Ik moet morgenochtend oppassen en heb zojuist gegoogled / op YouTube gegeken hoe ik een luier moet verschonen Nou maat, beter hou je je een uurtje of 2 in. Dit wordt namelijk geen succes.
Ohnee? Is het nu ipv een ordi vreetschuur een sjieke pasta tent geworden?
Is niet echt hogere wiskunde toch? En ergste wat kan gebeuren is lekkage….
Shit, heb volgende week zaterdag de wandel dam tot dam loop en in de avond ook nog eens dienst.
Ik ga zondag wel even goed uitslapen en dan weer met frisse tegenzin zo dag wel weer werken in de avond.
Ben benieuwd hoeveel stappen ik die dag ga zetten.
Ik had hetzelfde laatst! Vond het vroeger altijd wel chill om even snel een pizza of pasta te eten met een grotere groep ofzo. Maar vond het de laatste keer echt nergens meer naar smaken.
Oh wat naar zeg! Tot wanneer kunnen jullie er blijven? Als je wilt zeggen in welke plaats je een woning zoekt kan iemand op het forum misschien nog iets voor je betekenen.
Volgens mij mag een huurbaas toch echt niet zomaar opzeggen…
Ik vind het zo lekker om savonds als het nog warm is op mn trein te wachten.
Het voelt alsof ik in een warm land op een city trip ben en mn metro naar huis pak.
Ik heb twee moedervlekken laten weghalen vandaag en het doet nu zo’n pijn
Oh ja, dan wel inderdaad. Dat bleek niet uit je bericht. Maar daar hou je in dat geval dan toch rekening mee, dat er opgezegd kan worden?
Alleen bij dringende noodzaak aan de kant van de verhuurder mag dat, volgens het juridisch loket. En minimaal 3 maanden van tevoren, dus als het niet voor 1 sept was zou je tot eind januari moeten kunnen blijven. Misschien ook even bellen met Juridisch Loket?
Dat mag wel maar je hebt dan een x aantal maanden wat weinig is om iets nieuws te vinden/weg te gaan.
Oh excuse me, ik dacht dat het hele stuk ging over tijdelijk contract maar dat was alleen maar de eerste paragraaf.
Wat enorm kut zeg!
En dan helemaal als ik lees dat de in droge en warme plekken in huizen opzoeken
Je doet je naam wel eer aan he. Ijskoude trut
Mijn oma van 83 heeft corona ze is bang, zielig
Ik ben niet echt bang voor spinnen, maar ik heb het raam altijd open en ben dus ook super vaak spinnen naar buiten aan het brengen. Meestal kleine kruisspinnen, maar ik ga nu het raam maar even dichtdoen
Ohh ik zou voor deze spin wel bang zijn, ook dat hij juist niet wegloopt voor mensen maar gaat aanvallen en bijten leeeèuk
Jij bent echt de laatste die zich zou moeten schamen in dit verhaal. Die Wet doorstroming huurmarkt is onmenselijk en op het misdadige af. En de verhuurders die in deze tijden een verdienmodel maken van andermans bestaansonzekerheid net zo goed. Zou helemaal niet verkeerd zijn als die lui eens geconfronteerd werden met de gevolgen van hun inhaligheid. Ik hoop dat er een oplossing komt waar je in elk geval meer zekerheid zult hebben.
Wow ja, ik vond dit ook echt tegenvallen. De huisarts deed er heel luchtig over, maar ik vond het ten eerste echt eng en daarna gemeen zeer doen (vroeg me echt af of ik me aanstelde)