Wat je even kwijt wil #61

Veel liefs!

7 likes

Ah hoop dat je steun om je heen hebt, isoleer je niet! :kissing_heart:

4 likes

Je kan toch ook gewoon uitloggen?

11 likes

Ik heb een knetter rakketje.
Fijne avond.

34 likes

Ik heb gesolliciteerd op een functie en ik wil het zoooo graag, dus ik ga hier nu enorm manifesteren dat ik het krijg, manifesteer, manifesteer, manifesteeeeeer.

30 likes

Wat ontzettend vervelend zeg dat ik ijsjes in de vriezer heb liggen en dat de vriezer morgen leeg moet zijn :pregnant_woman:t3::icecream:

12 likes

Oplossing zonder probleem zou ik zeggen :smile:

13 likes

We gaan niet op vakantie hebben we besloten. We hadden een week lang Londen geboekt maaf met alle heisa op en rond de vliegvelden hebben we iets van ‘laat maar’ en ben daar best een beetje down over. Nu kijken we of het rustiger is in November. Maar dan zul je zien dat er een lockdown is. :roll_eyes:

2 likes

Was de trein geen optie?

5 likes

Kan, maar dan betaal je de hoofdprijs. En heb nu vouchers voor mn tickets gekregen.

2 likes

Ja je moet een beetje geluk hebben met de prijzen. Maar daar staat tegenover, je bent met 15 minuten door de douane heen.

1 like

Last minute zijn treinreizen echt suuuuper duur helaas

2 likes

Ja daar moeten ze echt eens wat aan veranderen. Geen idee hoe het met last minute vliegtickets zit. Maar de trein op een afstand naar Londen mag wel een stuk(je) goedkoper worden. Want wat mij betreft is het echt de ideale manier van reizen op zo’n afstand.

6 likes

Toevallig las ik net iets over Tura Satana. Ik kende haar helemaal niet.

Zou niet met haar willen ruilen, maar wat een leven heeft die vrouw gehad! Kunnen ze dat niet verfilmen in plaats van de zoveelste film over een mediocre white man?

13 likes

Ik kan niet in de tuin zitten want die zit helemaal vol met mieren en vliegende mieren :sob:
Waarom vliegen ze niet uit op de dag dat ik werk? Godvr

3 likes

Wij net zo. Ook maar besloten niet te gaan. Nu maar iets in NL opzoeken. Maar zolang we mooi weer hebben is dat ook super fijn!

5 likes

Precies! Er zijn uiteindelijk wel ergere dingen dan niet op vakantie kunnen en Nederland heeft zelf genoeg mooie plekjes.

2 likes

Ik heb alle cijfers binnen voor mn scriptie en dat betekent dat ik nu echt afgestudeerd arts ben :heart: :sob:

176 likes

Nou dat belooft wel veel goed voor als er een hittegolf zou komen. Heerlijk

6 likes

Ik heb morgen een gesprek voor iets wat ik heel erg graag wil en ik heb er voor de verandering echt veel zin in. Ga ze even laten zien hoe goed en geschikt ik wel niet ben, ik heb al mijn mediocre white man confidence energie gechanneld om daar extreem zelfverzekerd aan te kondigen dat ik perfect ben

30 likes