Ik was net aan het koken en gooide als laatste de roomkaas erbij en terwijl ik het door het eten roerde zag ik dat het 1,5 maand over datum was.
Als de verpakking dicht was kan dit echt prima
Mij smaakt het dan echt niet meer, zou dan tijdens t eten gewoon psychisch misselijk worden. Vind anderhalve maand ook wel wat anders dan een weekje ofzo
Zonde want er is echt niks aan de hand.
Dit weet je toch helemaal niet haha
Haha. Zuivel kan je maandenlang bewaren in een dichte verpakking.
Is dat slecht nieuws?
Ik dacht dat roomkaas wel echt minder lang mee ging. Eerder max een maand na houdbaarheid.
Maar ik gok dat het eten nu toch al weg is.
Klopt en kregen van de jumbo gratis boodschappen om het eten nogmaals te kunnen maken
Oh god iemand van bumble zit bij de proef les van salsa een klas voor me. Ik dacht dat hij zwaaide… dus ik terug zwaaien… wS blijkbaar een dansmove.
Ik heb het niet op mijn bank staan hahaha
Ik heb randomly heimwee naar mijn reis naar Zwitserland
Maar dan kun je het nu aankaarten lijkt me? (Met terugwerkende kracht?)
omg toevallig gister voor 't eerst ToyStory gekeken dus ik herken dit haha
Ik had vandaag randomly de energie om mijn hele huis op te ruimen en echt 10 dingen op Vinted te zetten en nu ben ik echt compleet gecrasht Ik ben nog steeds herstellende van corona maar ik keek echt naar mijn huis en had ineens zoiets van… ik ben het fucking zat om in vuil te leven haha
Ja ben ik wel van plan. Gaat voor veel gedoe zorgen, maar ik heb iemand die me gaat helpen. Gelukkig maar.
Het gaat toch om bijna 12 maanden
Pff ik werk tijdelijk fulltime maar ik moet het salaris nog krijgen. Heb het zo nodig, mn spaarrekening is bijna helemaal leeg en heb nog allemaal verplichtingen en dingen die ik moet betalen echt even stress
Ik ga de klassieker ‘je account laten verwijderen of anonimiseren’ ook weer eens in werking laten treden want op dit moment is het internet niet de heuvel waarop ik wil sterven. Eerst maar eens hard aan mijzelf gaan werken, dus tot over een tijdje.