Wat je even kwijt wil #61

Ik vind mijn buren zo schattig soms. In mijn flat woont een mix van 65-plussers en mensen van mijn leeftijd. In de bewonerscommissie zitten alleen maar 65-plussers. Ze doen niet aan alles wat ook maar een beetje digitaal is. Nu hebben ze een briefje in de lift gehangen met een uitnodiging voor burendag en om wekelijks op maandagmiddag een spelletjesmiddag te houden. En ernaast hangt een intekenlijst waarop je je naam en huisnummer kan invullen als je geinteresseerd bent in een van de twee (of allebei) :pleading_face:

54 likes

Bij de psycholoog kreeg ik een enorm lage bloedsuiker + nog heel veel insuline in m’n lichaam. M’n vriend kwam me redden en thuis nog lopen braken van de suiker en de spanning. Diabetes type 1 kan zo leuk zijn.

4 likes

Was even vergeten hoe erg pubers in de trein kunnen meuren :nauseated_face:

9 likes

Total Loss.
Haha dankje, ben kapot. Was even vergeten hoe vermoeiend een dag lesgeven is :joy:

3 likes

Wees gewaarschuwd: ook op andere plekken

10 likes

Hahahaha sowieso! Ik kom ze nog maar weinig in het wild tegen op gesloten plekken. Maar goed ook :sob:

2 likes

Impulsief verven: leuk, doen
Impulsief knippen: twijfelachtig

8 likes

Hahaha in ieder geval een passende naam dan :’) Lekker vroeg je bed in straks :blush:

1 like

Haha ja idd.
Yes ga ik doen :hugs:

2 likes

Ik wil ook regen

4 likes

Voor de mensen met Ditzo, een hele selectie aan sleepy thee met korting
Ik sip nu mn Pukka, benieuwd of het wat is

4 likes

Oh nice! Die Snore & Peace is sowieso mijn favo thee voor het slapengaan, ik ga bestellen

4 likes

Is het allemaal goed gegaan?

2 likes

Ik kan wel even janken om de nieuw aangekondigde stakingen van de NS, het is precies op allemaal dagen dat ik belangrijke dingen voor werk heb. Ik heb mijn rijbewijs maar rijangst dus kan nu niet ineens met de auto en dat voelt dan even extra erg als mijn eigen schuld. Ik hoop dat ze snel met een aanbod komen zodat de stakingen niet meer door hoeven te gaan

12 likes

Ik weet niet waar je woont maar flixbus heeft vrij veel opties. Ik moet vrijdag ook in een andere stad zijn en de flixbus is zelfs sneller en goedkoper dan de trein haha.

1 like

En???

Ik heb ineens zo’n jeuk aan m’n voeten!!!

4 likes

Ik ben vandaag 3 jaar getrouwd :love_you_gesture:

62 likes

Woonde jij niet in Engeland?

2 likes

Wij bestellen al een tijdje elke week hello fresh wat tot nu toe steeds prima was. Nu zie ik echter in de app dat we morgen 4 totaal andere maaltijden bezorgd gaan worden dan de drie maaltijden die ik heb uitgezocht voor deze week (één meer dus plus met ingrediënten die wij beiden niet eten). Maar hello fresh is alleen met een chatrobot te contacten en daar kom ik niet verder mee…

3 likes