Wat je even kwijt wil #61

Helaas moet je nu ook uitchecken en minimaal 30 min binnen zijn geweest voor de korting.

4 likes

God je kunt je dus niet afmelden voor die ns propaganda mails over de stakingen want dat zijn serviceberichten. Maar ik hoef echt niet te lezen hoe hard ze hun best doen en hoe erg ze het vinden. Het had allang opgelost kunnen zijn dus houd je muil.

9 likes

Jezelf niet in spiegelbeeld zien op Teams is soms best wel traumatisch

10 likes

Nahw ik moet morgen naar de tandarts en ik had het daar gisteren over met een cliënt op mijn werk dat ik daar best wel tegen op keek want tandartsenfobie blabla. Nu belt ze me net om me alvast sterkte en veel succes te wensen voor morgen en ze gaat heel hard voor me duimen. Zo lief dit, dat zo’n oud vrouwtje dat zelf vanalles mankeert hier gewoon nog de moeite voor neemt :pleading_face:

62 likes

Nou inderdaad. Die mail doet mij ook zo denken aan mijn voormalige werkgever die zo fucking toxic was, dat toen wij een ernstig incident hebben gehad op werk en er drie collega’s uitvielen wegens dat incident om zowel fysieke als mentale redenen hij ons op de zaak zelf de huid volschold dat wij harder moesten werken dat te compenseren, maar dan vervolgens klanten belde/ mailde met een heel zielig verhaal over hoe erg hij het vond voor de uitgevallen collega’s en hoe dapper wij het allemaal overnamen blabla en begrip voor de situatie. En dan vervolgens zelf geen poot uitsteken en aldoor op vakantie zijn.

4 likes

Ja bij mij is dan ook alles scheef, krijg dan tijdelijk even een minderwaardigheidscomplex ervan :upside_down_face:

2 likes

Zulke mensen mogen van mij echt voor eeuwig jeuk en te korte armpjes krijen. :angry:

1 like

Ik moet morgenochtend oppassen en heb zojuist gegoogled / op YouTube gegeken hoe ik een luier moet verschonen :+1: Nou maat, beter hou je je een uurtje of 2 in. Dit wordt namelijk geen succes.

18 likes

Ohnee? Is het nu ipv een ordi vreetschuur een sjieke pasta tent geworden?

26 likes

Is niet echt hogere wiskunde toch? En ergste wat kan gebeuren is lekkage….

Shit, heb volgende week zaterdag de wandel dam tot dam loop en in de avond ook nog eens dienst.
Ik ga zondag wel even goed uitslapen en dan weer met frisse tegenzin zo dag wel weer werken in de avond.
Ben benieuwd hoeveel stappen ik die dag ga zetten. :joy:

5 likes

Ik had hetzelfde laatst! Vond het vroeger altijd wel chill om even snel een pizza of pasta te eten met een grotere groep ofzo. Maar vond het de laatste keer echt nergens meer naar smaken.

1 like

Oh wat naar zeg! Tot wanneer kunnen jullie er blijven? Als je wilt zeggen in welke plaats je een woning zoekt kan iemand op het forum misschien nog iets voor je betekenen.

1 like

Volgens mij mag een huurbaas toch echt niet zomaar opzeggen…

6 likes

Ik vind het zo lekker om savonds als het nog warm is op mn trein te wachten.
Het voelt alsof ik in een warm land op een city trip ben en mn metro naar huis pak.

26 likes

Ik heb twee moedervlekken laten weghalen vandaag en het doet nu zo’n pijn :persevere:

3 likes

Oh ja, dan wel inderdaad. Dat bleek niet uit je bericht. Maar daar hou je in dat geval dan toch rekening mee, dat er opgezegd kan worden?

Alleen bij dringende noodzaak aan de kant van de verhuurder mag dat, volgens het juridisch loket. En minimaal 3 maanden van tevoren, dus als het niet voor 1 sept was zou je tot eind januari moeten kunnen blijven. Misschien ook even bellen met Juridisch Loket?

2 likes

Dat mag wel :smiling_face_with_tear: maar je hebt dan een x aantal maanden wat weinig is om iets nieuws te vinden/weg te gaan.

Oh excuse me, ik dacht dat het hele stuk ging over tijdelijk contract maar dat was alleen maar de eerste paragraaf.

Wat enorm kut zeg!

3 likes