Wat je even kwijt wil #61

Note to self: Neem geen rum cola als je dorst hebt en het is warm weer
Het lijkt net alsof mijn hersenen uit helium bestaan

5 likes

De stagiair had wat voor mij gedaan en bracht t dossier terug en ik wou “Ooh top, dankje” zeggen maar uit mijn mond kwam “ooh topje” :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

32 likes

ik ga volgende week beginnen met ijshockey :new_moon_with_face: dag erna foto in TMI topic over al mn opgelopen blauwe plekken x

26 likes

Ik hoop zoooooo vurig dat ik donderdag door de kaartverkoop heen kom… :face_with_spiral_eyes::face_exhaling: Rammstein hebben we’t over. :upside_down_face:

5 likes

Love mijn BN’er-dorp. Stond net bij de zelfscan van de supermarkt te wachten tot een medewerker kwam controleren en de zangeres van Within Temptation stond naast me op hetzelfde te wachten. Duurde echt 5 minuten ook tot er iemand kwam en we stonden allebei zo van “nou, ze hebben het wel druk hi ha ho”.

Met zo’n blik ofc:

image

43 likes

Groningen ging via de voor-voorverkoop niet erg snel. (Ik had naar Berlijn gewild maar daar waren alle kaarten in no time weg. Volgens mij was er ook niet heel erg veel in de voor-voorverkoop.) Het is dat ik maar 2 kaarten mocht kopen anders had ik je graag de inlog gegeven. Succes! (Oh, ik bedenk me net, als je ergens anders dan Groningen wil, stuur me even een berichtje, misschien werkt de code wel. Het is tot morgen 10.00.)

Bedankt voor het aanbod :slight_smile:

Gezien Groningen voor ons (Friesland) heerlijk dichtbij is heeft dit onze voorkeur.

Hopelijk verloopt de reguliere kaartverkoop voorspoedig.

3 likes

Gelukt, dankjewel! Waarschijnlijk door een storing nu de verkeerde recepten. Die jongen aan de telefoon kon zien dat dit inderdaad niet de gerechten waren die ik gekozen had. Hij heeft de bestelling geannuleerd en ik krijg het geld terug. Helaas niet meer mogelijk om deze week alsnog de goede box te ontvangen.

2 likes

Er vliegen hier al een week lang hele bevolkingsgroepen aan ganzen over, ik roep telkens tegen ze “Ga terug! Jullie zijn te vroeg” maar die beesten weten ook niet beter dan dat het begin september gewoon 16 graden zou moeten zijn. Die hele fauna is van slag!

Vrijdag wordt na maanden onze nieuwe bank geleverd en dan gaat onze huidige bank weg en nu word ik echt een beetje verdrietig als ik daar aan denk? Vind het ook een beetje zielig voor de bank? Wáárom ben ik zo???

44 likes

Haha, ik herken deze gevoelens ook. Ik wissel dingen die ik gebruik (bijv. glazen, handdoeken, vaatdoeken) altijd af omdat ik het zielig vind voor het voorwerp dat anders niet gebruikt wordt :roll_eyes:

11 likes

Ik moet mijn koffer nog pakken maar ik heb of een handbagage formaat of echt een huge ass koffer die ik totaal niet gevuld krijg. Hopelijk is de koffer bij m’n ouders thuis een beter formaat en kan ik daar alles in over gooien morgen.

2 likes

Oh god ik, zag op Woningnet een leuke woning voorbij komen die betaalbaar is en kleiner dan 40m2.
Het eerste wat ik bij oude woningen dan meestal doe is berekenen wat warmte e.d. maandelijks kosten.

Dat zat tegen de 500 aan en tuurlijk heb ik niet onder een steen geleefd maar dit is wel erg treurig.
Voorlopig blijf ik wel in mijn huidige woning.

Ja maar als t echt een oude woning is die slecht geisoleerd is, is geen verwarming aan ook niet echt een optie. Dan heb je namelijk weer kans op schimmel enzo en dat is ook niet oke.

5 likes

Wat zijn auto’s snel duurder aan t worden. :-1:t2:

In het voorjaar een tweedehands auto gekocht, na 3 jaar een nieuwere auto te willen en regelmatig al keek. Die vond ik al duur in vergelijking met pre Corona… Nu willen we weer een auto kopen is het allemaal weer duurder. Nouja lijkt, weet vrij zeker dat t zo is. Echt een ongunstig moment om een andere auto te moeten (maarja de andere is stuk, dus uitstellen is alleen geld in iets stoppen wat sowieso geen jaar meer -rendabel- meegaat).

2 likes

@Rozevarken en @Whoopdidoo

Energielabel is C

Ik heb nu stadsverwarming waar ik minder dan 100 euro voor betaal. Had wel verwacht dat ik bij een nieuwe woning richting 200 zou gaan voor een eenpersoonshuishouden maar dit is wel heel veel.

Ik zie dat alle leveranciers nu ook modelcontracten tonen op hun site.

Edit: Daarop aanvullend leef ik vrij nu ook vrij sober als het gaat om elektra etc. Maar denk dat van 500 naar 200 niet echt haalbaar is? En ik zou een dergelijk voorschot ook niet zomaar op kunnen hoesten hoor.

2 likes

Is echt zo. Idd vanwege corona en tekort aan grondstoffen. Mijn auto was na een ongeluk total-loss en heb ook net een nieuwe (tweedehands) gekocht.
Zelfde model, zelfde aantal km op de teller: 1000 euro duurder dan waar ik m 3 jaar geleden voor kocht. Echt balen.

HAHA ik ging mn pensioendatum opzoeken. Ik moet nog 33 jaar werken. Ik ben 34. Lolllllllll ik lach want anders ga ik janken

13 likes

ja en tegen dan zijn die fondsen allang failliet omdat onze ouders veel te lang leven :frowning:

11 likes

Wat is een goede daglichtlamp? Ik weet dat er vorig jaar ook een paar keer over werd gepost op het forum maar heb geen idee meer van welk merk die was.

@Dazed Jij nog tips voor een lamp of heb je die voorgaande jaren niet gebruikt?