstopt had!