Wat je even kwijt wil #61

Haha ja en de bureaucratie.

Bijna half 3 en nog niks opgeschoten

1 like

Ik heb vakantie en lig nog in m’n pyjama te chillen op de bank. Ga zo beginnen met mijn koffer inpakken zodat ik morgen weet wat ik nog allemaal moet halen.

En dan donderdag na 7 jaar eindelijk weer eens echt op vakantie!

21 likes

Dan moet ik mn twitter maar eens gaan afstoffen.

3 likes

Ik gebruik Twitter alleen als ik klachten heb bij onze Bollie.com of Postnl

Ow en om mee te lezen bij een programma zoals lldl

5 likes

Haha jaa ik ook. Werkt 10x sneller dan mailen

1 like

Zo leuk om weer mensen te kijken op het station en al die verschillende stijlen te zien. Ik zag net een op klompen en die rockt dat echt. Alleen al dwt je er op kunt lopen en er niet oubollig uit te zien. Awesome

10 likes

Even assistente bellen met dit verhaal? Klinkt idd een beetje gek.

3 likes

Of even een receptje voor 2 maanden vragen. Per 2 weken voorschrijven is echt patientonvriendelijk :sweat_smile: (opiaten en benzo’s daargelaten)

5 likes

Ik heb extreme veranderdrang en ik kon me niet meer inhouden. Dus ik heb tijdens het thuiswerken even m’n haar geverfd. En als het goed is ben ik na 2 jaar doodblonderen zometeen weer brunette :scream: vind het bijna eng om uit te spoelen.

En nu moet ik me ook nog inhouden om niet met een schaar te gaan kloten. Maar ik wilde het laten groeien dus dat kan ik beter laten denk :sweat_smile:

33 likes

Ik vind mijn buren zo schattig soms. In mijn flat woont een mix van 65-plussers en mensen van mijn leeftijd. In de bewonerscommissie zitten alleen maar 65-plussers. Ze doen niet aan alles wat ook maar een beetje digitaal is. Nu hebben ze een briefje in de lift gehangen met een uitnodiging voor burendag en om wekelijks op maandagmiddag een spelletjesmiddag te houden. En ernaast hangt een intekenlijst waarop je je naam en huisnummer kan invullen als je geinteresseerd bent in een van de twee (of allebei) :pleading_face:

54 likes

Bij de psycholoog kreeg ik een enorm lage bloedsuiker + nog heel veel insuline in m’n lichaam. M’n vriend kwam me redden en thuis nog lopen braken van de suiker en de spanning. Diabetes type 1 kan zo leuk zijn.

4 likes

Was even vergeten hoe erg pubers in de trein kunnen meuren :nauseated_face:

9 likes

Total Loss.
Haha dankje, ben kapot. Was even vergeten hoe vermoeiend een dag lesgeven is :joy:

3 likes

Wees gewaarschuwd: ook op andere plekken

10 likes

Hahahaha sowieso! Ik kom ze nog maar weinig in het wild tegen op gesloten plekken. Maar goed ook :sob:

2 likes

Impulsief verven: leuk, doen
Impulsief knippen: twijfelachtig

8 likes

Hahaha in ieder geval een passende naam dan :’) Lekker vroeg je bed in straks :blush:

1 like

Haha ja idd.
Yes ga ik doen :hugs:

2 likes

Ik wil ook regen

4 likes

Voor de mensen met Ditzo, een hele selectie aan sleepy thee met korting
Ik sip nu mn Pukka, benieuwd of het wat is

4 likes