Heh maar ook geen appjes en belletjes? Wat stom:( heel veel sterkte en succes met je herstel
Net pizza doner gehad dus waarschijnlijk zit ik binnen nu en een uur op de wc maar was worth it
M’n vriend heeft vier vrienden hier over de vloer, van 16u tot geen eindtijd bekend, en had begin van de week bedacht, toen de weersvoorspellingen nog slecht waren, om dan vanavond paar uurtjes alleen naar de sauna of het thermaalbad hier in de buurt te gaan om de vakantie lekker relaxt te beginnen en weg te zijn van het voetbal, bier en de shoarma hier thuis…
Maar is het dus stralend weer en voelt dat echt heel erg onlogisch, haha. Wat zal ik doeeeen…!
Gewoon lekker gaan, maakt toch niet uit wat voor het weer buiten is?
Nou dat thermaalbad is vooral lekker als de buitenlucht koud is, omdat het zo lekker warm is. Ben er echt al 10 jaar niet geweest denk ik, dus vind het ook een ietsie spannend.
Ik weet niet tot hoe laat het open is maar over 1,5 uur gaat de zon onder en dan wordt het ook wel snel koud buiten. En snap wel dat het ff spannend is maar als je die drempel over bent ben je het ook weer zo vergeten, of dat was mijn ervaring althans toen ik onlangs voor het eerst in 10 jaar ofzo weer eens naar de sauna ging
Zijn er buiten baden? Dan juist nu gaan.
Mijn schoonmoeder kwam net even langs en haar eerste opmerking was dat er weer zoveel planten zijn. Ik heb al zeker drie maanden geen nieuwe planten gekocht, wel een aantal stekjes gekregen, maar heb zojuist weer twee planten besteld want vond het zelf aan de weinige kant
Ik run een Dungeons & Dragons spel morgen. Heb er heel veel zin in maar ben nog lang niet klaar met de voorbereidingen, waarom stel ik altijd alles uit tot het laatste moment?
Als het in V is, is het water te warm overdag als het warm is maar s’avonds is het echt lekker
Ik gok in A maar daar vind ik wel hetzelfde gelden!
Heb voor t eerst sinds weken weer gefietst en voel het zadel nu nog bij elke beweging die ik maak direct 1,5 uur fietsen was misschien ook niet zo handig
Een vriendin kwam vandaag langs en ze gaf zo een lief compliment over hoe mooi mijn nieuwe interieur en meubelen opgaan met mijn plantjes en schilderijen werd zo blij ervan
Heb nu oppasduty en het kind leest ineens Stop de tijd man
Moest echt bijna huilen van geluk omdat hij alle woorden zelf kon lezen ‘h - aa - r’ ‘haar’ Echt bijzonder om te zien ook hoe je zelf ook hebt leren lezen.
Gisterochtend uit de nachtdienst gekomen (4 nachten) en nu intens moe. Vroeg naar bed vanavond.
Ik zat net op de fiets en er kwamen een stel 16 jarigen aan, ook op de fiets vet stoer te doen. Er zat zo één meisje voorop bij een jongen waar zo een mandje hoort te zitten. En ze fietsen zo door een vette kuil in het fietspad en zij vloog een halve meter de lucht in. En ooh… ik kon m’n lach echt niet inhouden! En zij haar neutrale/stoere gezicht ook niet. Man, was heel grappig. Vooral toen ze weer op dat rekje terecht kwam met haar billen.
Anywaaay: mooi verhaal
Mijn vriend en ik gingen vandaag naar een foodtruck festival, om de hoek dus chill. We ondernemen momenteel niet heel veel want hij is herstellende van een hersenschudding en kan slecht tegen prikkels. Nou, zijn we daar, krijg ík mega migraine en ben ik kotsend thuis in bed beland ellende.
@Lemongrab @Soy.peor @Oprah @Karl_Lagerfeld @boemboem
Het was idd in A, haha beetje karig, maar wel dichtbij. Lekker 2,5 uur gechilld, blij dat ik het gedaan heb!
Ik ging net de hond uitlaten en toen lagen er in het gras (waar mijn hond altijd poept) 2 meisjes van 17 ofzo. En een meisje stuurde haar moeder een voice memo dat ze suuuuuuuper dronken was maar dat alles goed was
Ik vond het irritant maar ook wel beetje jaloers. Ik ben 30 en het hoogtepunt van mijn weekend was een nieuw koffiezetapparaat
Een koffiezet apparaat of weer zon slootwater maker.