Mijn nieuwe kookboek, niet meer verkrijgbaar in deze uitgave, viel net vanaf een plank naar beneden. Mijn boekenhart huilt.
Ik denk het wel, anders zouden ze ook niet de melding geven dat het budget op is denk ik. Maar officieel moet je de uitslag van de aanvraag nog afwachten.
Ahh nee wat vervelendâŠ
Misschien staat hij in die uitgave nog wel op tweedehands bol/marktplaats?
Net weer doorgereden met de auto omdat ik de auto van mn schoonmoeder zag staan bij het huis.
Geen zin in haar.
En heb de spiraal opgehaald, dacht dat klein doosje zou zijn maar die doos is best lang. Ben nu benieuwd hoe dat ding er nu uitziet.
Ik heb hem als het goed is nog via de Belgische boekhandel gevonden. Dankjewel!
Duurste en meest tegenvallende taartje daar gehad. Wil volgende keer wel bij het andere filiaal nog zo een fruittaartje proberen, maar ben bang voor hetzelfde lot.
haha, ik schrok zo erg toen ik die verpakking ophaalde.
Nou fuck deze saga is nog niet voorbij.
Omdat mân cijfer zo laat is ingevoerd, heeft de examencommissie mij niet kunnen beoordelen. Ik moet mij nu dus herinschrijven en een maand extra collegegeld betalen⊠want de commissie beoordeeld pas weer eind september, en dat kunnen ze alleen doen als ik ingeschreven sta.
Ik ben echt zo boos en ook best verdrietig. Gelukkig staat de studieadviseur aan mijn kant, maar toch. Heb de herinschrijving ingediend (wat ook nog een ding is na 31 augustusâŠ) en een klacht ingediend. Beter vergoeden ze alles, anders kost dit grapje me 100âen euroâs terwijl het HUN fout is. Verdomme ik had het nog zo aangegeven bij mân assessment, dat ik klaar was en mân cijfer echt op tijd ingevoerd moest zijn.
Kan ook echt niet meer genieten van mân diploma nu.
Ik had daar een taartje met zwarte limoen en de bitterheid was ook echt te overheersend, mijn collega had precies hetzelfde.
Haha ja het is echt een lange doos.
Ja precies die had ik! Prachtig taartje, heel mooi opgebouwd. Maar totaaaal uit balans. Terwijl ik dus enorm van zuur houd, maar het was inderdaad vooral heel bitter.
Kan de moeder van soy , soy uit deze vreselijke ballenbak komen halen.
Wat duren 30 minuten lang als je absoluut geen zin meer hebt.
Nou dan mis ik gelukkig niks! Ik hoorde al wel dat de taartjes vooral leuk op een foto zijn maar niet mega bijzonder zijn (en bovendien belachelijk duur). En die attitude van die meid achter de kassa beviel me ook niet.
Overrated dus, in Londen stonden er destijds ook lang niet zoveel mensen in de rij als hier in Parijs. Na de attitude van die meid achter de kassa voel ik ook niet de nood om nog een poging te wagen, lol.
Gister paps fiets naar de fietsenmaker gebracht zonder verder mân naam of telefoonnummer ofzo achter te laten. Ga ik net die fiets weer halen, zit er een sticker met paps naam erop haha. Love dit dorp.
Omg haha, helaas zo herkenbaar! Godsamme man ik heb laatst een stuk van mn haar maar voor mn tandpastavlekken gedaan.
Een gigantische doos met een klein ding erin hahaha weet nog dat ik ook dacht wtfđ
Ik heb gehoord dat er op de werkpleinen van het UWV Stap adviseurs zitten, die ook tussentijds de aanvraag voor je in kunnen dienen als je daar langs gaat.
Ik weet alleen niet of dit voor iedereen geldt, of alleen voor mensen met een WW uitkering
Bedankt voor je tip! Ik geloof dat dat alleen geldt met een uitkering inderdaad, maar het is natuurlijk altijd het proberen waard.