Je plank ziet er echt heerlijk uit. Geniet ervan!
Ik moest net huilen op een feestje door alle ellende in directe omgeving en mensen die dood gaan en kreeg daardoor een bloedneus en daardoor leuk alles nog duizend keer ellendiger. En nu zit ik nog onder het bloed overal
Ik denk dat corona me nu na 2,5 jaar toch te grazen heeft. Super snotterig, ruwe keel en overal pijn.
Gelukkig ben ik een paar dagen vrij maar toch.
Waar gaat dit over.
Gisteren en vandaag optreden met de dansgroep en het is zo leuk. Eerste weekend sinds heel lang dat ik kan genieten van iets. Kwam gisterenavond dubbel zo hard aan, maar ga alles in mijn hoofd gewoon weer parkeren en vandaag feesten zonder ergens aan te denken😬
Vandaag klussen bij mijn broer en die stuurde vanochtend een kutopmerking
Dit wordt een leuke dag vandaag
Ik heb laatst in duitsland van monin zon caramel saus en siroopjes gekocht en ik ga nu helemaal los. Ik denk dat ik even een kraampje in elkaar timmer en barista ga spelen in mn tuin.
Ik zou dan vandaag helemaal niet klussen en hem lekker in zijn eigen sop laten gaarkoken
Het is dat ik het lullig vind voor zijn vriendin. Maar ik verwacht nu wel een heilig verklaring van de paus
Dat lijkt me heel gek, haha. Maar ik vind het ook raar als ik een influencer tegenkom en dan zoiets heb van: ik weet wat je gisteren hebt gegeten.
Ik kwam van de week bijvoorbeeld de vriendin van een bekende YT’er tegen die hier in het dorp wonen en dat voelde ook wel een beetje gek, haha. Ik was geneigd om haar gedag te zeggen Dezelfde YT’er heb ik trouwens weleens bijna omver gereden want ik kwam de bocht om scheuren. Maar ik ben ook altijd geneigd om mijn collega postbezorgers in andere plaatsen gedag te zeggen.
Wat staat er bij je op het menu? Ik heb wel zin in ijskoffie
Frape , latte , cappuchino , espresso , lungo , ristretto , cortado. Qua coffee heb ik verschillende smaken. En qua siroop chocolate chip cookie en toffee nut en kokos. En dus een caramel saus.
Ik heb ook een of andere limoen munt koffie best lekker haha.
Waar moet ik zijn?
Wil straks op de fiets naar een strandje hier in de buurt, is het bewolkt:rage:
Ik heb net getest en ben inderdaad positief Dat wordt de hele week series bingen dus.
Vraag me alleen wel af hoe ik kleding moet wassen aangezien het een gedeelde wasserette is.
gewoon ff niet. of midden in de nacht
Ik had begin mei een coronabesmetting, en nu heb ik het gewoon weer In de afgelopen 2 jaar ben ik niet (of toch niet dat ik weet) besmet geweest en nu gewoon 2 keer kort na elkaar. En ik ben er ook goed ziek van helaas (hoge koorts, spierpijn, hoesten, verstopte neus,…)
Ik was echt net een beetje opgeknapt sinds de besmetting begin mei