Wat je even kwijt wil #61

Ja je moet een beetje geluk hebben met de prijzen. Maar daar staat tegenover, je bent met 15 minuten door de douane heen.

1 like

Last minute zijn treinreizen echt suuuuper duur helaas

2 likes

Ja daar moeten ze echt eens wat aan veranderen. Geen idee hoe het met last minute vliegtickets zit. Maar de trein op een afstand naar Londen mag wel een stuk(je) goedkoper worden. Want wat mij betreft is het echt de ideale manier van reizen op zo’n afstand.

6 likes

Toevallig las ik net iets over Tura Satana. Ik kende haar helemaal niet.

Zou niet met haar willen ruilen, maar wat een leven heeft die vrouw gehad! Kunnen ze dat niet verfilmen in plaats van de zoveelste film over een mediocre white man?

13 likes

Ik kan niet in de tuin zitten want die zit helemaal vol met mieren en vliegende mieren :sob:
Waarom vliegen ze niet uit op de dag dat ik werk? Godvr

3 likes

Wij net zo. Ook maar besloten niet te gaan. Nu maar iets in NL opzoeken. Maar zolang we mooi weer hebben is dat ook super fijn!

5 likes

Ik heb alle cijfers binnen voor mn scriptie en dat betekent dat ik nu echt afgestudeerd arts ben :heart: :sob:

176 likes

Nou dat belooft wel veel goed voor als er een hittegolf zou komen. Heerlijk

6 likes

Ik heb morgen een gesprek voor iets wat ik heel erg graag wil en ik heb er voor de verandering echt veel zin in. Ga ze even laten zien hoe goed en geschikt ik wel niet ben, ik heb al mijn mediocre white man confidence energie gechanneld om daar extreem zelfverzekerd aan te kondigen dat ik perfect ben

30 likes

Dus die 41 graden volgende week is voor jou geen probleem

Las het net toevallig op nu.nl, maar de kans op 25 graden is blijkbaar net zo groot als 42 graden.

5 likes

Geen idee :woman_shrugging:t2:
We merken het volgende week wel.

5 likes

Straks kunnen we weer schaatsen op de grachten!

1 like

Ik heb een bak aardbeien geopend en heb het voor de helft leeg maar moet ook wat overlaten voor man en kind maar wil stiekem gewoon de hele bak opeten.

2 likes

Ja, sorry de onderste aarbeien waren beschimmeld en moest ik helaas weggooien :innocent:

8 likes

Ik heb echt zoiets wazigs. Ik wil net m’n koffer uitpakken en hij zit op slot, maar dat heb ik dus niet zelf gedaan. Het is een handbagagekoffer en hij is meegegaan in de cabine, maar lag wel een paar rijen voor me waardoor ik niet continu zicht er op heb gehad. En verder heeft er niemand aangezeten. Begin bijna te twijfelen of dit überhaupt wel mijn koffer is, maar hij is best opvallend (lichtgele suitsuit). Maar nu krijg ik hem dus niet open.

2 likes

Ik vind het stom van mezelf dat ik zo weinig gepost heb dat ik niet meer in het leden-only gedeelte kan en nu met een date verhaal zit zonder dat ik in het ā€œleed wat daten heetā€ topic kan posten :melting_face:

5 likes

Ik heb al een uur lang dit nummer in mijn kop

3 likes

Is het een cijferslot? Ik had laatst dat ik mijn cijferslot niet open kreeg en ben toen gewoon alle combinaties gaan proberen. Beginnen met 0-0-0 dan 0-0-1, dan 0-0-2 etc. Het duurt wel een minuut of 10 maar dan heb je hem wel open.

5 likes

Ja wel geprobeerd, maar niet gelukt helaas. M’n vader heeft net het slotje opengebroken. Leek wel alsof het slotje kapot was of dat de rits er te ver in was geduwd.

1 like