Wat je even kwijt wil #61

Onze hond (een herder) wil altijd even een nieuwe hond begroeten op het losloopveld, even snuffelen en dan is het vaak al snel klaar, maar als je dan die hond hoog optilt denkt hij dat het een spelletje is en dan gaat hij springen, waar dan meestal de optillende baas van gaat gillen of rennen en dan wordt het spel alleen maar leuker.
Bij onze hond is dat zeker geen agressie, maar als er ineens een herder op je afspringt kan ik me wel voorstellen dat je schrikt.

6 likes

Wat gaat het weekend toch altijd snel voorbij😢

14 likes

Ja dit was ook op een losloopveld. Het gedrag van andere honden is soms ook moeilijk in te schatten.
Maar als ik merk dat mijn hond echt bang wordt, dan til ik hem liever op dan risico lopen dat hij echt aangevallen wordt. En dan vind ik het wel stom dat iemand daar zo boos om wordt.

2 likes

Ja optillen is niet zo slim eigenlijk. Je moet er eerder voor gaan staan en met je hond weglopen.

6 likes

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat Burna Boy recht naar mij wees in een publiek van 20.000 mensen. Wat een show!

38 likes

En dan ga ik wel mee cocktails drinken daarna

5 likes

30 staat hier echt bekend als de afstand voor losers haha, ik vond zelf 40 wel een mooie om te beginnen. Hoewel een vriend van m’n broertje hem ook wil lopen, dan kunnen we ook samen 50 lopen.

waarom koos jij meteen voor 50 ipv 40?

2 likes

Ik baal van mezelf dat ik baal dat een goeie vriendin alles kan kopen wat haar hartje begeert en ik niet.

7 likes

Ik vind tante zijn echt steeds leuker worden. Ik vond mezelf altijd slecht met kinderen, kon daar nooit zo goed mee connecten en voelde me dan ongemakkelijk haha. Maar kom nu steeds meer tot de conclusie dat dit ook gewoon iets is wat je een beetje kunt leren :joy:

Wel echt kapot moe na deze dag.

15 likes

Ik dacht dat vrouwen tijdschriften erg waren, maar pff Men’s Health kan er ook wat van. Alsof je een vrouwentijdschrift leest maar dan is alles naar man omgezet en met dezelfde niet helpende gedachten. Alleen de foto’s zijn anders zo ongeveer. :flushed:

2 likes

Wow was net bij de spoed dierenarts en er was een hondje die had poep van een junk opgegeten dus die was nu onder invloed van drugs. Helemaal aan het trippen, huilen. Wat sneu :sob:

6 likes

Dit meen je niet, mijn hart kan dit niet aan om te lezen hoor :cry:

2 likes

Ik ken meerdere mensen die een hond hebben waar dit ooit mee gebeurd is. Poep of braaksel inderdaad. Is zo sneu :sob::sob:

Edit: hoop dat alles met je eigen hond wel okƩ is?

1 like

21.48 mooie tijd om naar bed te gaan op de zondag

7 likes

Ik ga later deze week eindelijk m’n vrienden in Londen weer zien na 3 jaar niet kunnen (geld/COVID) en nu heb ik last van m’n keel :sob:

Hoop zo dat het niet doorzet en alleen komt omdat ik vannacht slecht geslapen heb. Pls pls pls ik word niet ziek :crossed_fingers:t2:

2 likes

Ik denk het wel! Ik was opeens 1 oorbel kwijt en het is wel eens eerder gebsurd dat ze een oorbel had opgegeten (toen DA en kreeg ze een injectie om haar te laten overgeven zodat het eruit komt, maar is best risicovol), dus was bang dat dat nu weer zo was. Arts heeft rƶntgenfoto gemaakt en hij ziet er niks in zitten en zegt dat een oorbel van metaal van die grootte echt te zien zou moeten zijn… en dat die er dus echt niet in zit. maar ben nog wel een bƩƩtje gespannen want waar is die dan gebleven? Het is niet een oorbel die makkelijk uitvalt ofzo.

Maar in ieder geval, ik berg nu al mijn oorbellen op en draag ze nooit meer.

3 likes

Maar er zijn ook mensen die niet willen bekennen dat hun hond toegang heeft gehad tot hun ā€˜stash’ en dan met zo’n verhaal komen.

Bloedirritant want als je weet wat ze hebben gegeten kan je veel adequater behandelen.

3 likes

Heb dit weekend zo veel gechillt en dutjes gedaan samen met de kat dat ik nu totaal niet moe ben en de wekker gaat om 05:30 :ok_hand:

3 likes

Omg hurrrrlak :star_struck:

1 like

Maar is hij gekwetst?

9 likes