Haha mijn kat schrikt een beetje van ze, ze laten zich ook gewoon met een plof neervallen
2 van de 3 kinderen met buikgriep(denk ik), vrijdag op vakantie… fml right now.
Zoo, ik ben op werktripje en een van de personen die mee was deed de hele tijd haar collega voor lul zetten. Ze liep te verkondigen dat ze veel at (zelf vrat ze 3x een toetje) en was zo hinderlijk. Maar de laatste paar meter van het wandeltochtje ging ze echt keihard onderuit. Dat was zo’n karma. Zo lullig hoe mensen anderen naar beneden kunnen halen.
Waarom zou je daar snachts heen willen.
Grrr kennelijk heb ik recht op 170 euro extra in de maand
Ik zag net een pubermeisje met een zwarte puffer jacket, zwarte joggingbroek en blauwe Adidas slippers met witte sokken.
Ik snap niks meer van mode
Ik ga al zweten als ik dit lees
Niet alles wat jonge mensen aan hebben is mode.
Ja, maar die meid was verder strak in de lak. Ook geen zweetdruppel te bekennen.
Ik ben begonnen met spullen inpakken ivm verhuizen. Maar 2 dozen nog ingepakt. Weet niet zo goed waar te beginnen. We trekken ergens tijdelijk in, hoe lang is nog onbekend. Ook niet handig met kleding. Deel spullen opslag en deel mee naar tijdelijke woning (die al veel spullen heeft)
Liefst gooi ik 90% oid weg om echt opnieuw te beginnen maar ook zo zonde en we zijn al veel geld kwijt.
Hebben tot eind deze maand dus denk uiteindelijk laatste week stressen en alles in dozen gooien.
Haha alsof je een van mijn leerlingen beschrijft. Ik hou echt van deze trends en hoe het tegelijkertijd maximaal comfortabel en
volstrekt onpraktisch kan zijn. Zit vast alleen een croptop of sport-bh onder die puffer, waardoor ze het 1) niet warm heeft en 2) de hele dag haar jas moet aanhouden.
Ik zag voor de vakantie ook meerdere meiden van 16 -20 hier op school met een kort shortje en dan een oversized blazer met een kanten bralet er onder. Kan je in de hitte de hele dag die kutblazer aanhouden.
Mijn lieve moedertje ligt in het ziekenhuis met een hernia waardoor ze niet kon lopen, nu 3 dagen na de operatie, loopt ze alweer een stukje. Het herstel gaat veel beter dan de artsen en verpleging hadden verwacht. Nu zou ik afgelopen weekend op vakantie gaan maar dat hebben we afgezegd.
Mijn moeder vond al dat ik op vakantie moet gaan, maar ik weigerde omdat zij in het ziekenhuis lag. Nu waren er goede vrienden van mijn moeder op bezoek en die hebben mij zo ongeveer het ziekenhuis uitgebonjourd met de mededeling dat ik toch echt op vakantie moet gaan, zij passen wel op. Ook als ze uit het ziekenhuis komt. En net hoor ik hetzelfde van de buren van mijn moeder. “Meid, ga op vakantie. Wij zorgen wel voor je moeder”.
Dus nu zijn de boottickets opnieuw geboekt en gaan mijn vriend en de overspannen Pollewop alsnog op vakantie
Allemaal goed nieuws. Wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder en de omgeving zo supportive is dat jij ook nog op vakantie kunt. Heel veel plezier en voordat je het weet ben je terug en heeft je moeder nog meer vooruitgang geboekt .
Ik zou eigenlijk blij moeten zijn want ik ga eindelijk uit huis/samenwonen én ik heb een nieuwe baan maar ik ben zo zo zo gestrest en ik vind het allemaal helemaal niet leuk en ik irriteer me alleen maar aan alles
De combinatie verhuizen en een nieuwe baan is super stressvol (wordt het het huis in x?). Misschien kan je ergens nog een verwendag/relaxdag inplannen zodat het iets beter te behappen is.
Wat een lief berichtje! Dankje!
Ik heb als pre workout een zak pretzels gegeten en daarna een PR getild. Ik zie een verband.
PRe workout
PR
PRetzels
Ja, daar! Was echt prima buurt en flat in nog best goede staat. Maar wel plinten leggen, verven etc. En vriend werkt élke dag, letterlijk, kan maar 3 dagen vrij nemen in de hele maand. Hoe is dat haalbaar haha.