Wat je even kwijt wil #61

Mijn vriend heeft ooit in een ver ver verleden tegen z’n Franse vakantie vriendinnetje gezegd “ je m’appelle” en dacht dat ie ik hou van jou zei. :smiling_face_with_tear:
Ze snapte er niets van. Joh.

26 likes

Ik heb net mn whiteboard met mn schema voor volgende week ingevuld en ik moet 15 uur naar school en daarnaast 40 uur werken bij drie banen. Dat gaat toch helemaal niet mijn god

2 likes

Sterkte. Bij mij zijn ze nu wel weg, maar heb wel weer een fruitvliegjes plaag.

1 like

Ik ben helemaal verliefd op het personage van Eric Corton ( en zijn tattoo’s) in dertigers :heart_eyes:

7 likes

Pfoe, geef mij hier motivatie voor aub! Wat heerlijk. Heb je dan de hele dag een muziekje aan ofzo?

1 like

Ik heb een terugval in mijn hersenschudding. Net nu ik gezegd had maandag weer voor het eerst voorzichtig wat te gaan werken. Heb weer heel veel pijn en veel langere hersteltijd. Vind dit zo lullig voor mijn werk. Zit al sinds Kerst thuis en het ging de laatste echt heel goed. En dan kom ik maandag met een valse start dat het toch niet gaat…

8 likes

Als je contact opneemt zou ik niet meteen beginnen over dat je wel meer wilt betalen. Ik zou vragen wat de reden is dat hij het huurcontract opzegt en dan kijken wat hij zegt. Als hij de huur gaat verhogen en hij zegt de prijs dan zeker kijken of je nog kan onderhandelen. Je bent, neem ik aan, een nette huurder, betaald op tijd, zorgt voor het huis weet ik veel. Hopelijk is er iets mogelijk nog, maar zeg zeker niet op het eerste aanbod ja. Hij mag geen misbruik maken van je positie, al doet die dat in feite nu al natuurlijk want je zit hardstikke klem. Echt heel rot dit. Ik hoop dat er snel een oplossing voor jullie komt!

8 likes

Je werk moet nu t laatste ding zijn waar je je zorgen om moet maken. Liever nog een dagje extra afzeggen dan nog meer last krijgen. Je gezondheid gaat voor!

9 likes

Ja liefste oortjes in en de muziek keihard haha

1 like

Die nieuwe categorie ‘geld en recht’ kan ook meteen in z’n geheel op negeer 🫣

5 likes

Verliefd zijn is heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Thanks, ik weet het natuurlijk. Ik zou tegen een ander hetzelfde zeggen. Maar het voelt zo vervelend en ben er mentaal ook echt aan toe om weer wat te doen. Maar het hoofd werkt dus niet mee.

5 likes

Herstellen van een hersenschudding is zo ellendig en vergt superveel geduld, heel veel sterkte! Hopelijk duurt het niet te lang meer tot je wel wat meer werk kan gaan oppakken

4 likes

Net gefeest en natuurlijk moest ik Party in the USA aanvragen.
Een feestje zonder Miley is geen feestje

9 likes

Oh dit kan ik me zo goed voorstellen! Heel herkenbaar.
Ik tel dan de nachten af totdat ik weer in m’n eigen bed lig, hoe gezellig het ook is.

Ik ben ook een weekendje weg (met man en kind) en slaap altijd zo slecht zo’n eerste nacht. Echt waarom?
En ben ook jarig nu, ook zo’n gek idee altijd.

2 likes

Ik lig eindelijk in bed, is het blijkbaar al 6 uur :joy:

5 likes

Halfdronken meid die half schreeuwt/praat met iemand:
Hij begrijpt mij niet. Jij ook niet, maar wel wat meer.

Ik word getrakteerd op een soap in de vroege ochtend :woozy_face:

8 likes

Ik heb vannacht gedroomd over een collega en ik wil eigenlijk de hele dag blijven slapen :hot_face::sweat_smile:

15 likes

Vind dit weer zo lastig met kleren aan doen. Heb ik genoeg aan een lange broek en een blouse met lange mouwen? Of toch een jas nodig? Maar heb t ook wel weer snel warm… Lastig lastig

1 like

Met de regen kan je beter wel een jas meenemen. Ik moest wel weer helemaal hieraan wennen, kon me gewoon niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een jas aan moest met dit weer :sweat_smile:

2 likes