Wat je even kwijt wil #61

Waar kwam je die tegen?

3 likes

hij werkt als masseur en healer in de yogastudio waar ik werk. Had hem nog nooit eerder gezien.

@Structopaat haha nee dat verbaasde me! Hij rook wel een beetje muffig als lichaamsgeur

2 likes

Tja, yogastudio’s zijn wel magneten voor rare snuiters

1 like

Wachten op een psychose, al doet dit al wel vrij ‘in de war’ aan :joy:

2 likes

Wilde een doos naar beneden dragen om mijn vriend te helpen. Ik dacht goed, snel naar beneden in negligé. Hij komt ook naar beneden en dacht dat ik sleutels had. Wie mag er nu dozen uitladen in de box en naar haar schoonmoeder achter reservesleutel? :raising_hand_woman:t5::raising_hand_woman:t5:!

8 likes

Net een massage geboekt voor mijn verjaardag vrijdag.
Lekker ultiem chill

10 likes

Vandaag voor her eerst ooit naar een festival geweest, lig net in bed, met hoofdpijn. Morgen werken :grimacing: maaar was wel erg leuk

14 likes

haha ik krijg net een mail van docomomo om te vragen of ik wil meeschrijven aan een document om de vernietiging van bouwking erfgoed in oekraĂŻne nog maar eens aan te klagen, precies alsof hier iemand ook maar iets aan heeft. Sowieso dat ze hier op zondagavond mee bezig zijn ook :roll_eyes:

3 likes

Sterkte vandaag! Welk festival was het?

2 likes

Ik probeer vandaag in 1 dag van groningen naar de Italiaanse kust te treinen! Toen ik vanmorgen opstond dacht ik echt waar ben ik in godsnaam aan begonnen, maar als alles goed gaat zit ik morgenochtend met een cappucino aan het strand :crossed_fingers: (of ben ik zelf ergens gestrand, ha-ha)

131 likes

Wow binnen hoeveel uur? Ik ben namelijk eens naar munchen gegaan en deed daar al zo’n 8 uur over :stuck_out_tongue:

Veel plezier!

6 likes

Oh wat tof! Ben heel benieuwd naar hoelang je onderweg gaat zijn!

4 likes

Wat een fantastisch idee :heart_eyes:

4 likes

Jaa het wordt echt een hele lange reis, ben om 8u s ochtends uit utrecht vertrokken en kom als het goed is rond 10u s avonds aan! Maar ik heb een boek mee, een serie, en sowieso houd ik wel van uit het raam staren, dus ik zie het wel zonnig in.

@Crusti_Croc ik kan niet helemaal uit je berichtje opmaken of dit sarcastisch bedoeld is!

28 likes

Super gaaf idee! Moet je vaak overstappen?

Valt me heel erg mee, vanaf utrecht maar 2x (op basel en milaan)

4 likes

Super leuk! Ik zou ook wel een update willen van je dag haha. Doe je verslag via sociale media? Wat zijn je grootste zorgen?

1 like

Mijn grootste zorg was eigenlijk de ns bus tussen meppel en zwolle haha, als die vertraging had werd het sowieso een hele lastige reis. En mocht ik de overstap op basel missen dan red ik het ook niet meer, maar in het ergste geval blijf ik een nachtje in milaan slapen.

5 likes

Naar welke kustplek ga je? Superleuk!

4 likes

Ik heb de hele zomer in ziekteverlof doorgebracht omdat ik symptomen van een burn-out begon te ervaren. Maar nu mag ik vanaf volgende week weer 3 dagen per week aan de slag! :partying_face:

55 likes