Wat je even kwijt wil #61

Jouw kliko?
Succes komende week :sunny: :nauseated_face:

4 likes

Ik kreeg de NL alert een kwartier later dan de rest van het terras dus het is duidelijk wie hier dood is als er een keer echt gevaar is :raising_hand_woman:t2:

22 likes

En net tweede NL-Alert gekregen in het Engels (?). Ze zijn aan het blussen en super veel rook ontstaan, blijf weg van de brand locatie (duh).

@Chuckie jij nu hopelijk ook? :flushed:

1 like

Geen koorts gelukkig maar wel die typische spierpijn die je ervaart als je griep hebt. Heb nog geen antibiotica en wil daar het liefst nog even mee wachten omdat het niet goed is dat te vaak te nemen.

1 like

Naah, ik kijk te veel programma’s met Viktor Brand en nu ben ik een crush aan het ontwikkelen. Wtf

2 likes

image

28 likes

Er achter gekomen dat ik 1000€ basically weggegooid heb, omdat ik ergens heen zou vliegen met iemand die het betreffende land niet in komt. Vaag vanwege herkenbaarheid.

Word elke keer gewoon naar als ik eraan denk, zowel het geld aspect als dat dit speciaal voor mij + de ander zou worden en het nu gewoon niet gaat gebeuren. Dit heeft me best vaak op de been gehouden en ik voelde echt veel erbij, en nu ben ik vooral kotsmisselijk door de oneerlijkheid. Je zou je ook maar op één ding in je leven een keer echt verheugen.

10 likes

Wat rot! Zou je eventueel met iemand anders kunnen gaan/ omboeken whatever? Mss niet zoals je voor ogen had, maar toch proberen te redden wat er te redden valt?

1 like

Thuis komen na vakantie vind ik echt het beste gevoel ooit. Heb een super toffe vakantie gehad, maar m’n eigen bed slaapt toch het fijnste.

14 likes

Dus je reisgenoot krijgt geen visum? Als dat niet zijn/haar eigen schuld is, wordt dat zo ver ik weet gedekt door je annuleringsverzekering als je die hebt. Is het nog een optie om alleen te gaan? Succes!

waarom is er zo weinig te doen tegen keelontsteking :slightly_frowning_face:. M’n oor doet zo’n zeer, voel me rotter dan toen ik Corona had en heb m’n bed inmiddels wel gezien maar tv kijken of lezen/puzzelen is te vermoeiend :weary: wel blij met onbeperkt ijsjes en dropjes eten

1 like

lekker mijn ochtend beginnen met een cappuccino, citroencake, borduren en murder she wrote terugkijken

ik ben 100000 jaar oud maar i don’t care, give me the granny life

44 likes

Ja echt darkside :heart_eyes:

@Koekelaar Neeee! Jessica Fletcher is de ultieme feminist icon. Hartstikke hippe vrouw juist!

2 likes

Wat een treinreis zeg. Een man in de coupe hiernaast verschoont een luier en komt hem hier weggooien zodat hij zelf niet in de schijtlucht zit. Conductrice komt ineens laaaaaaiend binnen hier in de 1e klas. Ik heb gewoon een 1e klaskaartje. Maar veel mensen niet, maar die mogen hier nu zitten vanwege drukte. Maar dat mens is compleet over de pis dat we niet opstaan voor ouderen. Er zijn gewoon stoelen vrij en ik zie sowieso niemand staan. Ze loopt nu te gillen dat we niet zijn opgevoed. Nou mevrouw gelet op je gegil om niks ben je zelf niet opgevoed

En nu zit hier een boomermens die niet eens bij de ns werkt bijna kaartjes te controleren?? Zit hier een niet nederlandse jongen en die vrouw zegt ook echt alleen tegen hem ‘is jouw kaartje gecontroleerd door de conducteur? Weet jij wat een conducteur is?’ KAN toch niet dit. En nu zit die vrouw tegen een ander iemand te verkondigen dat ze zelf geen kaartje voor de 1e heeft. En dan wel mensen aanspreken. Wat een reis :smiling_face_with_tear:

6 likes

Godscrisistyfus wat zit er veel verpakkingsmateriaal bij zo’n kast van made

4 likes

Ah gezellig hier :heart:

14 likes

Ik maak om de twee weken elke zaterdag schoon bij een familie, en nu wilt Wim (hun zoon) jullie allemaal de groetjes doen en moet ik jullie vertellen dat hij in augustus een tripje heeft met een rondvaartboot en hier heel veel zin in heeft :grin:

41 likes

Groetjes terug en heel veel plezier Wim. Maak je mooie fotos voor ons? Xjes soy pepe

8 likes

Groetjes terug Wim :wave: enne is dit een uitnodiging aan ons voor een tochtje in de rondvaartboot :laugh:

4 likes

Wij hebben in onze keuken een terrazzo aanrechtblad. Die zit er al 50 jaar in en was in slechte conditie
Nu hebben wij een bedrijf gevonden die dat maakt en kan herstellen en nu blijkt dat zijn opa deze ook in ons huis gemaakt heeft!
Opa kwam uit Italië en heeft het vak weer van zijn opa en vader geleerd.
Zo grappig!

75 likes