Ik heb het met thee in het algemeen. Als ik dat 's avonds drink moet ik 's nachts plassen. Met water heb ik dat veel minder, dus ik drink 's avonds (na 19u) geen thee meer (en ik heb dus niks meer aan mijn slaapthee).
Omg regen
Het telefoonnummer van HF is 020 760 2014, ik bel ze ook af en toe. Chatrobot kan je helemaal niks mee
Goede tip wel, maar helaas. Ik ga maar even puzzelen
@Pantalones is toch eigenlijk ook wel logisch? Thee moet gezuiverd worden in je buik dus duurt langer totdat het klaar is om geloosd te worden. Maar dit is echt totaal niet op wetenschap gebaseerd
ik word 's nachts toch meestal wel wakker wegens kind dus ik durf er niks over te zeggen
Als het net geregend heeft en het is warm weer, vind ik het buiten altijd zo lekker ruiken.
ā¦totdat een overduidelijke wietlucht de boel verpest
Maak me echt zorgen over komende winter. Durf verwarming niet meer aan te doen. En vanaf januari gaat btw op stroom ook weer terug naar oude tarief. Jippie
ik heb dit ongeacht wat ik drink, na 20u echt geen vloeistoffen voor mij meer
Ik werd net gebeld door de huisarts dat ik toch terechtkan voor lichttherapie tegen mān winterdepressies (het is nu inderdaad zomer ja maar preventief werkt het beste schijbaar) bij de instelling in mijn stad die daar aanvankelijk een patiĆ«ntenstop op leek te hebben
Ik heb nu al een rotweek. Er zijn 3 mensen overleden in mijn niet directe kring, maar van bv vrienden dus waar je toch verdriet en zorgen om hebt. Heb al weken hele hele pijnlijke aften in mijn mond die maar niet over gaan en alles wat ik eet of drink pijnlijk maakt. Mijn dochtertje is iedere avond aan het spoken. En on top of it all ben ik vanochtend op weg naar werk aangereden. Vooral blikschade en waarschijnlijk veel spierpijn deze week, maar toch.
soms is het wel vervelend op warme dagen deze zomer maar ik vind op staan ook zo hatelijk? Ik ben dan altijd zo slecht uitgerust als ik in de ochtend op sta. Alhoewel ik me nu ook wel bedenk dat het voor mij een negatievere connotatie heeft gekregen sinds ik regelmatig 's nachts op moet door een medisch probleem waarbij ik wakker wordt van de pijnā¦
Jahaa, I made it! Van 5 uur s ochtends tot half 11 s avonds onderweg geweest, alleen maar in de trein gezeten, maar ik ben er! Mn lieve vriendin heeft me opgehaald van het station en nu lekker vakantie
Fijn! En goede reminder voor mij dat ik mn daglichtlamp weer even moet opzoeken. Ik begin inderdaad rond deze periode al!
Mn vader stuurt net via de mail een meme naar mij en mn broer
ik eet al iedere avond chips als coping
Ohh dit is echt zo fijn! Ben benieuwd of je er effect van merkt, hoop het voor je. Was het een lastig traject om gediagnosticeerd te worden met een winterdepressie?
Mijn moeder en haar zus gaan ook richting de 70. dus als mijn tante belooft heeft om haar de volgende keer te bellen en ze hoort dan bijv een week niks, belt ze ook niet āWant ze had beloofd om te bellen!!ā en daar krijg ik dan geklaag over.
Ja ik ben ook benieuwd! Mijn huisarts was superbegripvol gelukkig, ik had dit zelf voorgesteld en ze was het direct met me eens. Zal misschien ook geholpen hebben dat het in de familie zit en dat ik aangaf dat het met het jaar erger wordt. Ik heb nu dus een doorverwijzing naar een instelling maar ik weet eigenlijk niet of zij alsnog een soort diagnose gaan doen tijdens een intake ofzo of dat ik gelijk ga beginnen, dat hoor ik deze week als het goed is. Maar hoe ik het van de huisarts begreep is het vrij zeker dat ik die lichttherapie nu gewoon krijg!
Note to self: Neem geen rum cola als je dorst hebt en het is warm weer
Het lijkt net alsof mijn hersenen uit helium bestaan