Wat je even kwijt wil #61

Ik zou dan vandaag helemaal niet klussen en hem lekker in zijn eigen sop laten gaarkoken :fu:

15 likes

Het is dat ik het lullig vind voor zijn vriendin. Maar ik verwacht nu wel een heilig verklaring van de paus

2 likes

@Sjern heeft meegedaan aan lang leve de liefde

4 likes

Dat lijkt me heel gek, haha. Maar ik vind het ook raar als ik een influencer tegenkom en dan zoiets heb van: ik weet wat je gisteren hebt gegeten.
Ik kwam van de week bijvoorbeeld de vriendin van een bekende YT’er tegen die hier in het dorp wonen en dat voelde ook wel een beetje gek, haha. Ik was geneigd om haar gedag te zeggen :sweat_smile: Dezelfde YT’er heb ik trouwens weleens bijna omver gereden want ik kwam de bocht om scheuren. Maar ik ben ook altijd geneigd om mijn collega postbezorgers in andere plaatsen gedag te zeggen.

2 likes

Wat staat er bij je op het menu? Ik heb wel zin in ijskoffie

4 likes

Frape , latte , cappuchino , espresso , lungo , ristretto , cortado. Qua coffee heb ik verschillende smaken. En qua siroop chocolate chip cookie en toffee nut en kokos. En dus een caramel saus.

Ik heb ook een of andere limoen munt koffie best lekker haha.

9 likes

Waar moet ik zijn?

Wil straks op de fiets naar een strandje hier in de buurt, is het bewolkt​:rage::rage::rage:

1 like

Ik heb net getest en ben inderdaad positief :face_with_thermometer: Dat wordt de hele week series bingen dus.
Vraag me alleen wel af hoe ik kleding moet wassen aangezien het een gedeelde wasserette is.

1 like

gewoon ff niet. of midden in de nacht

3 likes

Ik had begin mei een coronabesmetting, en nu heb ik het gewoon weer :unamused: In de afgelopen 2 jaar ben ik niet (of toch niet dat ik weet) besmet geweest en nu gewoon 2 keer kort na elkaar. En ik ben er ook goed ziek van helaas (hoge koorts, spierpijn, hoesten, verstopte neus,…) :disappointed_relieved:
Ik was echt net een beetje opgeknapt sinds de besmetting begin mei :cry:

3 likes

Hier.

Samenvatting

65 likes

Jaa voelt een beetje gek om dat er steeds weer bij te zetten, aangezien de meeste het wel weten!

1 like

Ik dacht altijd dat ik Den Haag niet tof vond, maar ik ben van mening veranderd, het is wel cool vind ik.

@Evert kom maar met je duimpje

8 likes

Ik zat (een week) op TikTok en zag een meisje een shoplog opnemen en ze zei: ‘nee, nu lijk ik net een millenial’ en kocht een vestje niet. Voelde mij echt beledigd, haha.

Heb TikTok weer verwijderd, want ik heb drie dagen uren lang gekeken naar de meest gekke dingen en vergat volledig de tijd. Die app was echt niet goed voor me.

5 likes

gatverdamme er is hier singelswim, veel plezier voor alle deelnemers met de diarree aankomende week :+1:

2 likes

Nu het weer dichterbij komt kriebelt het toch weer om volgend jaar ook de vierdaagse te lopen. Ooit moet ik het wel gedaan hebben vind ik, zeker omdat ik al m’n hele leven zowat aan de route woon. Liever nu ik nog fit ben dan straks op m’n 80e net voor ik doodga.

9 likes

Doennnn! Ik zou wel goed trainen, dan is het nóg leuker. Vind het echt ellendig dat het zoveel tijd + een week aan vakantiedagen kost, anders zou ik elk jaar meelopen.

4 likes

Heb je 'm al eens gelopen begrijp ik? Wanneer begin je met trainen, februari ergens ofzo?

1 like

Koningsplein in de buurt daaro

2 likes