Het gaat sowieso om hetgeen wat in het jurkje zit
Vanavond ga ik naar een karaokebar en ik ben echt heel benieuwd of ik het lef heb om daar te gaan karaoken.
Natuurlijk heb je dat lef! Gewoon een heel bekend lied zingen, komt goed.
Niets zo fijn als een luie zaterdagmiddag waar niets bijzonders gebeurd.
Geen reden en ook veel rond gebeld, er is geen quick fix. Pas over maanden mag hij naar de ambassade.
Wat is dat voor iets barbaars?
Dat is geen bruiloft dat is een gijzeling.
Dat laatste is precies mijn insteek als ik naar een bruiloft moet
Wat kut
Veel sterkte
Kom je daar aanzetten met je sterke drank vermomt in een appelsapverpakking schoolreisjes like it’s 2004
Nou, mijn sleutels zijn lekker schoon, want die zaten in de wasmachine…
Wodka in een Spa blauw flesje
Nee helaas niet, we weten het gewoon echt niet. En zijn 3 jaar geleden nog het land in geweest met een ESTA, om het extra raar te maken.
Wow zie dat Flink nu ook sigaretten bezorgd, wat super chill als ik nog zou roken. Heb dat echt gemist vroeger
Ik ben echt zo gelukkig met mijn airfryer, zo chill dat ik zin heb in bitterballen en gewoon hele lekkere bitterballen kan maken!!
Ik heb zometeen een afspraak maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer maar ik heb vorige week ook al afgezegd
Vermomt? Hoeveel pakjes heb jij al op?
I blame corona en 4 nachten nauwelijks slapen. Heb ook al professionele mailtjes gestuurd met ik vindt. :Het is toch met een D?
Ik baal best wel dat ik geen kaartjes heb voor Harry Styles vnv. Heb zijn nieuwe album echt zo veel gedraaid, love itttt. Heb de hele week wel ticket swap in de gaten gehouden maar niet gelukt om kaartjes te bemachtigen. Heb nu het alert uitgezet want het is 1,5 uur rijden vanaf hier en 't begint om 8 uur. Straks maar genieten van de tiktoks van mensen die er wel bij waren