Plaatsje in Savona, Ligurië. In de buurt van Genua! Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan, maar dan met de auto.
Wow ik vind dat echt helemaal niet lang, ik ben met het ov naar kroatie gegaan wat maar 100 km verder is (als je de auto zou nemen) en ik was dik 24 uur onderweg. Goede reis en enjoy!!!
Vandaag een dag vrij en heb besloten om vandaag helemaal geen reet te doen. Wilde mijzelf weer allemaal verplichtingen opleggen met dingen die ik moest doen maar mijn brein bekijkt het maar even. Heb wel genoeg gedaan de laatste tijd.
We zijn echt een anwb koppel geworden. Allebei onze Vans aan en straks op onze elektrische fietsen
naar de stad voor een borrel.
Aah echt leuk, veel plezier! Ik heb in het voorjaar hetzelfde gedaan via een ander traject en met een korte tussenstop (omdat we de tijd hadden haha) en vond het echt een chille reis.
Wat gaaf! Ik wil dit ook gaan doen, ben heel benieuwd naar je dag!
Dit wordt de eerste vakantie dat ik niet voor iedere dag (avond eigenlijk) een schoon setje kleren mee heb. Het past gewoon niet in onze koffer.
Interessant.
Ja wilde ik even kwijt he.
Gaat goed hier op het forum
De subreddit AccidentalAlly is een goudmijn voor dit soort dingen!
Warmte stijgt naar onze kop
Sowieso snap ik niet waarom je dit topic leest als random feitjes over iemand zijn dag je niet interesseren.
Alles loopt in de soep vandaag. Heerlijk begin weer.
Misschien moet het topic een nieuwe naam: ‘Wat je even kwijt wilt, maar wel alleen als het interessant genoeg is volgens de moderators.’
Maar het was niet geel gemarkeerd he
Ik vind de eerste dag werken na een druk/gezellig weekend altijd zo lastig, voel me dan echt weer ontzettend eenzaam terwijl ik dat in feite helemaal niet ben
ik heb 3 weken vakantie, en ik blijf thuis, echt zo’n heerlijk gevoel <3 beetje slapen, lezen, series kijken, gewoon CHILLEN. heerlijk