Ik heb zoooo’n mooie herfst-/winterjas gekocht ik ben verliefd
(wel echt dikke vette retail therapy want ik heb al 4 goede jassen)
Op rtl 4 heb je nu zo’n programma wat gewoon een grote reclame is voor huizen/investeringen in de alpen. Maar mensen die daar geld voor hebben zitten toch niet op zaterdagmiddag troosteloos op de bank rtl 4 te kijken.
Vandaag is mijn favoriete festival maar ik ga niet vanwege verschillende redenen en heb ik vrede mee, maar heb wel vette fomo. Beter blijf ik weg van insta aangezien mijn halve tijdlijn wel gaat
Love tv kijken op zaterdagmiddag. Precies wat ik nu aan het doen ben
Ik ben net frontaal aangereden door een fietser terwijl ik uit een poortje van de metro kwam. Het doet zoveel pijn en er zit een fucking delle in m’n bovenbeen Ik ga maandag op vakantie, hoop dat ik wel een beetje kan wandelen daar.
Een vriend van de minderjarige jongen die me aanreed werd ook boos op me, omdat het eerste wat ik uitkraamde was ‘fucking hell’, en ‘waarom fietsen jullie hier zo hard in voetgangersgebied?’ terwijl ik lag te creperen, en dus niet direct (<5sec) reageerde op de vraag van de jongen die me aanreed of het met me ging. Echt wtf snotjong, ja tuurlijk netjes dat hij vraagt of ik oke ben (the bare minimum denk ik), maar ga je mij nou vertellen hoe ik moet reageren terwijl ik geschrokken ben en veel pijn heb, nadat jullie fout zitten en mij aanrijden?? Gelukkig zij die ander ook wel dat hij z’n bek moest houden. Zit mezelf nu in pijn te ergeren over de situatie
Het aanbod wel ja, dat is al 100 jaar zo toch? Maar zie dat niet zo passen bij iemand die even een paar ton over heeft om een huisje daar te kopen als investering. Zijn of haar favo serie is heel wat anders.
Ja ga jij wel?
Ja hou op, haha! Maar voor m’n gezondheid even beter van niet.
Heel veel plezier, het weer zit in ieder geval mee!
Wat kut wat is een delle in je bovenbeen? Een snee? Hoop dat de pijn snel wegtrekt en je toch kunt genieten van je vakantie
Een kuil.
Ja, een kuil inderdaad. De hele vorm van het rek dat vanvoor op zijn fiets zat is voelbaar in m’n bovenbeen. En thanks, hoop het ook Echt een ongelukkige timing
waarom is nederlandse fanta ondergeschikt aan echt elke fanta overal anders?
daarentegen vind ik europese cola wel een stuk lekkerder dan Amerikaanse
Waarom? Ben gewoon benieuwd.
De mensen die nu investeren in dat soort vastgoed zijn voor mijn gevoel juist de hele standaard boomers die vanochtend met moeders de vrouw naar 3 supermarkten zijn geweest, vanmiddag het gras gemaaid hebben en nu net met een grote zucht en een biertje op de bank zijn neergeploft, wachtend tot de friet geserveerd wordt en Eigen Huis en Tuin begint, voordat ze gaan douchen en een roze polo aantrekken om bij Hans en Truus van de middelbare school op visite te gaan, waar ze dan de hele avond gaan praten met Hans over of Oostenrijk of Zwitserland beter zou zijn voor hun vakantiehuisje, terwijl moeders de vrouw met Truus de laatste recepten uit de Libelle en de dikke kont van Toos bekritiseert.
Zondagochtend zitten deze mensen ook weer voor de tv Yacht Vision te kijken, en dan denken ze na of ze ook een jacht moeten aanschaffen, maar dat is wel heel decadent duur en dan lijkt een huisje in Oostenrijk ineens heel verstandig.
Omg. Ik zit gewoon te chillen op de bank en me mild te irriteren aan de vlieg die rondvliegt. Hoor ik ineens het geluid van een vlieg die het circuit van Zandvoort na lijkt te doen. Ik keek om het hoekje van mijn gordijn, zit die vlieg vast in een spinnenweb en is dat beest een langzame lawaaierige dood aan het sterven. Enerzijds heel akelig, anderzijds ben ik van mijn vliegprobleem af en heeft de spin ook een maaltijd.
Ik wil weten of ik me aanstel.
Ik heb deze week in t ziekenhuis gelegen. Opgehaald met de ambulance, alles er op en er aan. Ik heb nog geen enkele keer bezoek gehad sinds ik weer thuis ben en dat voelt echt heel kut. Ook geen kaartjes of iets. Gewoon niks, helemaal niks. En dat wilde ik even kwijt maar wil ook weten of ik me aanstel of niet.
- Je stelt je aan
- Je stelt je niet aan
0 stemmers
Whahaha ja vond het leuk om te lezen. Maar is dat echt zon herkenbare groep?
Ik heb echt zo’n zin om een zwarte coltrui aan te doen op een stevige jeans met chelsea boots eronder & dan een goeie jas erover
Maar het wordt maandag 31 graden