Wat je even kwijt wil #61

Ik zou vandaag met een van m’n ouders iets gaan doen, helemaal zin in, gaat het opeens niet door omdat ie m’n moeder om half 3 ergens moet ophalen (‘moet’, want ze kan prima met de bus) en dan om half 5 weer ergens naartoe moet brengen. Wist ie al de hele week. Bedankt voor deze last minute annulering? Ben echt chagrijnig nu.

4 likes

Waarom word ik altijd zo verrot wakker als ik de dag ervoor er ALLES aan gedaan heb om vandaag ontspannen en dit wakker te worden?

Gisteren hele dag lekker bezig geweest, geen alcohol gedronken, gisteravond lekker gerelaxt in het zwembad en de sauna, genoeg water gedronken, op een christelijk tijdstip naar bed, niet te kort en niet te lang geslapen…

En ik word wakker met koppijn, een droge strot en dikke ogen alsof ik gezopen heb en 3 uur slaap heb gehad. :face_with_spiral_eyes:

Vind ik echt zo oneerlijk!

Maar oke, na 600mg Ibuprofen voelde ik me redelijk, net 5km gewandeld met il cane, nu doe ik verder gewoon niks meer vandaag.

8 likes

Ik kreeg ooit de uitleg dat je goed moet koelen en afspoelen enzo na een sauna en een beetje zoutig moet eten. Had te maken met die anti stoffen die je uit zweet en blabla. Want anders zou je je een beetje ziek kunnen voelen achter af.

3 likes

Volgens mij ben ik na 11 jaar eindelijk geëvolueerd tot echte Brit. Ik had net een agressief beleefde interactie over wie eerst in de bus mocht.

“After you,”
“Oh no, after you,”
“Please!”
“I insist!”
“I implore!”
“The bus will go soon, please go”

Uiteindelijk verloor ik van het oude mannetje die toch beleefder was dan ik (ik wil echt mijn trein niet missen) maar ik vond het nog een beetje kut ook. :smiling_face_with_tear:

70 likes

Wat een geduld haha! Ik had met m’n veel te gejaagde NLse instelling dit niet aangekund

4 likes

Heb genoeg tijd gehad om te oefenen denk ik hahaha

2 likes

Loef dis :rofl::rofl:

1 like

Veel plezier! Ik schrok wel even want ik las “coke snuiven” in plaats van cutuur snuiven :joy:

2 likes

Ik stond net de planten water te geven in het appartementje waar we op vakantie zijn en pas bij plant 3 kwam ik erachter dat ze nep zijn

78 likes

Oh wauw, leer ik ook weer eens een Engels woord. “I implore”
Nooit gedacht dat dat in deze context ooit gebruikt zou worden. Haha iemand smeken om voor te gaan.

3 likes

haha ik heb vandaag een breatharian ontmoet. Hij had deze ‘cyclus’ (zoals hij het zelf noemt) al 10 dagen niks gegeten en 24 uur niets gedronken

Verder heeft hij ook begeleiding van zijn energetische gidsen en wezens en is hij op dit moment energetisch zwanger van een meisje. Was een interessante middag

34 likes

Waar kwam je die tegen?

3 likes

hij werkt als masseur en healer in de yogastudio waar ik werk. Had hem nog nooit eerder gezien.

@Structopaat haha nee dat verbaasde me! Hij rook wel een beetje muffig als lichaamsgeur

2 likes

Tja, yogastudio’s zijn wel magneten voor rare snuiters

1 like

Wachten op een psychose, al doet dit al wel vrij ‘in de war’ aan :joy:

2 likes

Wilde een doos naar beneden dragen om mijn vriend te helpen. Ik dacht goed, snel naar beneden in negligé. Hij komt ook naar beneden en dacht dat ik sleutels had. Wie mag er nu dozen uitladen in de box en naar haar schoonmoeder achter reservesleutel? :raising_hand_woman:t5::raising_hand_woman:t5:!

8 likes

Net een massage geboekt voor mijn verjaardag vrijdag.
Lekker ultiem chill

10 likes

Vandaag voor her eerst ooit naar een festival geweest, lig net in bed, met hoofdpijn. Morgen werken :grimacing: maaar was wel erg leuk

14 likes

haha ik krijg net een mail van docomomo om te vragen of ik wil meeschrijven aan een document om de vernietiging van bouwking erfgoed in oekraïne nog maar eens aan te klagen, precies alsof hier iemand ook maar iets aan heeft. Sowieso dat ze hier op zondagavond mee bezig zijn ook :roll_eyes:

3 likes

Sterkte vandaag! Welk festival was het?

2 likes