Wat je even kwijt wil #61

Furries on tour?

8 likes

Masked singer in concert?

6 likes

De toppers?

5 likes

Gelijkaardig geluksmomentje: mijn vriezer is vandaag aangekomen (twee maanden zonder zelfs een vriesvak!!) en heb alvast pizza’s en lasagne gestockeerd. En de ijsblokvormpjes gevuld zodat ik morgen ijskoffie kan drinken :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Ik heb het gedaan… Ik heb een Vinted account aangemaakt. Ik kan het niet meer aan zien die vuilnishoop die ik een kast noem :rofl:

5 likes

Ik stikte net bijna in een salmiak snoepje en toen hoestte ik een salmiak poeder wolk :joy:

20 likes

Birdy

5 likes

Arry

2 likes

Onze Har

1 like

Sorry :crazy_face:

20 likes

Ik wil snacks en pizza :frowning_face:

Hahahahaa love it ik krijg een vet lange video op snapchat binnen van mijn vriendin, en het gaat alleen maar over hoe zeer zij een hekel heeft aan mannen, een heeele rant over mannen :rofl:

2 likes

Je laatste reden lijkt me het meest aannemelijk.

Murica, fuck no

2 likes

Shit. Ik ben op vakantie / bij n vriendin die vanuit nl is verhuist naar t buitenland. Over 3 kwartier is ze jarig.

We hebben vandaag heel de dag gechilled aan het water en ze lag al vroeg slapen. Perfect want dan kon ik haar huiskamer versieren. Nu ging ik net alleen de ballonnen en slingers pakken en legde ik die neer op de slaapbank in de huiskamer. Nu is ze alleen wakker geworden de huiskamer ingekomen en heb ik snel mijn overtrek eroverheen gedrapeerd. Alleen op het moment LIGT ZE met dekbedovertrek erover OP DIE PLASTIC VERPAKKINGEN.

En nu ben ik bang dat ze blijft liggen tot na 12. Of veel beweegt waardoor ze merkt dat ze ergens op ligt…

8 likes

Jaaaa! Al was het meer een retorische vraag omdat ik reageerde op sushi :sweat_smile:

1 like

Kan je haar niet kort even wakker maken voor iets dat je zogenaamd zoekt en dat je het gauw kunt daar vandaan kunt pakken? Iets dat je zogenaamd heeeul hard nodig hebt.

Oke update. Het is ontdekt.

5 likes

Ik werd vandaag herkend op het station en die man was erg geĆÆnteresseerd en we hadden een leuk gesprek.

Alleen als ik er nu over nadenk voelt het toch wel vreemd dat een vreemde zoveel maanden na de uitzending nog allemaal details van me weet… zo vroeg hij of we in Nijmegen hebben samen gewoond en wist hij precies welk stukje hij in de uitzending heel grappig vond… :sweat_smile:

Lijkt me ook echt vreselijk als je een influencer bent en dit dus continue hebt

6 likes

Ik zit op het balkon van mijn ouderlijk huis (2 hoog) want slaap dit weekend bij mn zusje. Maar ik mis dit zo erg! Ik zit lekker aan de grond en kan iedereen judgen. Ik heb de ene buurman al met de criminele af zien spreken, de moeder van een buurtkind wat altijd staat te roken loopt ineens de bosjes in etc. Heb dit echt even gemist :joy: Zelf woon ik nu op de 6e en maak ik dat allemaal niet mee meer :joy:

9 likes

Ik hou echt van die avonden dat ik gewoon met mezelf wijn naar binnen aan het gieten ben met wat kaasjes on the side. Ondertussen lekker foute muziek op en een beetje aangeschoten zwieren door huis heen, heer-lijk.

39 likes