Wat je even kwijt wil #61

Oh dat lijkt me heel irritant! Maar in ieder geval nog wel een soort van fatsoenlijk

1 like

Ja dit is mooi! Ik kijk in een groot zwart gat. Zal morgen eens een foto maken.

2 likes

Ik ga last minute dit weekend nog even weg samen met een vriendin :grin: normaal niet echt iets voor mij zoiets nog even te plannen, maar mijn hoofd zit zo vol met van alles en nog wat, dus kans om alles even los te laten.

4 likes

Hoe regel je zoiets?

1 like

Lekker asociaal, wij hebben een hortensia in de tuin en vorig jaar is die gewoon kaal geknipt geworden door iemand. Was echt zó pissig

5 likes

Dat meen je niet, wat erg!!

3 likes

Ontbijten met tiramisutaart. Ach, waarom ook niet :ok_woman:t2:

8 likes

Ik krijg straks te horen of ik overgenomen wordt naar mijn huidige werkgever. Ik hoop dit zo erg want dan heb ik fatsoenlijke werktijden, mag ik thuis werken, flexibiliteit en mag ik doen wat ik leuk vind!
Zou ff fijn zijn om goed nieuws te krijgen in deze kut periode.

46 likes

Ben gister gaan werken terwijl ik niet fit was.
Werd er gedurende de avond niet beter op en twee meiden hebben me naar huis gestuurd.

Net voor sluitingstijd is er een man de winkel binnen gekomen en vond er een voorval plaatst. Die man heeft toen iedereen bedreigd en hebben ze 112 gebeld .

Voel me nu een beetje schuldig.

1 like

Maar dan kan je toch helemaal niks aan doen? En zelfs als je er was, kon je niet die overval voorkomen. Het enige wat je nu kunt doen is die collega’s met wat extra empathie te behandelen. Je schuldig voelen heeft niemand wat aan ( kun je niks aan doen, maar laat je er niet door leiden)

16 likes

Als je dr was had jij dan die man zo ff de winkel uit gezet terwijl je niet fit was?
Nee. Het is heel kut voor hun dat het is gebeurt. Maar jij bent nu nou eenmaal ziek en heb t geluk gehad dat je dr niet bij was.
Beterschap.

4 likes

Ja, was gelukkig geen overval maar een voorval.
Hij had iets expres op de grond gegooid en collega vond dat hij dat product moest vergoeden.

Die meiden hebben me toen gebeld dat hij helemaal door het lint ging.
Heb ze toen allemaal gesommeerd om het afgesloten kantoor in te gaan en die man met rust te laten.

Hij is uiteindelijk weg gegaan

O, dan ging mijn dyslexie weer eens met me aan de haal. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.

Maar hebben ze nog de politie voor die vent gebeld?

1 like

Ja, er was een klant die had ze gebeld. Ik heb 15 min met 1 medewerker aan de lijn gehangen om rustig te houden en uit te leggen wat ze moesten doen.

Toen hij weg ging heb ik weer 112 gebeld dat hij al weg was en dat ze dus niet meer hoefden te komen.

Half uur later stond hij achter en moesten ze van mij weer 112 bellen en hun advies opvolgen.

Ik neem vandaag contact op met de wijk agent en ga een winkelverbod regelen.

4 likes

Fuuuck ik haat mezelf, per ongeluk de intercity naar Amsterdam gepakt ipv de sprinter :sob: nu kom ik 10 min te laat bij een training van 1 uurtje.

2 likes

Ik had de hele zomer geen pianoles dus ik had heel veel nieuwe muziek meegekregen om die tijd te overbruggen, ik zei nog: geef maar lekker veel nieuwe dingen mee want we zien elkaar zo lang niet!!1 Nou eindstand: volgende week heb ik weer les en ik heb de afgelopen twee maanden alleen maar de dingen gespeeld die ik al lang kan en die nieuwe stukken letterlijk nog niet bekeken :thumbsup:

7 likes

Goals en successful adulting, ik begin meestal veel te laat waardoor ik er achter kom dat ik niet genoeg deodorant meer heb of mijn lievelingsjurk in de was zit

4 likes

Ik ben nu al bezig en ga maandag weg :joy:

Edit: heb nu wel de verhuisstress van ‘heb ik dit echt niet meer nodig tot maandag?’

2 likes

Boeiend wat andere mensen ervan denken! Het geeft jou op deze manier minder stress en daar gaat het om :smile:

3 likes

Het STAP budget aanvragen is ook net de rij voor concertkaartjes he. Sta al sinds 10u in de wachtrij, tijd loopt gelukkig wel af, totdat ik nog maar 5min hoef en nu ligt de wachtrij stil?? 5min zijn inmiddels ook al lang voorbij, maar ik kan ondertussen ook niet rustig iets anders doen want stel die wachtrij gaat ineens verder, dan mis ik dadelijk alsnog mn slot.

1 like