Gelukkig zit ik in een verstopt hoekje en zien ze me amper gaan haha.
Ik ben dus aan het oppassen en gisteren zei ik dat ik er tegen op zag maar het valt 1000 % mee. Geen gehuil en ze slapen nu al allebei. Dus nu zit ik hier op de hotelkamer een beetje te niksen. Die moeder zei dat ik roomservice mocht bestellen maar ik voel me wel bezwaard om dat te doen.
De ouders komen uit het buitenland en zijn hier voor een evenement
Nouja als je weet dat ze bij Ziggo nog geen €10 per uur verdienen en de verkoop van een mobiel abonnement een bonus van €10 per abonnement oplevert, dan is het wel logisch dat ze het bij elk gesprek proberen aan te smeren. 🫠
Al met al is het wel mega irritant hoor
Een kat heeft in een koelkast geneusd en heeft de buit laten vallen tijdens de ontsnappingspoging.
Ik ga morgen verhuizen en wat is dat toch altijd ellende en hoezo heb ik zoveel spullen
Ik schrok ook. Het is redelijk ver weg, maar heb voor de zekerheid ramen dichtgedaan.
Ik zie wel echt rook in de lucht, rondom Czaar Peterstraat
Jouw kliko?
Succes komende week
Ik kreeg de NL alert een kwartier later dan de rest van het terras dus het is duidelijk wie hier dood is als er een keer echt gevaar is
En net tweede NL-Alert gekregen in het Engels (?). Ze zijn aan het blussen en super veel rook ontstaan, blijf weg van de brand locatie (duh).
@Chuckie jij nu hopelijk ook?
Geen koorts gelukkig maar wel die typische spierpijn die je ervaart als je griep hebt. Heb nog geen antibiotica en wil daar het liefst nog even mee wachten omdat het niet goed is dat te vaak te nemen.
Naah, ik kijk te veel programma’s met Viktor Brand en nu ben ik een crush aan het ontwikkelen. Wtf
Er achter gekomen dat ik 1000€ basically weggegooid heb, omdat ik ergens heen zou vliegen met iemand die het betreffende land niet in komt. Vaag vanwege herkenbaarheid.
Word elke keer gewoon naar als ik eraan denk, zowel het geld aspect als dat dit speciaal voor mij + de ander zou worden en het nu gewoon niet gaat gebeuren. Dit heeft me best vaak op de been gehouden en ik voelde echt veel erbij, en nu ben ik vooral kotsmisselijk door de oneerlijkheid. Je zou je ook maar op één ding in je leven een keer echt verheugen.
Wat rot! Zou je eventueel met iemand anders kunnen gaan/ omboeken whatever? Mss niet zoals je voor ogen had, maar toch proberen te redden wat er te redden valt?
Thuis komen na vakantie vind ik echt het beste gevoel ooit. Heb een super toffe vakantie gehad, maar m’n eigen bed slaapt toch het fijnste.
Dus je reisgenoot krijgt geen visum? Als dat niet zijn/haar eigen schuld is, wordt dat zo ver ik weet gedekt door je annuleringsverzekering als je die hebt. Is het nog een optie om alleen te gaan? Succes!
waarom is er zo weinig te doen tegen keelontsteking . M’n oor doet zo’n zeer, voel me rotter dan toen ik Corona had en heb m’n bed inmiddels wel gezien maar tv kijken of lezen/puzzelen is te vermoeiend
wel blij met onbeperkt ijsjes en dropjes eten
lekker mijn ochtend beginnen met een cappuccino, citroencake, borduren en murder she wrote terugkijken
ik ben 100000 jaar oud maar i don’t care, give me the granny life