Wat je even kwijt wil #61

Jaa voelt een beetje gek om dat er steeds weer bij te zetten, aangezien de meeste het wel weten!

1 like

Ik dacht altijd dat ik Den Haag niet tof vond, maar ik ben van mening veranderd, het is wel cool vind ik.

@Evert kom maar met je duimpje

8 likes

Ik zat (een week) op TikTok en zag een meisje een shoplog opnemen en ze zei: ‘nee, nu lijk ik net een millenial’ en kocht een vestje niet. Voelde mij echt beledigd, haha.

Heb TikTok weer verwijderd, want ik heb drie dagen uren lang gekeken naar de meest gekke dingen en vergat volledig de tijd. Die app was echt niet goed voor me.

5 likes

gatverdamme er is hier singelswim, veel plezier voor alle deelnemers met de diarree aankomende week :+1:

2 likes

Nu het weer dichterbij komt kriebelt het toch weer om volgend jaar ook de vierdaagse te lopen. Ooit moet ik het wel gedaan hebben vind ik, zeker omdat ik al m’n hele leven zowat aan de route woon. Liever nu ik nog fit ben dan straks op m’n 80e net voor ik doodga.

9 likes

Doennnn! Ik zou wel goed trainen, dan is het nóg leuker. Vind het echt ellendig dat het zoveel tijd + een week aan vakantiedagen kost, anders zou ik elk jaar meelopen.

4 likes

Heb je 'm al eens gelopen begrijp ik? Wanneer begin je met trainen, februari ergens ofzo?

1 like

Koningsplein in de buurt daaro

2 likes

Er zijn wel trainingsschema’s te vinden, de meesten beginnen volgens mij rond die tijd idd. En dan opbouwen in afstand en liefst ook een keer twee dagen achter elkaar. Heb hem ook wel eens zonder te trainen gelopen, maar toen had ik wel echt veel pijn en echt nul energie over voor wat drinken na het lopen enzo.

3 likes

Ploumen zit dus op het volkstuincomplex van mijn oma, en van de week heb ik haar eindelijk gezien!! Ff fangirlmoment

16 likes

Het is inderdaad heel leuk om een keer gedaan te hebben! Ik heb er niet speciaal voor getraind destijds, maar wandel sowieso heel erg veel.

@Fredje Je kan eventueel overwegen om een Kennedymars te wandelen, vergelijkbare ervaring en sfeer in veel minder tijd haha. Ik vond het minder zwaar dan de Nijmeegse, omdat je er na 15 uur gewoon vanaf bent.

3 likes

Wauw mijn nichtje is met haar beachhandbalteam O16 3e geworden op het EK! :woman_playing_handball::3rd_place_medal::orange_heart:

33 likes

@Solee @Tobvit Wow zat jullie posts te lezen en het is wel weer echt in opmars! Beterschap allemaal! Ik heb het ook ineens weer. Zit al een week thuis en had eerst geen idee dat het corona was omdat ik een negatieve test had de eerste dag. Een paar dagen later begon mijn vriend zich ook ziek te voelen, en zijn test was positief. Toen deed ik ook maar nog een test en hij ook, en toen hadden mijn vriend en ik ineens drie positieve testen :sweat_smile:. Dus ik weet pas sinds een paar dagen eigenlijk dat het covid is. Ik dacht het eigenlijk al omdat ik weer die vage hoofdpijn had die ik de vorige keer ook had en verder gewoon zon gevoel van vermoeidheid, snotteren, keelpijn, hoesten etc.

4 likes

Ik zou dit ook graag een keer willen doen. In aanvulling daarop? Zijn er ook groepen ofzo waar je je bij aan kunt sluiten? Ik ga echt niemand vinden die dit ook zou willen doen.

3 likes

Ik heb het zelf alleen gelopen en zag ook veel andere mense alleen (en waar ik sliep was zelfs iedereen alleen!). Maar op veel plekken zijn er wandelverenigingen waar je je kan aanmelden en waar mensen dit ook lope en anders via hier?

3 likes

Misschien zou je via hier nog wel mensen kunnen vinden die ook mee willen doen?

Het lijkt mij dus ook wel leuk om een keertje te doen. Heb het er ooit eens met collega’s over gehad, maar dat hebben we toen niet doorgezet. Ik weet niet of dit iets is wat ik in m’n eentje zou doen. Hardloopwedstrijden doe ik prima alleen aan mee, maar dit is wel een stukje langer en toch anders ook denk ik. maar aan de andere kant; waarom niet

Weet ook niet hoe vaak er loting is? Zie dat het dit jaar toevallig niet was, maar lijkt me wel stom als je dan met een groepje bent en niet iedereen wordt ingeloot.

3 likes

Nou de kattige opmerkingen bleven komen. Dus ik ben hem gepeerd. Ik verwacht wel een zingende telegram als excuses :v:t2:

4 likes

Ik ga stuk

ik stond in de rij te wachten op Heathrow en raakte aan de praat met een man. Superleuk gesprek over vanalles eigenlijk totdat we de security door zijn. Toen zegt ie ineens o ik vlieg First Class, ik moet mijn vlucht halen nu maar wil je dat ik je in de First Class Lounge laat, ik mag een +1 meenemen? Dus ik zeg okay. En hij heeft me letterlijk binnen gelaten en moest alweer weg.

En nu drink ik in m’n eentje champagne tussen de CEOs in mijn joggingpak lol

181 likes

Hier ben ik vanmiddag even naar aan het zoeken geweest, maar ik kan het niet vinden haha. Wel veel wandelverenigingen, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar… hoog. Ook een aantal georganiseerde tochten in mijn omgeving gevonden waar je geen lid voor hoeft te zijn. Maar een leuke vereniging met meiden van mijn leeftijd (ong. 25) niet :slight_smile:
Misschien wat een andere forummer zei is het leuk om tegen die tijd te kijken hoeveel forummers willen lopen! Ik las ook dat veel mensen toch alleen lopen, omdat je eigen tempo toch het lekkerst wandelt, dus het is vast niet erg het in je eentje te doen.

6 likes

Ik heb afgelopen vrijdag ongeveer 7/8 cm van mijn haar laten knippen en nu voelt het weer lekker zacht.
Moet wel wennen dat ik minder lengte hebt als ik een elastiekje in doe

4 likes