Wat je even kwijt wil #61

Nee dat gaat helaas niet, het enige wat ik nu uit man en macht er uit probeer te slepen, is een voucher… Maar denk dat ik inmiddels al 300 minuten aan wachtmuziek heb aangehoord en nog geen antwoord van KLM heb.

@Parasol Het is niet gedekt, omdat het gaat om een ESTA die later op geweigerd is gezet. Echt heel kut. Het gaat om m’n partner, dus alleen gaan zou wel een dolkstoot zijn. Had het ook wel direct kunnen typen allemaal, maar bang dat het dus een ongewoon en herkenbaar verhaal is.

We zijn nu wel een andere reis aan het uitzoeken, maar wel echt verbouwereerd en soms verdrietig en pissig.

Lief dat jullie reageerden en meedenken :blush:

4 likes

dat is voor de avondetappe van deze marathon

4 likes

Niet kopen

15 likes

No comprendo?

1 like

Ik heb ook een traantje gelaten haha

5 likes

Vervelend zeg! Staat er ook bij waarom het geweigerd is of zou je daar nog achteraan kunnen gaan?

1 like

Hebben jullie de achterpagina van de nrc van vandaag al gezien? Ik schrok me een ongeluk toen ik hem uit de brievenbus haalde!

Tw: veenmol (haha)

Samenvatting

15 likes

Zingt Thierry nou ook al

9 likes

Ik ga vanavond suuuper luxe uit eten en ga ik écht mijn spotgoedkope Cider jurkje aantrekken🤣?

1 like

Ja

4 likes

Tuurlijk boeiend als je hem leuk vindt own it alsof hij 1.000.000 pleurie is

3 likes

Wat is die kersenmilkshake van de Maccie goor

3 likes

Het gaat sowieso om hetgeen wat in het jurkje zit

8 likes

Vanavond ga ik naar een karaokebar en ik ben echt heel benieuwd of ik het lef heb om daar te gaan karaoken. :joy:

9 likes

Natuurlijk heb je dat lef! Gewoon een heel bekend lied zingen, komt goed.

Niets zo fijn als een luie zaterdagmiddag waar niets bijzonders gebeurd.

3 likes

Geen reden en ook veel rond gebeld, er is geen quick fix. Pas over maanden mag hij naar de ambassade.

1 like

Wat is dat voor iets barbaars? :open_mouth:

6 likes

Dat is geen bruiloft dat is een gijzeling.

41 likes

Dat laatste is precies mijn insteek als ik naar een bruiloft moet :joy:

9 likes

Wat kut
Veel sterkte :hibiscus::four_leaf_clover:

9 likes