Oh nice! Die Snore & Peace is sowieso mijn favo thee voor het slapengaan, ik ga bestellen
Is het allemaal goed gegaan?
Ik kan wel even janken om de nieuw aangekondigde stakingen van de NS, het is precies op allemaal dagen dat ik belangrijke dingen voor werk heb. Ik heb mijn rijbewijs maar rijangst dus kan nu niet ineens met de auto en dat voelt dan even extra erg als mijn eigen schuld. Ik hoop dat ze snel met een aanbod komen zodat de stakingen niet meer door hoeven te gaan
Ik weet niet waar je woont maar flixbus heeft vrij veel opties. Ik moet vrijdag ook in een andere stad zijn en de flixbus is zelfs sneller en goedkoper dan de trein haha.
En???
Ik heb ineens zoān jeuk aan mān voeten!!!
Ik ben vandaag 3 jaar getrouwd
Woonde jij niet in Engeland?
Wij bestellen al een tijdje elke week hello fresh wat tot nu toe steeds prima was. Nu zie ik echter in de app dat we morgen 4 totaal andere maaltijden bezorgd gaan worden dan de drie maaltijden die ik heb uitgezocht voor deze week (ƩƩn meer dus plus met ingrediĆ«nten die wij beiden niet eten). Maar hello fresh is alleen met een chatrobot te contacten en daar kom ik niet verder meeā¦
Ik heb het met thee in het algemeen. Als ik dat 's avonds drink moet ik 's nachts plassen. Met water heb ik dat veel minder, dus ik drink 's avonds (na 19u) geen thee meer (en ik heb dus niks meer aan mijn slaapthee).
Omg regen
Het telefoonnummer van HF is 020 760 2014, ik bel ze ook af en toe. Chatrobot kan je helemaal niks mee
Goede tip wel, maar helaas. Ik ga maar even puzzelen
@Pantalones is toch eigenlijk ook wel logisch? Thee moet gezuiverd worden in je buik dus duurt langer totdat het klaar is om geloosd te worden. Maar dit is echt totaal niet op wetenschap gebaseerd
ik word 's nachts toch meestal wel wakker wegens kind dus ik durf er niks over te zeggen
Als het net geregend heeft en het is warm weer, vind ik het buiten altijd zo lekker ruiken.
ā¦totdat een overduidelijke wietlucht de boel verpest
Maak me echt zorgen over komende winter. Durf verwarming niet meer aan te doen. En vanaf januari gaat btw op stroom ook weer terug naar oude tarief. Jippie
ik heb dit ongeacht wat ik drink, na 20u echt geen vloeistoffen voor mij meer
Ik werd net gebeld door de huisarts dat ik toch terechtkan voor lichttherapie tegen mān winterdepressies (het is nu inderdaad zomer ja maar preventief werkt het beste schijbaar) bij de instelling in mijn stad die daar aanvankelijk een patiĆ«ntenstop op leek te hebben
Ik heb nu al een rotweek. Er zijn 3 mensen overleden in mijn niet directe kring, maar van bv vrienden dus waar je toch verdriet en zorgen om hebt. Heb al weken hele hele pijnlijke aften in mijn mond die maar niet over gaan en alles wat ik eet of drink pijnlijk maakt. Mijn dochtertje is iedere avond aan het spoken. En on top of it all ben ik vanochtend op weg naar werk aangereden. Vooral blikschade en waarschijnlijk veel spierpijn deze week, maar toch.