Wat je even kwijt wil #61

Ja en dan “nu kom ik echt” lidmaatschappen aanbieden die iets duurder zijn zodat mensen denken “als ik dit betaal moet ik eeecht komen anders is het zonde” maar die komen dan alsnlg niet natuurlijk.

10 likes

Ik moet een afspraak voor de 2e keer verzetten en ik voel me nu al zooo schuldig en vervelend erover.

(terwijl ik er dus niets aan kan doen en ik een ‘betalende klant’ ben)

1 like

Zoiets lijkt me eigenlijk een best goed idee. Of een lidmaatschap dat achterlijk duur is maar elke keer als je gaat wordt het een paar euro goedkoper. Misschien houd ik het dan wel vol.

3 likes

Ja hoor… de vriendinnen van mn moeder zijn schatten hoor maar plannen/appen kunnen ze niet.
Ik davht ze te slim af te zijn door te zeggen " Ik kan volgende week niet maar ik kan dr wel naar jullie toe sturen met een smoes en dan kunnen jullie wat gaan doen"
Krijg ik terug “Owja”
Ja wat owja moet ik dr sturen of niet gofferrrr.
Nu moet ik hier alsnog achterheen. Want of ik denk fuck it en ik zeg niks en krijg dan volgende week paniek belletjes. Of ik stuur mn moeder naar daar voor saus.

Ik ga ze binnenkort allemaal een cursus communiceren geven want dit gaat elke x zo.

2 likes

TrainMore doet dit!

3 likes

Die kende ik nog niet en zitten ook niet bij mij in de buurt maar ik ga dit wel onthouden mocht dat veranderen :smile:

3 likes

Haha dit is wel heel lang geleden, dus ik weet niet of het nog steeds zo werkt.
Maar vroeger kon je 20 euro (de helft) van de abonnementsprijs af sporten daar. Elke keer dat je je pasje scande, ging er een euro af.

Jullie mogen raden wie er 4x per week naar de TrainMore fietste om het pasje te scannen en dan meteen rechtsomkeert te maken.

35 likes

Ik vroeg me ook af of dit nog steeds zo was maar heb gecheckt en je krijgt nog steeds 1 euro korting per workout. Ben benieuwd of ze hun systeem nu wat waterdichter hebben gemaakt of dat er nog steeds mensen regelmatig alleen hun pasje komen scannen :sweat_smile:

2 likes

My God, mijn moeder die nog nooit stoned of dronken is geweest heeft net wietolie met THC genomen van een kennis van mn broer. Die ligt keihard te spacen in een bad trip, ik snap echt niet wat haar bezielt heeft…en hem dat hij t aan r gaf😂 Ahhh ik vind t zielig.

13 likes

Same here, en ook rijangst, herken je schuldgevoel erg. Weet ook nog even niet hoe ik het ga “oplossen” de komende dagen.

2 likes

Hahah dat is niet heel handig nee. Kun je ook wat snacks/chocolade voor der halen met een leuke film erbij of goede muziek? THC kan echt verkeerd vallen en dan zijn dit soort dingen wel lekker. :slightly_smiling_face: Suiker helpt om minder stoned te zijn.

2 likes

Aw tijdens mijn eerste master werkte ik veel samen met een mede student en wij hadden echt een klik qua humor en interesses (en hij was echt heel knap), en hij was zo chill om mee samen te werken. Sinds onze diploma uitreiking heb ik 'm echter nooit meer gezien en vandaag appte hij opeens dat hij phd is op hetzelfde project als ik maar dan andere locatie :pleading_face: vind het zo gezellig dat we nu weer samen kunnen werken, we doen ook hetzelfde werk (het project betreft meerdere studie lijnen). Hopelijk doen we nog eens internationale meetups met alle locaties zodat ik 'm weer eens in het echt zie :two_hearts:

42 likes

Ik ben net 1 week begonnen met school en het tempo ligt direct zo hoog, zit ook in een sollicitatieprocedure en heb daarnaast ook sport + sociale verplichtingen. Zei tegen iedereen dat ik wel klaar was met vakantie en weer aan de slag wou maar dat ik daar wel op terug zou komen. Nou dat klopt. :smiling_face_with_tear::joy:

4 likes

Helaas moet je nu ook uitchecken en minimaal 30 min binnen zijn geweest voor de korting.

4 likes

God je kunt je dus niet afmelden voor die ns propaganda mails over de stakingen want dat zijn serviceberichten. Maar ik hoef echt niet te lezen hoe hard ze hun best doen en hoe erg ze het vinden. Het had allang opgelost kunnen zijn dus houd je muil.

9 likes

Jezelf niet in spiegelbeeld zien op Teams is soms best wel traumatisch

10 likes

Nahw ik moet morgen naar de tandarts en ik had het daar gisteren over met een cliënt op mijn werk dat ik daar best wel tegen op keek want tandartsenfobie blabla. Nu belt ze me net om me alvast sterkte en veel succes te wensen voor morgen en ze gaat heel hard voor me duimen. Zo lief dit, dat zo’n oud vrouwtje dat zelf vanalles mankeert hier gewoon nog de moeite voor neemt :pleading_face:

62 likes

Nou inderdaad. Die mail doet mij ook zo denken aan mijn voormalige werkgever die zo fucking toxic was, dat toen wij een ernstig incident hebben gehad op werk en er drie collega’s uitvielen wegens dat incident om zowel fysieke als mentale redenen hij ons op de zaak zelf de huid volschold dat wij harder moesten werken dat te compenseren, maar dan vervolgens klanten belde/ mailde met een heel zielig verhaal over hoe erg hij het vond voor de uitgevallen collega’s en hoe dapper wij het allemaal overnamen blabla en begrip voor de situatie. En dan vervolgens zelf geen poot uitsteken en aldoor op vakantie zijn.

4 likes

Ja bij mij is dan ook alles scheef, krijg dan tijdelijk even een minderwaardigheidscomplex ervan :upside_down_face:

2 likes

Zulke mensen mogen van mij echt voor eeuwig jeuk en te korte armpjes krijen. :angry:

1 like