Wat je even kwijt wil #61

Anders van te voren contact opnemen met iemand en afspreken om er samen heen te gaan? Lijkt me al minder awkward

6 likes

Als ieh 17 is ofzo wel ja. 30ers snappen dat soort hints niet. Gewoon wat sturen.

1 like

Je kan toch gewoon gaan en met jezelf afspreken dat je na een uur gewoon weg kunt gaan als het niks is?

1 like

Ik hoop het niet, want dan heb ik wat uit te leggen aan mijn man. Bij mij is het iig platonische interesse.

11 likes

Wat is de action 9/10 keer toch een teleurstelling. Ik had een rol folie gekocht en ik heb 20 minuten geprobeerd om hem open te krijgen maar het lukte gewoon NIET. Toen was ik er klaar mee en ben ik maar naar de dure kutspar gegaan om daar voor 3x zoveel geld een andere rol te kopen. Nu is het wel gelukt.

3 likes

Zo geinig altijd die mensen op fietsen en in autoā€™s die boos kijken of mopperen op JOU terwijl ZIJ zich niet aan de verkeersregels houdenšŸ¤£

1 like

Ik heb net mijn bloed opgestuurd in zoā€™n envelop met de post.

afbeelding

Vind het wel een beetje gek. :grimacing:

6 likes

Ah ja snap ik. Is er niet iemand die je nog kan appen/facebook dm-en ofzo met joee ga jij ook? Dan ga je wel alleen maar weet je in ieder geval dat er iemand gaat met wie je het leuk vindt om bij te praten

2 likes

En @june
Ja ik ga even kijken idd of ik iemand kan vinden die ook gaat!

2 likes

Mijn sportwatch zegt dat ik een hartslag had van 201 tijdens het sporten (even, niet de hele tijd), is dat Ć¼berhaupt mogelijk? :rofl: Dat ik lang niet gesport heb is wel duidelijk, mijn god. Nu marsijs

Misschien is dit een humble brag maar ja ik ben ook trots want ik haat sporten

5 likes

Dit forum is mijn slaapmiddel. Nog even scrollen in bed en ik val in slaap. Niet omdat ik het saai vind (tegendeel!), maar omdat ik mezelf volgens mij zo geconditioneerd heb. Braaf.

16 likes

Ik ben een plantenhanger aan het macrameeƫn, kan je vertellen dat dat met 2 katten in de kamer best een uitdaging is.

12 likes

Ja, dat is mogelijk, maar mijn horloge kan dat niet meten als ik dat daadwerkelijk heb (zowel fitbit als garmin).

6 likes

Ik heb dit met de Reddit app in bed. Ik open het en instant slaperig! Werkt altijd

5 likes

Ik ben echt vet verslaafd aan de serie this is us. En dat terwijl ik echt dacht dat ik het niks zou vinden, boy i was wrongšŸ«£

10 likes

Mijn zus en ik zijn een boek clubje begonnen en ik vind het zo leuk! Het vorige boek (Dance of Thieves) vonden we beide kut dus het was vooral heel salty elkaar appen erover haha en nu lezen we Guards! Guards! en die is nu al een success.

Ik weet niet waarom we dit nog niet eerder gedaan hebben want vroeger lazen we altijd al elkaars boeken van de bieb.

37 likes

Pfff ik lig al lang in bed maar heb ineens zoā€™n knagende honger. Er is nog een halve pizza maar twijfel of ik zal gaan eten :plate_with_cutlery:

2 likes

Lekker veel huilen!

6 likes

Heb dat pasgeleden gebinged, I feel you! Sterkte komende tijd :smiley:

2 likes

Ik heb hetzelfde, ook binnenkort een reĆ¼nie en vriendinnen van toen zeggen allemaal dat ze niet gaan dus ik twijfel ook. Ik zie nu net dat kaartjes hier ook ā‚¬25 zijn dus dan is het een beetje zonde om maar even te gaan.

Toch niet dezelfde reĆ¼nie toevallig hĆØ? Begint je middelbare school met een E?

2 likes