Wat je even kwijt wil #61

soms is het wel vervelend op warme dagen deze zomer maar ik vind op staan ook zo hatelijk? Ik ben dan altijd zo slecht uitgerust als ik in de ochtend op sta. Alhoewel ik me nu ook wel bedenk dat het voor mij een negatievere connotatie heeft gekregen sinds ik regelmatig 's nachts op moet door een medisch probleem waarbij ik wakker wordt van de pijn…

3 likes

Jahaa, I made it! Van 5 uur s ochtends tot half 11 s avonds onderweg geweest, alleen maar in de trein gezeten, maar ik ben er! Mn lieve vriendin heeft me opgehaald van het station :heart: en nu lekker vakantie

191 likes

Fijn! En goede reminder voor mij dat ik mn daglichtlamp weer even moet opzoeken. Ik begin inderdaad rond deze periode al!

2 likes

Mn vader stuurt net via de mail een meme naar mij en mn broer :pleading_face:

66 likes

ik eet al iedere avond chips als coping

4 likes

Ohh dit is echt zo fijn! Ben benieuwd of je er effect van merkt, hoop het voor je. Was het een lastig traject om gediagnosticeerd te worden met een winterdepressie?

1 like

Mijn moeder en haar zus gaan ook richting de 70. dus als mijn tante belooft heeft om haar de volgende keer te bellen en ze hoort dan bijv een week niks, belt ze ook niet “Want ze had beloofd om te bellen!!” :triumph: en daar krijg ik dan geklaag over. :sweat_smile:

1 like

Ja ik ben ook benieuwd! Mijn huisarts was superbegripvol gelukkig, ik had dit zelf voorgesteld en ze was het direct met me eens. Zal misschien ook geholpen hebben dat het in de familie zit en dat ik aangaf dat het met het jaar erger wordt. Ik heb nu dus een doorverwijzing naar een instelling maar ik weet eigenlijk niet of zij alsnog een soort diagnose gaan doen tijdens een intake ofzo of dat ik gelijk ga beginnen, dat hoor ik deze week als het goed is. Maar hoe ik het van de huisarts begreep is het vrij zeker dat ik die lichttherapie nu gewoon krijg!

6 likes

Note to self: Neem geen rum cola als je dorst hebt en het is warm weer
Het lijkt net alsof mijn hersenen uit helium bestaan

5 likes

De stagiair had wat voor mij gedaan en bracht t dossier terug en ik wou “Ooh top, dankje” zeggen maar uit mijn mond kwam “ooh topje” :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

32 likes

ik ga volgende week beginnen met ijshockey :new_moon_with_face: dag erna foto in TMI topic over al mn opgelopen blauwe plekken x

26 likes

Ik hoop zoooooo vurig dat ik donderdag door de kaartverkoop heen kom… :face_with_spiral_eyes::face_exhaling: Rammstein hebben we’t over. :upside_down_face:

5 likes

Love mijn BN’er-dorp. Stond net bij de zelfscan van de supermarkt te wachten tot een medewerker kwam controleren en de zangeres van Within Temptation stond naast me op hetzelfde te wachten. Duurde echt 5 minuten ook tot er iemand kwam en we stonden allebei zo van “nou, ze hebben het wel druk hi ha ho”.

Met zo’n blik ofc:

image

43 likes

Groningen ging via de voor-voorverkoop niet erg snel. (Ik had naar Berlijn gewild maar daar waren alle kaarten in no time weg. Volgens mij was er ook niet heel erg veel in de voor-voorverkoop.) Het is dat ik maar 2 kaarten mocht kopen anders had ik je graag de inlog gegeven. Succes! (Oh, ik bedenk me net, als je ergens anders dan Groningen wil, stuur me even een berichtje, misschien werkt de code wel. Het is tot morgen 10.00.)

Bedankt voor het aanbod :slight_smile:

Gezien Groningen voor ons (Friesland) heerlijk dichtbij is heeft dit onze voorkeur.

Hopelijk verloopt de reguliere kaartverkoop voorspoedig.

3 likes

Gelukt, dankjewel! Waarschijnlijk door een storing nu de verkeerde recepten. Die jongen aan de telefoon kon zien dat dit inderdaad niet de gerechten waren die ik gekozen had. Hij heeft de bestelling geannuleerd en ik krijg het geld terug. Helaas niet meer mogelijk om deze week alsnog de goede box te ontvangen.

2 likes

Er vliegen hier al een week lang hele bevolkingsgroepen aan ganzen over, ik roep telkens tegen ze “Ga terug! Jullie zijn te vroeg” maar die beesten weten ook niet beter dan dat het begin september gewoon 16 graden zou moeten zijn. Die hele fauna is van slag!

Vrijdag wordt na maanden onze nieuwe bank geleverd en dan gaat onze huidige bank weg en nu word ik echt een beetje verdrietig als ik daar aan denk? Vind het ook een beetje zielig voor de bank? Wáárom ben ik zo???

44 likes

Haha, ik herken deze gevoelens ook. Ik wissel dingen die ik gebruik (bijv. glazen, handdoeken, vaatdoeken) altijd af omdat ik het zielig vind voor het voorwerp dat anders niet gebruikt wordt :roll_eyes:

11 likes

Ik moet mijn koffer nog pakken maar ik heb of een handbagage formaat of echt een huge ass koffer die ik totaal niet gevuld krijg. Hopelijk is de koffer bij m’n ouders thuis een beter formaat en kan ik daar alles in over gooien morgen.

2 likes