Ik ken meerdere mensen die een hond hebben waar dit ooit mee gebeurd is. Poep of braaksel inderdaad. Is zo sneu
Edit: hoop dat alles met je eigen hond wel oké is?
Ik ken meerdere mensen die een hond hebben waar dit ooit mee gebeurd is. Poep of braaksel inderdaad. Is zo sneu
Edit: hoop dat alles met je eigen hond wel oké is?
21.48 mooie tijd om naar bed te gaan op de zondag
Ik ga later deze week eindelijk m’n vrienden in Londen weer zien na 3 jaar niet kunnen (geld/COVID) en nu heb ik last van m’n keel
Hoop zo dat het niet doorzet en alleen komt omdat ik vannacht slecht geslapen heb. Pls pls pls ik word niet ziek
Ik denk het wel! Ik was opeens 1 oorbel kwijt en het is wel eens eerder gebsurd dat ze een oorbel had opgegeten (toen DA en kreeg ze een injectie om haar te laten overgeven zodat het eruit komt, maar is best risicovol), dus was bang dat dat nu weer zo was. Arts heeft röntgenfoto gemaakt en hij ziet er niks in zitten en zegt dat een oorbel van metaal van die grootte echt te zien zou moeten zijn… en dat die er dus echt niet in zit. maar ben nog wel een béétje gespannen want waar is die dan gebleven? Het is niet een oorbel die makkelijk uitvalt ofzo.
Maar in ieder geval, ik berg nu al mijn oorbellen op en draag ze nooit meer.
Maar er zijn ook mensen die niet willen bekennen dat hun hond toegang heeft gehad tot hun ‘stash’ en dan met zo’n verhaal komen.
Bloedirritant want als je weet wat ze hebben gegeten kan je veel adequater behandelen.
Heb dit weekend zo veel gechillt en dutjes gedaan samen met de kat dat ik nu totaal niet moe ben en de wekker gaat om 05:30
Omg hurrrrlak
Maar is hij gekwetst?
Pfff ik moet vandaag van 7 tot 5 werken en nu is mijn auto accu leeg
Gelukkig kan ik met een collega mee rijden, maar die is er pas over een half uur
Ik heb 2,5 week vakantie gehad en ik weet het wachtwoord van mijn werklaptop én de app om zelf dat wachtwoord te kunnen resetten niet meer Moet nog ff wachten voor ik ict kan bellen maar kan wel zeggen dat ik er écht uit ben geweest en geen moment aan werk heb gedacht haha
Ik heb dit weleens gehad. Mijn hond was bij mijn ouders geweest en kwam thuis en stond helemaal te draaien op haar poten. Ik heb haar opgetild en meteen naar de dierenarts gereden en toen moest ze worden opgenomen en kreeg een infuus met een soort antigif. Gelukkig maar voor een nachtje bleek uiteindelijk, maar zo zielig! En ze haat de dierenarts nu.
1/2 juli 2023, staat genoteerd!
Ok, nu moet dit nooit meer besproken worden op het forum : https://www.flair.nl/thuis/hoe-vaak-handdoek-wassen/?fbclid=IwAR2_MUXwi-fwbIJYcBEGgUEL2bU7DuyzsdDRXC_-RVpT8wDwLtwEMl_4D_M&fs=e&s=cl
Positieve coronatest dus het hele feest gaat niet door
Pff iemand heeft zoveel luchtverfrisser gespoten op de wc niet normaal. Als ze nu een drugstest bij de af zouden nemen zou hij positief zijn. Zo high word ik van deze heftige lucht.
Woah ik zag net allemaal kolonieën vliegende mieren uitvliegen. En eentje zit op mijn tuindeur te paren met een kleinere vliegende mier.
Ja dat doet jouw baas expres zodat jij niet een half uur op de wc gaat zitten tiktokken
Mij krijgen ze niet klein hoor. Dan maar zitten zonder zuurstof.
Oohh is t weer vliegende mierendag?
Altijd 1 dag in t jaar dat t overal stikt van die beesten maar vergeet altijd wanneer, en of het in de lente is of zomer
Het is altijd op een drukkende warme zomerdag. Maar dat is het vandaag niet. Weet niet waarom ze bij mij allemaal uitkwamen.