Morgenochtend
Ik heb wasabinoten gekocht bij een winkel met van die bakken, zaten er meelmotten in gelukkig was ik nog buiten toen ik het ontdekte
Zou daar voorlopig niks kopen. Weet uit ervaring dat het dan echt overal zit, niet alleen daarin. Het beste is om alles weg te gooien maar betwijfel of ze dat doen
Waarom zijn veel salsa leraren zo slecht in hun administratie. Heb me ingeschreven voor een bootcamp (in fucking woerden…)
Heb geen mail over de betaling ofzo geen idee of ik daar kan pinnen ofzo haha.
Er word uberhaubt niet gereageerd op mails maar we gaan t zien.
Morgen dus 2 uur lang draaien oefenen jeej.
Einde is in zicht! You got this!
Ik zou vandaag afspreken met een vriendin en had er superveel zin in. Hele huis opgeruimd en lekkers in huis gehaald. Dacht ze dat het vanmiddag was en ik dacht vanavond en nu gaat het niet door. Ik ben helemaal teleurgesteld ( beide adhd, dit gebeurd vaker dus geen probleem verder) maar wel jammer. Woensdag weer een poging
Waarom voel je je altijd zo van de wereld als je wakker wordt van een dutje overdag echt een vreselijk gevoel
Ik word tegenwoordig standaard met een racend hart wakker als ik overdag slaap
Ik ook!! Hoe komt dat?
Heb net m’n thesis ingediend, slaap al nachten slecht, nachtmerries, stress, hoofdpijn, heb ook echt genoeg van deze laatste drie weken elke dag bijna non-stop aan m’n laptop gezeten te hebben, in de tussentijd ook een stage gestart en ook nog strugglen met m’n gezondheid.
Poeh, wat ben ik blij dat dit nu achter de rug is en ik morgen eindelijk sinds maanden nog eens een zorgeloos vrij dagje kan hebben
Ik heb geen idee, was net wat aan het googlen en dan kom je vooral op stress, alcohol, roken en lekkende hartkleppen
Hier in de straat vonden mensen een lampionnenoptocht voor kinderen een leuke gelegenheid om een NLse vlag ondersteboven te hangen en hun huis te versieren met rode zakdoeken. Leuk voor de ‘kinderen’.
Dit heb ik ook! Zo’n naar gevoel
ik ga zo naar een feestje maar ze kunnen daar niet vanuit huis zelf de (voor)deur beneden opendoen dus nu gaat de host me de sleutel in een plastic tas vanaf de 10e verdieping naar beneden flikkeren
Ik heb de iPhone 14 in het paars gepreordered (?) en ben echt excitedddd
Doe er iets zwaars bij, tennisbal ofzo
Ik stond voor de bios te wachten. Hoor ik een paar meiden enthousiast over Avatar praten. Dus mijn moeder komt aangelopen en ik zeg dat ik zojuist de enige groep mensen op deze aardkloot zag die zin in Avatar hebben… Staat er voor me in de rij iemand die zich omdraait en kwaad naar me kijkt. Gelukkig was haar vriend niet kwaad
ah ja ik vind dat echt lastig want ik slaap altijd moeilijk in, dus ik kan dat nooit zo precies timen
Zo kut als je dan op een van je weinige vrije avonden een film hebt uitgekozen welke echt saai blijkt te zijn.
Ja dit vraag ik me dan ook af, hoe time je dat? Als ik een dutje doe kan het ook zijn dat ik eerst nog 15 minuten wakker lig