iets minder slootwaterig maar nog altijd geen koffie denk ik
ik was zo moe net op een feestje, keek echt uit naar thuis in bed liggen, dus ben naar huis gereden (waar ik 20 min over heb gedaan) en door het autorijden zit ik nu weer klaarwakker thuis. echt top om 03:00.
Ik heb zoân vervelende kriebelhoest, wil echt krabben in mân keer gewoon. En doorslapen. Ugh.
Lol, met vriendinnen vandaag helemaal los gegaan. En had gewoon tot twee keer toe (!!) dat ze de drankjes maar voor één keer aansloeg. Lekker goedkoop wel. Ik klaag niet verder hoor.
Je doet je naam âgodin van de zeeâ 100% eer aan.
Ik vertrek vandaag naar Rome met mama en ik heb er zo veel zin in. Even niks anders dan cultuur snuiven, genieten van het weer, eten en dingen juist los laten.
En het feit dat ik die baan heb laat alles nog beter aan voelen
Mân hond ligt op schoot, lekker te snurken en echt ultiem aan t genieten van 't leven met een dekentje over en zân hoofd in een kussen, maar mân benen beginnen zeer te doen hahahaha weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden. Hij is 10 kg dus niet heel zwaar maar nu 15 minuten verder begin ik 't wel te voelen
Edit 17 minuten later: heb 'm op de grond gezet. Rug begon pijn te doen en mân voeren gingen slapen
Ja dit kan dus zeker zo gegaan zijn. Waarschijnlijk was het de spiegel. Daarom moet je bijvoorbeeld ook nooit kristallen of zoân glazen bol in je raamkozijn of een andere plek waar de zon erop kan komen zetten. En ook geen flesjes water in je auto laten slingeren.
Je kan zo serieus je huis of auto in de fik zetten. Zelfde idee als brandjes stichten met een vergrootglas
Ik heb vandaag echt een superspannende dag en ik vind het echt doodeng en ik wil niet dus nu lig ik al 4 uur lang wakker in bed en doe ik alsof er niks aan de hand is.
Idd, ik heb zoiets een x gehad met een parkeerkaartje in de auto. Zat ook een brandgat in.
Ik zou vandaag met een van mân ouders iets gaan doen, helemaal zin in, gaat het opeens niet door omdat ie mân moeder om half 3 ergens moet ophalen (âmoetâ, want ze kan prima met de bus) en dan om half 5 weer ergens naartoe moet brengen. Wist ie al de hele week. Bedankt voor deze last minute annulering? Ben echt chagrijnig nu.
Waarom word ik altijd zo verrot wakker als ik de dag ervoor er ALLES aan gedaan heb om vandaag ontspannen en dit wakker te worden?
Gisteren hele dag lekker bezig geweest, geen alcohol gedronken, gisteravond lekker gerelaxt in het zwembad en de sauna, genoeg water gedronken, op een christelijk tijdstip naar bed, niet te kort en niet te lang geslapenâŠ
En ik word wakker met koppijn, een droge strot en dikke ogen alsof ik gezopen heb en 3 uur slaap heb gehad.
Vind ik echt zo oneerlijk!
Maar oke, na 600mg Ibuprofen voelde ik me redelijk, net 5km gewandeld met il cane, nu doe ik verder gewoon niks meer vandaag.
Ik kreeg ooit de uitleg dat je goed moet koelen en afspoelen enzo na een sauna en een beetje zoutig moet eten. Had te maken met die anti stoffen die je uit zweet en blabla. Want anders zou je je een beetje ziek kunnen voelen achter af.
Volgens mij ben ik na 11 jaar eindelijk geëvolueerd tot echte Brit. Ik had net een agressief beleefde interactie over wie eerst in de bus mocht.
âAfter you,â
âOh no, after you,â
âPlease!â
âI insist!â
âI implore!â
âThe bus will go soon, please goâ
Uiteindelijk verloor ik van het oude mannetje die toch beleefder was dan ik (ik wil echt mijn trein niet missen) maar ik vond het nog een beetje kut ook.
Wat een geduld haha! Ik had met mân veel te gejaagde NLse instelling dit niet aangekund
Heb genoeg tijd gehad om te oefenen denk ik hahaha
Loef dis
Veel plezier! Ik schrok wel even want ik las âcoke snuivenâ in plaats van cutuur snuiven
Ik stond net de planten water te geven in het appartementje waar we op vakantie zijn en pas bij plant 3 kwam ik erachter dat ze nep zijn
Oh wauw, leer ik ook weer eens een Engels woord. âI imploreâ
Nooit gedacht dat dat in deze context ooit gebruikt zou worden. Haha iemand smeken om voor te gaan.
haha ik heb vandaag een breatharian ontmoet. Hij had deze âcyclusâ (zoals hij het zelf noemt) al 10 dagen niks gegeten en 24 uur niets gedronken
Verder heeft hij ook begeleiding van zijn energetische gidsen en wezens en is hij op dit moment energetisch zwanger van een meisje. Was een interessante middag