Whoop whoop, vandaag is het precies een jaar geleden dat ik m’n rug brak, raar moment.
Ik heb een spiertje verrekt in mijn kont (nee, geen anuskramp). HOE DAN?
Als je niet kan slapen dan zegt mijn moeder altijd door te liggen rust je ook uit. Dat principe pas ik dan toe met een timer te zetten bij een middagdutje. Je moet er voor zorgen dat je niet in die diepe slaap komt en ook als je niet slaapt rust je uit. Dus dan is 20 minuten prima.
Sta ik even op een rustige straathoek om iets op te zoeken, wandelt er een klein meisje voorbij met dr moeder die haar aan het filmen is achter haar aan, vond het vrij raar maar ok
Ik ben aan het werk, ofja aan het werk ik drink vooral koffie en doe alsof ik veel aan het doen ben
Maar ik moet zo echt wat gaan doen, de mensen verzorgen zichzelf helaas niet meer.
Haha ik lach hier veel te hard om
Ik zag net een wesp een stukje radijs afknagen en vloog ermee weg.
Ik wist niet eens dat ze dat aten en het zo kunnen afknagen.
De wesp ging ook zeer gestructureerd te werk.
Mn moeder heeft al haar hele leven hekel aan capuchons en mutsen(?) Aan kleding. Misschien dat ik daarom ook een zillion hoodies heb. Hoezo haat je dat?! En het ergste, ze vroeg of op mijn regenjas een capuchon zat. Sheeehz. Dat is hetzelfde als vragen of een korte broek lange pijpen heeft.
Onze dochter reageert nu op haar naam en als we vragen, waar is mama/papa kijkt ze de juiste persoon aan. Nu vroeg mijn vriend net: ‘van wie hou je het meeste’ en ze keek meteen naar mij. Hij had het een half uur later nog een keer gevraagd en weer keek ze naar mij. Hehe
Da’s toch helemaal niet leuk.
Edit - Lees nu goed en het was je partner die het vroeg.
Zo vaak meegemaakt deze week dat 1 bus niet rijdt en ik moet wachten op de volgende en nu weer verdomme. Stranded in Amersfoort Vathorst. Ben echt iemand die te analytisch leeft en alles uitplant zodat ik niet onnodig hoef te wachten ergens, vooral omdat mijn blaas zo groot is als een doperwt
Ik heb het punt weer bereikt dat ik zeg dat ik nooit meer drink 🥹
Ach, na 1 wijntje ben je dat weer vergeten
Ik vind woerden eigenlijk best wel mooi…
I am shook.
Ben niet heel ver woerden ingegaan hoor. En misschien ben ik ook wel beinvloed doordat ik iemand zag suppen met een hondje voorop.
Ik ben op de tweede dag van mn nieuwe baan en ik heb migraine. Heb al chocolaatjes gegeten en gedronken maar het gaat natuurlijk niet weg en ik weet echt niet wat ik nu moet doen grr
Ik heb geen idee hoe Woerden eruit ziet
Iedereen haat er altijd op
Je hebt zeker het kasteel en het klooster gezien? En als je vanaf het station bent komen lopen ook mijn voormalige stamkroeg. Dan heb je de highlights wel gehad.