Wat je even kwijt wil #61

Ja echt darkside :heart_eyes:

@Koekelaar Neeee! Jessica Fletcher is de ultieme feminist icon. Hartstikke hippe vrouw juist!

2 likes

Wat een treinreis zeg. Een man in de coupe hiernaast verschoont een luier en komt hem hier weggooien zodat hij zelf niet in de schijtlucht zit. Conductrice komt ineens laaaaaaiend binnen hier in de 1e klas. Ik heb gewoon een 1e klaskaartje. Maar veel mensen niet, maar die mogen hier nu zitten vanwege drukte. Maar dat mens is compleet over de pis dat we niet opstaan voor ouderen. Er zijn gewoon stoelen vrij en ik zie sowieso niemand staan. Ze loopt nu te gillen dat we niet zijn opgevoed. Nou mevrouw gelet op je gegil om niks ben je zelf niet opgevoed

En nu zit hier een boomermens die niet eens bij de ns werkt bijna kaartjes te controleren?? Zit hier een niet nederlandse jongen en die vrouw zegt ook echt alleen tegen hem ‘is jouw kaartje gecontroleerd door de conducteur? Weet jij wat een conducteur is?’ KAN toch niet dit. En nu zit die vrouw tegen een ander iemand te verkondigen dat ze zelf geen kaartje voor de 1e heeft. En dan wel mensen aanspreken. Wat een reis :smiling_face_with_tear:

6 likes

Godscrisistyfus wat zit er veel verpakkingsmateriaal bij zo’n kast van made

4 likes

Ah gezellig hier :heart:

14 likes

Ik maak om de twee weken elke zaterdag schoon bij een familie, en nu wilt Wim (hun zoon) jullie allemaal de groetjes doen en moet ik jullie vertellen dat hij in augustus een tripje heeft met een rondvaartboot en hier heel veel zin in heeft :grin:

41 likes

Groetjes terug en heel veel plezier Wim. Maak je mooie fotos voor ons? Xjes soy pepe

8 likes

Groetjes terug Wim :wave: enne is dit een uitnodiging aan ons voor een tochtje in de rondvaartboot :laugh:

4 likes

Wij hebben in onze keuken een terrazzo aanrechtblad. Die zit er al 50 jaar in en was in slechte conditie
Nu hebben wij een bedrijf gevonden die dat maakt en kan herstellen en nu blijkt dat zijn opa deze ook in ons huis gemaakt heeft!
Opa kwam uit Italië en heeft het vak weer van zijn opa en vader geleerd.
Zo grappig!

75 likes

Nee dat gaat helaas niet, het enige wat ik nu uit man en macht er uit probeer te slepen, is een voucher… Maar denk dat ik inmiddels al 300 minuten aan wachtmuziek heb aangehoord en nog geen antwoord van KLM heb.

@Parasol Het is niet gedekt, omdat het gaat om een ESTA die later op geweigerd is gezet. Echt heel kut. Het gaat om m’n partner, dus alleen gaan zou wel een dolkstoot zijn. Had het ook wel direct kunnen typen allemaal, maar bang dat het dus een ongewoon en herkenbaar verhaal is.

We zijn nu wel een andere reis aan het uitzoeken, maar wel echt verbouwereerd en soms verdrietig en pissig.

Lief dat jullie reageerden en meedenken :blush:

4 likes

dat is voor de avondetappe van deze marathon

4 likes

Niet kopen

15 likes

No comprendo?

1 like

Ik heb ook een traantje gelaten haha

5 likes

Vervelend zeg! Staat er ook bij waarom het geweigerd is of zou je daar nog achteraan kunnen gaan?

1 like

Hebben jullie de achterpagina van de nrc van vandaag al gezien? Ik schrok me een ongeluk toen ik hem uit de brievenbus haalde!

Tw: veenmol (haha)

Samenvatting

15 likes

Zingt Thierry nou ook al

9 likes

Ik ga vanavond suuuper luxe uit eten en ga ik écht mijn spotgoedkope Cider jurkje aantrekken🤣?

1 like

Ja

4 likes

Tuurlijk boeiend als je hem leuk vindt own it alsof hij 1.000.000 pleurie is

3 likes

Wat is die kersenmilkshake van de Maccie goor

3 likes