Wat je even kwijt wil #61

Mijn moeder is gisteren naar ons toegekomen om te logeren, vandaag op te passen en met de trein weer terug te gaan naar Noord-Holland. Vandaag kan dat niet, maar morgen ook niet. We hadden al een hele constructie bedacht waarin mijn man haar dan morgen tot Noord-Holland zou brengen en zij dan met de trein verder ging. Maar ook dat feestje gaat niet door.

Nu moet mijn man vanavond twee uur rijden zodat ze wel thuis kan komen. Haha ze komt echt nooooit met de trein en dan meteen zo’n drama.

2 likes

In dat pak!!!
Love it

4 likes

Is tupac weer helemaal in ofzo? Zag vanmorgen echt allemaal scholieren met verschillende shirts van hem aan. Verbaasde me echt :joy: Volgensmij waren het ook echt allemaal 13 jarige

2 likes

Die mannen van Goldband zijn alle vier zo anders maar ik vind ze allemaal knap :drooling_face:

10 likes

Is niet ineens hoor, is al jaren zo. Corona heeft een beetje geholpen, maar nog steeds genoeg plekken waar je alleen cash kan betalen. En de supermarkten zijn ook nog steeds dicht op zondag :roll_eyes::angry:

5 likes

Pff mn moeder rijdt net tegen de stoep omhoog en nu is haar autoband kapot :sweat_smile: de halve straat is inmiddels uitgelopen haha

1 like

@Daelyss heb je de optredens al gezien? Bad bunny vond ik wel echt vet.

4 likes

Deze man is een x naar de toppers geweest en dacht ja dat word mn look en imago.

2 likes

Wat naar! Heb je enig idee waar ze vandaan kunnen komen? Bij mij zat er destijds een gat in de onderkant van de keukenplint en bij de boiler. Toen we dat dicht hadden gemaakt, hebben we ze niet meer gezien.

Edit: ik zie net dat ze uit je tuin komen. Dan heb ik niets gezegd. misschien dat je hem met wat pindakaas bij de deur daar kan lokken en buiten kan zetten (met zo’n diervriendelijke val). Alhoewel je daar vanavond niets aan hebt natuurlijk.

1 like

Ik heb vanaf vrijdag twee weken vakantie. In de tweede week zou ik naar een festival waar ik heeeeeel erg naar uit keek, maar het gaat onverwacht niet door dus hele tweede week was al naar de kl*te. Krijg ik net mail dat de vlucht naar mijn vakantiebestemming van mijn eerste week geannuleerd is en nog niet duidelijk is wanneer/hoe ik wel kan gaan :dizzy_face: En ik moet nog 1001 dingen doen voor werk deze week dus ben CHAG door al deze info.

8 likes

Het begint gelukkig ook al rap weer donkerder te worden in de avonden. in de ochtend vind ik het dan weer wat minder.

4 likes

Ik zag net drie katten liggen op een brug. Het leek net alsof ze een bespreking hadden. Het was wel irritant om er rondom heen te fietsen

28 likes

Gierige gerda zit bij koffietijd :joy:

6 likes

Wow ik heb me gewoon 2 uur verslapen :upside_down_face: top begin van de dag

Dit valt mij ook op. Misschien dat Tupac shirts de nieuwe Nirvana shirts zijn haha.

Schuldig

1 like

Ja ik weet dat de supermarkten nog steeds dicht zijn. Maar ik denk dat niemand daar erover klaagt want ze weten niet beter. Helemaal heilig aan hun zondagsrust. En is in de bioscoop nog alles nagesynchoniseerd? Ik wilde een keer naar de bios daar maar toen bedacht ik me dat waarschijnlijk alles is nagesynchronoseerd.

Balen, we zijn met burendag op vakantie. Echt heel jammer. :clown_face:

11 likes

Ik vind hem dus zó aantrekkelijk hahaha :smiling_face_with_tear: het optreden was wel slecht

Zo bam uit het niks ter kennisgeving?:eyes:
Ik heb vragen.

9 likes

:joy::joy:sterk
Ik wilde je al kracht en wijsheid toewensen maar dat hoeft gelukkig niet (niet voor dit, wel het bovenste deel :purple_heart:)

7 likes