Ik heb mn toilettas al ingepakt en ik ga pas over een maand. Dus nee je bent niet gek
Ik zou voor je eigen gemoedsrust en mentale gezondheid toch echt het gesprek aan gaan met die huisgenoot. Is het jouw huis ook echt? Dan al helemaal. Gewoon aangeven: hee ik begin met een nieuwe baan en ik heb echt wat meer rust en ruimte nodig. Dus ik zou graag wat meer ruimte in de woonkamer willen om alleen te kunnen zijn en ik wil ook graag dat je over 2 maanden weg bent.
Klinkt alsof die ander er nu wel lekker zit en weet dat hij/zij toch wel over je heen kan lopen.
Niet te doen nee! Sta al vanaf 10 in de wachtrij en het wordt alleen maar langer…snap ook niet hoe je plek bepaald wordt. Ik moet nu nog 35 minuten??
Mij is het net gelukt! Hij speelt een muziekje af als je aan de beurt bent, dat is wel handig want dan hoef je niet elke minuut dat tabblad te checken als je bijna aan de beurt bent .
Ik begon om 10u met “nog meer dan een uur” en toen sprong ie al vrij snel naar 45min, dat leek wel aardig te kloppen totdat die wachtrij stil gezet werd. Net was er nog 68% van het budget beschikbaar zag ik, dus hopelijk ben je snel aan de beurt en is er dan nog voldoende budget!
Ik zit voor de supermarkt koffie te drinken. Zegt iemand naast mij met biertjes. Ik hou van zitten. Doe ik graag. Gesprek van de dag dit
Hoe heb je geslapen en hoe voel je je nu? Ik overweeg het ook te bestellen, als je je tenminste niet de dag erna standaard super gaar voelt
Nee hoor je bent niet gek. Ik doe dit ook altijd, heb de koffer alvast klaar staan en dan doe ik er steeds weer wat bij als ik er aan denk. Laatste keer dat we weggingen heb ik dat niet gedaan, en de spullen pas gepakt op de ochtend van vertrek. Nou dat heb ik geweten, ik was van alles vergeten, o.a. mijn bril
Ja dat klopt maar een bril kun je niet zomaar bij kopen. En uiteraard zijn het zulke dingen die ik vergeet, niet de shampoo
Ja ik durfde niet een hele dosis te nemen hahah dus heb 1ml liter ipv 2 genomen. Sliep heel snel in maar werd later in de nacht wel weer wakker. Ik ben morgen vrij dus ga vanavond een hele dosis nemen. Ben nu niet heel suf maar wel moe maar ook eerst week kleuters weer dus kan ook daar door komen.
Haha nee heb daar dingen in gedaan die ik dubbel heb
Hier ook eindeloos in die wachtrij voor het stap budget gestaan, maar dat wordt een verloren zaak helaas nu het budget bijna helemaal vergeven is. De reacties op Twitter zijn ook niet mals😅 Echt alsof je inderdaad voor concertkaartjes aan het vechten bent.
Edit: ennn het is helemaal op. De hele ochtend aan verkloot.
Oh wat kut! Ik vond het uiteindelijk nog wel meevallen, maar dan heb ik blijkbaar geluk gehad. Al is het natuurlijk afwachten of je het budget daadwerkelijk krijgt.
Ga je het in november nog een keer proberen?
Als ik de reacties op Twitter allemaal lees dan heb je inderdaad geluk gehad, super fijn dat het bij jou wel gelukt is!
Ik ben al aangenomen voor een baan waarbij ik gelijktijdig een studie voor moet volgen (en dus een deel van het stap budget betaald zou worden), dus voor mij heeft het dan zover ik weet geen zin meer aangezien ik dan al begonnen ben.
En ik maar onschuldig Lumos en Nox gebruiken
(En de robot stofzuiger heet GLaDOS)
Oh dat is wel heel zuur! Kan je werkgever hierin iets voor je betekenen of moet je het gat nu zelf opvullen?
Mijn werkgever gaat het gelukkig betalen!
Nee hoor, zou eerder zeggen op tijd dan overdreven vroeg! Wij vliegen morgen en ik was gisteren ook al begonnen met inpakken. Heb vroeger ook wel eens 's avonds laat nog moeten inpakken en dan is dit toch rustiger, haha!
Hier ook! Heb wel iets meer dan 1,5 uur in de wachtrij gestaan. Neem aan dat we het ook gewoon krijgen toch?
Hartstikke leuk dingen als Cedric Grolet maar dan kom je daar aan is er geen plek. Vraag je of je later terug kunt komen en er dan wel plek is, “nou dat denken we niet”. Nou dan toch lekker niet
Ik ben de hele ochtend al aan het overgeven dus dacht net ik ga maar ff bij het winkeltje aan de overkant een cola halen. De AH voelde net ff te ver. Blijkbaar zie ik er beroerder uit dan ik dacht die vrouw raakte helemaal in paniek. Ze wilde mij op een stoel neer zetten en de dokter en haar man bellen. Geen idee wat haar man voor mij kon doen
En ik nog nee ff cola drinken komt goed! Ik voel mij na een half blikje al gelijk een stuk beter. Ik zal zo maar weer ff mijn hoofd laten zien dat ik weer leef