Wat je even kwijt wil #61

Je bent gelukkig niet de enige die zich er aan stoort

https://www.bd.nl/tilburg-e-o/campagne-tegen-transgenderwet-zorgt-voor-ergernis-bij-d66-en-pvda-in-tilburg-onwenselijke-boodschap~a3ad9862/

Er is iemand Harry Potter muziek aan het oefenen op de dwarsfluit. Het is niet geweldig. Maar liever een dwarsfluit dan dat getoeter op een blokfluit

3 likes

Er hangen hier dus reclame posters met :

ā€œVenlo. Óók een wereldstad!ā€

8 likes

Toegegeven: er zijn hier dagelijks zeer veel Duitsers en een handjevol studenten van all over (maar verder is ā€˜t gewoon een uit de kluiten gewassen dorp)

2 likes

Venlo. Nog steeds bezet.

6 likes

Huh ik krijg net een mail van de man die mij toen ik 18 jaar oud was misbruikt heeft, en ik citeer:

Het spijt me.

zijn naam

12 jaar te laat makker :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Mijn eerste reactie was lachen, maar dat is een coping mechanisme (het heeft heel lang geduurd voor ik inzag dat die ā€œrelatieā€ misbruik was). Hij heeft me nadat ik het contact heb verbroken nog heel lang gebeld en gemaild en zelfs ƩƩn keer op mijn werk opgezocht (toen ik daar nog maar een week werkte :sob:). En ook al weet ik dat de kans miniem is dat zoiets opnieuw gaat gebeuren, voel ik me toch wat ongemakkelijk nu.

Vooral ook omdat mijn werk het eerste zoekresultaat is wanneer je mijn naam googelt :smiling_face_with_tear:

13 likes

Wow, ik moest echt inzoomen om te zien wat dit is. Ik dacht eerst een camera en daarna Mickey Mouse maar het zijn dus twee mensen die elkaar omhelzen

24 likes

Ik las net een tweet van Sander S. waarin hij iemand een hermelijnvlooi noemde en ik moet gewoon hardop lachen :joy:

12 likes

Ben op vakantie in Serviƫ en we gaan zo uit en ben zenuwachtigggg lang niet naar een feestje/nachtclub geweest

8 likes

Het ruikt hier buiten zo erg naar brand, wat een stank

1 like

Huh er zit ineens een brandplek in mijn slaapkamergordijn van zo’n 2 bij 2cm. Hoe dan? Er rookt hier niemand in huis, zit geen stopcontact in de buurt en ik ben niet met elektrische apparaten in de slaapkamer geweest vandaag. Het enige wat ik kan bedenken is dat de zon naar binnen is geschenen, gereflecteerd heeft in de spiegel of tv en zo een brandplek heeft veroorzaakt. Best een eng idee!

4 likes

Ik ben best wel Formule 1 fan en als ik ooit een vriend heb die daar ook van houdt (misschien wel een voorwaarde haha) en me ten huwelijk vraagt op/bij een circuit zou ik dacht echt heel leuk vinden.

Maar er is nu een gozer die z’n vriendin in de studio van het Ziggo Race Cafe ten huwelijk vraagt en dat vind ik dan wel echt een beetje sneu :joy: :joy:

10 likes

Na al die droogte afgelopen maanden begint het wat koeler te worden, en nu de wespen dood vallen schieten de zilvervisjes onder mijn laminaat vandaan. Gore dingen. Heb ze echt maaaanden niet gezien.

ik vond ā€œik ben tjarda en ben bijna blindā€ een leuke vrouw tot ik er net achter kwam dat ze VVD raadslid is :frowning:

3 likes

Ik vraag me nog steeds af waar dat filmpje überhaupt voor/van was. Ken het alleen van de mashups zoals haarclip van marie.

Zo begint zij gewoon haar videos en daarna vertelt ze hoe ze bepaalde dingen doet die voor haar minder makkelijk zijn, zoals thee inschenken

Hou die vrouwen in de speeltuin maar goed in de gaten, want die man van jou is de droom van iedere moeke wiens Jeroen nog nooit van de mental load gehoord heeft!

36 likes

Heb zo’n scrub mommy gekocht, maar dat lachje vind ik zo irritant dat ik een bakje ga halen zodat ik niet telkens als ik naar de keuken kijk dit zie: :slight_smile:

12 likes

Laat je vriend even instructies geven in het relatieleedtopic, dit is hoe het hoort.

2 likes