Ik heb geen ervaringen met dreumes-luiers, maar alles went.
Ik zit bij een enorm saaie cursus in een heet lokaal. Echt red mij.
Behalve een…
Ja laatst ging een vriendin dus de poepluier van haar 3-jarige verschonen gewoon op de bank waar ik naast haar zat. Nou die lucht die daar vanaf kwam was echt zo’n gore schijtlucht, het leek wel een volwassen vent. Vond dat trouwens ook best een beetje gek eigenlijk dat ze dat gewoon zo naast mij ging doen waar wij lekker samen op de bank zaten met de snacks op tafel. Dacht doe dat dan even in een andere ruimte als je weet dat het een poepluier is? Of is het juist gek dat ik vind dat ze dat ergens anders moet doen? Het was wel haar huis.
Ik wilde het niet zeggen
Als niet-ouder vind ik het nu sowieso gek om een kind te verschonen op een bank maar iets zegt me dat ik daar nog wel anders over ga denken als ik zelf ooit een kind zou krijgen.
Door deze reactie maak ik me nu opeens zorgen over wat ik ga doen als binnenkort mensen met een kind dat nog niet zindelijk is bij mij thuis langskomen.
Ik wil echt niet dat iemand een kind gaat verschonen op onze bank hoor. Pas zat bezoek met blote voeten op onze bank en toen steeg mijn bloeddruk al merkbaar. Kun je aan mensen vragen om de baby op de grond te leggen (met een dekentje eronder of zo)? Of is dat echt heel raar en ongastvrij.
Haha nou dit was wel bij haar thuis hoor. Ik neem toch aan dat als er mensen met kinderen over de vloer komen bij je die verschoond moeten worden dat ze wel even aan je vragen waar ze dat kunnen doen? Maar goed ik heb verder ook weinig vrienden met kinderen dus ook geen ervaring mee.
Niks zo onaantrekkelijk als een volwassen vent met een Red Bull/Max Verstappen softshell jasje
Nou, ik ga altijd zo ver mogelijk van de visite af zitten.
En bij anderen ga ik ergens op de grond en die dweil ik dan nog na…
Haha het liefst zeg ik dan: op het balkon.
Krent. Want krenten zijn goor.
Niks voor jou om niet die open deur in te trappen. Are u ok? Moeten we hulp sturen
@Karl_Lagerfeld ik lees net op LinkedIn een post van een ondernemer van lil kleine bij hem heeft gewinkeld ( bij Labels) . Echt…hoe komt die jongen terecht in Sittard?
Ja er komen echt heel veel bekende mensen in die winkel! Ook vanuit Duitsland en Belgie enz. Lijkt me dat je zo’n winkel overal wel hebt maar blijkbaar niet dus
Bedenk me opeens dat ik vandaag nog een mail naar de gemeente moet sturen over die stomme posters tegen die transgenderwet die in de binnenstad hangen. Echt ophoeren met die dingen.
Heb genoeg gewerkt van de week. Vandaag is mn motivatie operdepop.
Ben de hele dag aan t chillen en alsnog heb ik er meer gemaakt dan mn collega die hard dr best doet haha.
Had m’n blender opgestuurd, twee weken later teruf: nog steeds kapot. 1 taak.
Deze week 4 dagen gewerkt om mijn klaa klaar te maken voor volgende week, maaaar het staat allemaal zo goed als klaar. Rest komt maandagmiddag wel (of niet, of ik improviseer gewoon wat dingen). Nu weekend