Wat je even kwijt wil #61

Als het in V is, is het water te warm overdag als het warm is maar s’avonds is het echt lekker

2 likes

Ik gok in A maar daar vind ik wel hetzelfde gelden!

1 like

Heb voor t eerst sinds weken weer gefietst en voel het zadel nu nog bij elke beweging die ik maak :joy::sob: direct 1,5 uur fietsen was misschien ook niet zo handig

4 likes

Een vriendin kwam vandaag langs en ze gaf zo een lief compliment over hoe mooi mijn nieuwe interieur en meubelen opgaan met mijn plantjes en schilderijen :pleading_face: werd zo blij ervan :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Heb nu oppasduty en het kind leest ineens :sob: Stop de tijd man :sob: Moest echt bijna huilen van geluk omdat hij alle woorden zelf kon lezen ‘h - aa - r’ ‘haar’ Echt bijzonder om te zien ook hoe je zelf ook hebt leren lezen.

17 likes

Gisterochtend uit de nachtdienst gekomen (4 nachten) en nu intens moe. Vroeg naar bed vanavond. :sleeping:

Ik zat net op de fiets en er kwamen een stel 16 jarigen aan, ook op de fiets vet stoer te doen. Er zat zo één meisje voorop bij een jongen waar zo een mandje hoort te zitten. En ze fietsen zo door een vette kuil in het fietspad en zij vloog een halve meter de lucht in. En ooh… ik kon m’n lach echt niet inhouden! En zij haar neutrale/stoere gezicht ook niet. Man, was heel grappig. Vooral toen ze weer op dat rekje terecht kwam met haar billen.

Anywaaay: mooi verhaal :crazy_face:

16 likes

Mijn vriend en ik gingen vandaag naar een foodtruck festival, om de hoek dus chill. We ondernemen momenteel niet heel veel want hij is herstellende van een hersenschudding en kan slecht tegen prikkels. Nou, zijn we daar, krijg ík mega migraine en ben ik kotsend thuis in bed beland :smiling_face_with_tear: ellende.

1 like

@Lemongrab @Soy.peor @Oprah @Karl_Lagerfeld @boemboem

Het was idd in A, haha beetje karig, maar wel dichtbij. Lekker 2,5 uur gechilld, blij dat ik het gedaan heb! :blush:

24 likes

Ik ging net de hond uitlaten en toen lagen er in het gras (waar mijn hond altijd poept) 2 meisjes van 17 ofzo. En een meisje stuurde haar moeder een voice memo dat ze suuuuuuuper dronken was maar dat alles goed was :+1:t3:

Ik vond het irritant maar ook wel beetje jaloers. Ik ben 30 en het hoogtepunt van mijn weekend was een nieuw koffiezetapparaat

50 likes

Een koffiezet apparaat of weer zon slootwater maker.

3 likes

:joy: iets minder slootwaterig maar nog altijd geen koffie denk ik

ik was zo moe net op een feestje, keek echt uit naar thuis in bed liggen, dus ben naar huis gereden (waar ik 20 min over heb gedaan) en door het autorijden zit ik nu weer klaarwakker thuis. echt top om 03:00.

Ik heb zo’n vervelende kriebelhoest, wil echt krabben in m’n keer gewoon. En doorslapen. Ugh.

2 likes

Lol, met vriendinnen vandaag helemaal los gegaan. En had gewoon tot twee keer toe (!!) dat ze de drankjes maar voor één keer aansloeg. Lekker goedkoop wel. Ik klaag niet verder hoor.

1 like

Je doet je naam ‘godin van de zee’ 100% eer aan.

Ik vertrek vandaag naar Rome met mama en ik heb er zo veel zin in. Even niks anders dan cultuur snuiven, genieten van het weer, eten en dingen juist los laten.
En het feit dat ik die baan heb laat alles nog beter aan voelen :relaxed:

60 likes

M’n hond ligt op schoot, lekker te snurken en echt ultiem aan t genieten van 't leven met een dekentje over en z’n hoofd in een kussen, maar m’n benen beginnen zeer te doen hahahaha weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden. Hij is 10 kg dus niet heel zwaar maar nu 15 minuten verder begin ik 't wel te voelen :joy:

foto van de situatie

Edit 17 minuten later: heb 'm op de grond gezet. Rug begon pijn te doen en m’n voeren gingen slapen :joy:

36 likes

Ja dit kan dus zeker zo gegaan zijn. Waarschijnlijk was het de spiegel. Daarom moet je bijvoorbeeld ook nooit kristallen of zo’n glazen bol in je raamkozijn of een andere plek waar de zon erop kan komen zetten. En ook geen flesjes water in je auto laten slingeren.
Je kan zo serieus je huis of auto in de fik zetten. Zelfde idee als brandjes stichten met een vergrootglas

1 like

Ik heb vandaag echt een superspannende dag en ik vind het echt doodeng en ik wil niet dus nu lig ik al 4 uur lang wakker in bed en doe ik alsof er niks aan de hand is.

13 likes

Idd, ik heb zoiets een x gehad met een parkeerkaartje in de auto. Zat ook een brandgat in.