Je maakt nog eens wat mee zo haha. Op basis van wat zou hij nu dan een boete krijgen eigenlijk?
Hopelijk heeft hij een veilige plek waar hij heen kan en hebben jullie geen onprettig gevoel meer.
Je maakt nog eens wat mee zo haha. Op basis van wat zou hij nu dan een boete krijgen eigenlijk?
Hopelijk heeft hij een veilige plek waar hij heen kan en hebben jullie geen onprettig gevoel meer.
Zal wel aan het drinken zijn ofzo? Kan ook wel dat er bordjes rond de bospaden staan dat je er na zonsondergang niet mag komen, weet ik eigenlijk niet zeker.
Nou de rust is iig wedergekeerd en hoop idd dat die gast ergens veilig thuis komt, maar leek alsof ze achter hem aan reden, dus denk dat ze daar wel voor zorgen.
Haha dit is zoiets raars. En superkut omdat je morgen weggaat. Ik heb het pas ook gehad en voelde me echt zo dom, had zelf ook totaal niet op zitten letten. Waarom merkte ik dat niet meteen na het knippen? Heb toen 2 weken later nieuwe afspraak gemaakt en mijzelf de schuld gegeven maar ze gaf me wel korting.
Ook herkenbaar elke pauze of vakantie weer, schaamde me altijd dood.
Had gelukkig wel een superlieve pianojuf die wel 100x heeft gezegd âah neejoh toen ik net als jij 2 kleine kinderen had, had ik nog geeneens tijd om mân nagels te knippen!â
Ben nu na 7 jaar gestopt met lessen en voelt echt als een bevrijding, kan het je aanraden als je diep in je hart blijkbaar toch alleen maar je bekende riedels wil spelen haha.
Algemeen kan ik mijzelf best aan mijn voedingsschema houden. Tot er chocolade kruidnoten op de loer liggen. Begrijpelijk heb ik (minder dan) een hand kruidnoten naast mijn ontbijt gedaan
WhyâŠom 7:00 ochtends allemaal vrachtwagens een container en raamspul laten bezorgen. Dit zijn geen tijden mensen
âIk leef gezond/bewust dus ik ben gezondâ is goed meid.
Hahah, nou ik heb geen kinderen als excuus gelukkig vind ik het nog wel heel leuk, ik dacht er zelfs aan om ook weer met celloles te beginnen (daar ben ik nu wel op teruggekomen) ik heb blijkbaar regelmatige lessen nodig als stok achter de deur om daadwerkelijk te oefenen đ«
Ik kan zo genieten van kleine dingentjes.
Zo is er een man in mn trein die nadat de trein vertrokken is al zenuwachtig bij de deur gaat staan om zn overstap te kunnen halen. En doordat we moesten wachten voor een rood sein heeft hij hem gemist.
En ja daar kan ik dan zo van genieten
Hele jaar kijk ik al uit naar de bruiloft van vandaag, blaf ik als een zeehond en blijf ik maar hoesten - geen Corona. Hoe de fuck ga ik dit overleven vandaag én zorgen dat ik niet door de ceremonie heen hoest.
(Krijg van huisarts geen codeĂŻne mee helaas)
Heeeeel veel water drinken
En snoepjes eten als drop waar je lang op kan zuigen.
Ja dat heb ik allemaal al
Ik ben benieuwd wat dit soort mensen zeggen als je vraagt of ze een chemokuur willen, omdat de buurman er ook een krijgt. Wat een absurde redenatie.
Ugh sowieso dat hele idee van de maakbaarheid van gezondheid/geluk
Deze hielp bij mij laatst goed tegen kriebelhoest, zit oa codeine in. Hopelijk kun je toch genieten van vandaag!
ik denk dat veel mensen ook gewoon niet meer willen meedoen aan het concept van solidariteit, echt triest, natuurlijk betaal je niet enkel voor je eigen onderzoeken die premie, maar ook voor de mensen die het wél nodig hebben.
Je zou denken dat mensen dit wel door zouden hebben als ze amerikaanse verhalen horen?
nahhh ff kaartjes voor harry kopen, 71000 en 49000 mensen voor me. ik heb nooit een normale plek in zoân wachtrij
Ik ben op maandag en dinsdag nu rond de 7200
Ik lees haar columns altijd want ze is heel lang mijn huisarts geweest, was een hele fijne arts. Ben het ook deze keer met haar eens, ipv dat je blij bent dat je geen zorg nodig hebt een beetje extra druk willen leggen op een overbelaste beroepsgroep⊠(en dat ook nog eens niet willen betalen)