Waarom praten en lachen mannen altijd zo fucking hard in de trein, ik verwonder me er altijd over, denk echt dat ze het gevoel hebben dat hun persoon heel belangrijk is en aandacht opeist
Dat ik net naar de kapper geweest ben voor we weggaan morgen maar ze maar 10 minuten bezig is geweest (heb vrij lang haar) en het ook helemaal niet lichter is nu terwijl dat normaal wel zo is, ik snap echt niet wat hier nou gebeurd is en was veel te overrompeld om het te vragen. Had ook niets anders dan normaal gevraagd.
Na morgen ben ik twee weken vrij van werk en dat merk ik nu al zooo erg aan mijn productiviteit echt niet goed dit
Ik heb sinds vorig jaar een paar tientjes (echt weinig vergeleken met anderen maargoed ik durf (en heb) niet meer) in crypto zitten. Dikke daling van BC meegemaakt maar nu stijgt een andere munt lekker hard en ben nu lekker aan het dromen over wanneer hij weer op z’n oude niveau komt en ik miljonair ben. Never gonna happen maar een vrouw mag dromen hè.
Haha dat dromen heb ik ook zo met crypto. Ik heb ook bijna niks meer, leg alleen maandelijks een heel klein bedrag in. Maar ergens heb ik een soort droom dat het ineens gigantisch stijgt en ik 1 klap m’n studieschuld af kan betalen ofzo.
Is het gek dat ik dat helemaal niet zo’n goed idee vind? Ik weet niet precies hoe dit werkt hoor, maar als dat idd echt bedoeld is voor mensen met een uitkering om hulp te ontvangen bij zo’n STAP budget is het toch niet zo’n goed idee om dan maar daar langs te gaan in de hoop er sneller tussendoor te piepelen? Tuurlijk is het kut hoor dat zoveel mensen teleurgesteld raken bij zo’n STAP budget. Maar lijkt me dat het wel zo fijn is voor mensen met een uitkering dat dt soort hulpkanalen zich gewoon op hen kunnen richten en niet op mensen die hopen op die manier ook voorrang te krijgen.
Ik zat net in de tuin en toen hoorde ik lil kleine en ik dacht word ik nou gek maar nee hij was het echt
Dat is wel heel erg ver buiten de ring
De stapp adviseurs zijn er omdat het UWv deze regeling uitvoert.
Als deze mogelijkheid alleen voor mensen met een uitkering is, dan maakt het sowieso geen verschil als je langsgaat terwijl je die niet hebt. En als dat niet het geval is dan is het dus gewoon voor iedereen.
Voor de mensen met een (ww) uitkering heeft het UWV ook nog een beschikbaar scholingsbudget van max €5000 per werkzoekende
En niezen?? Het zijn echt speciaal soort mannen die zo luidruchtig niezen dat je het 3 wagons verder nog hoort.
Ja ze hebben hem zeker verbannen naar hier
Ik voel zoooveel emoties haha en het is zo vermoeiend.
Ik was altijd zo rationeel, en in mijn hoofd rationaliseer ik nog steeds alles, maar gevoel is kuuut en eigenwijs!
Verder heel erg blij dat ik weer mag werken en heel veel zin in de herfst fashion en ik moet maar weer eens gaan daten.
Haha als je me zou vragen: wat wil je ff kwijt? Zou ik dit nu antwoorden. Super onsamenhangend maar wel chill om ff kwijt te kunnen
Omw to het opbiecht topic
Ik lig in bed en appte net naar m’n vriend beneden (ja doen wij altijd) dat ik buiten best harde muziek hoorde, dacht feestje ergens achter in de straat ofzo. Komt m’n vriend net naar boven met de woorden: “he daar ligt gewoon iemand, achter onze tuin bij het hekje”. Pfff kreeg een halve hartverzakking, ik dacht dood of gewond ofzo?!
Maar er ligt dus iemand met een muziekbox te chillen in een bospad achter ons huis, in het pikdonker. Ook niet heel fijn.
Oh bah, dat zou ik ook een naar idee vinden. Terwijl die persoon mag daar gewoon zijn natuurlijk (is openbare ruimte als ik je goed begrijp), maar alles behalve relaxed.
M’n vriend heeft toch even de politie gebeld en ze gingen wel even kijken of het allemaal in de haak was.
Wel fijn ja, voelt toch een beetje onveilig he.
OMG komt die politie naar onze voordeur ipv rechtstreeks naar dat pad, haha dit was niet de bedoeling.
Edit: hahaha het was een politievrouw die m’n vriend van vroeger kende en ze zette hem min of meer voor lul door te vragen of ie zelf niet durfde te gaan kijken.
Omg… of ze ff door je huis heen mogen of wat? Tactisch wel
Lol, zie nu je edit haha
Ze zijn nu met ‘m in gesprek, maar volgens mij krijgen ze er geen zinnig woord uit, we horen hele tijd “why are you here” en “where do you want to go”; verward persoon en/of onder invloed van het een of ander.
Nou spanning en sensatie hoor. Oh nu krijgt ie een boete, dat vind ik dan ook meteen wel weer overdreven eigenlijk, maarja.