Wat je even kwijt wil #61

Dus die 41 graden volgende week is voor jou geen probleem

Las het net toevallig op nu.nl, maar de kans op 25 graden is blijkbaar net zo groot als 42 graden.

5 likes

Geen idee :woman_shrugging:t2:
We merken het volgende week wel.

5 likes

Straks kunnen we weer schaatsen op de grachten!

1 like

Ik heb een bak aardbeien geopend en heb het voor de helft leeg maar moet ook wat overlaten voor man en kind maar wil stiekem gewoon de hele bak opeten.

2 likes

Ja, sorry de onderste aarbeien waren beschimmeld en moest ik helaas weggooien :innocent:

8 likes

Ik heb echt zoiets wazigs. Ik wil net m’n koffer uitpakken en hij zit op slot, maar dat heb ik dus niet zelf gedaan. Het is een handbagagekoffer en hij is meegegaan in de cabine, maar lag wel een paar rijen voor me waardoor ik niet continu zicht er op heb gehad. En verder heeft er niemand aangezeten. Begin bijna te twijfelen of dit ĂŒberhaupt wel mijn koffer is, maar hij is best opvallend (lichtgele suitsuit). Maar nu krijg ik hem dus niet open.

2 likes

Ik vind het stom van mezelf dat ik zo weinig gepost heb dat ik niet meer in het leden-only gedeelte kan en nu met een date verhaal zit zonder dat ik in het “leed wat daten heet” topic kan posten :melting_face:

5 likes

Ik heb al een uur lang dit nummer in mijn kop

3 likes

Is het een cijferslot? Ik had laatst dat ik mijn cijferslot niet open kreeg en ben toen gewoon alle combinaties gaan proberen. Beginnen met 0-0-0 dan 0-0-1, dan 0-0-2 etc. Het duurt wel een minuut of 10 maar dan heb je hem wel open.

5 likes

Ja wel geprobeerd, maar niet gelukt helaas. M’n vader heeft net het slotje opengebroken. Leek wel alsof het slotje kapot was of dat de rits er te ver in was geduwd.

1 like

Nu alweer zin om aan alle familie op mijn werk uit te leggen waarom we dan niemand douchen :clap:t3::man_dancing:t3:

10 likes

Pfff soms mis ik de anonimiteit van het wonen in het centrum wel. Afgelopen weekend kwam iemand van verderop in de straat met het verzoek of we toch even onze heg aan de achterzijde wilden bijsnoeien, want het groeide zover het pad op.

Nu had ik dat ook wel gezien en (duidelijk zichtbaar) een begin gemaakt, maar dat er dan iemand helemaal naar je huis toe komt om je op je heg aan te spreken. Ik word daar toch wat recalcitrant van.

(Helpt ook niet dat de vrouw in kwestie ook al een keer zo’n onnodige kutopmerking heeft gemaakt. Boomers
)

11 likes

Ik heb vanavond weer een groepsgesprek met ongemotiveerde boomers voor mn afval traject.
En omdat er een paar zijn die graag de hele avond hun levens verhaal willen vertellen heb ik een wekker gezet. Het duurt een uur na een uur ben ik weg hajje.

Heb een date precies erna geplant goed exuus om niet langer te blijven.

8 likes

Ik heb de hele dag niet gegeten omdat ik geen honger had en nu voel ik me jawel
 beroerd. Eten is weer besteld. :+1:t4::+1:t4:
Morgen maar proberen te koken.

1 like

Negeer dit vooral als je geen zin hebt om het hier uit te leggen, maar waarom wordt dat dan niet gedaan? (Geen oordeel ofzo, gewoon nieuwsgierig)

3 likes

Jaa bij ons duurde t de vorige x vet lang omdat een vrouw de hele avond verteld over haar man die 5 jaar geleden is overleden. Ja heel rot maar daarvopr zit je hier niet

1 like

Ugh ik heb de hele dag al zo’n onbestemd gevoel. Alsof er iets heel ergs gaat gebeuren. Elke keer als ik een appje krijg denk ik: oh iemand gaat zeggen dat ie ernstig ziek is/geen vrienden meer wil zijn/vanaf nu op bbb gaat stemmen. Heb net ook moeten janken om straatmuzikanten?? Waren een man en een vrouw met 2 kinderen die zongen en het klonk zo zo zielig. Direct een heel verhaal in mijn hoofd erbij verzonnen natuurlijk dat ze op straat moesten zingen omdat ze niet genoeg geld hebben en de kinderen worden gepest op school. Echt zo belachelijk waarom ben ik zo. En daarna zag ik ook nog een babymeeuw alleen op straat zonder moeder heen en weer lopen. Nou echt je kan me opvegen ik kan het allemaal echt even niet aan

10 likes

Waarschijnlijk omdat je dan werkelijk na 10 seconden alweer druipt van ellende.

4 likes

Omdat het voor het zorgpersoneel heel erg zwaar is.
Je doet lichamelijk zwaar werk en dan in de warmte is het dubbel zo zwaar.
Het is net alsof je in een sauna staat.
Wat je drinkt, zweet je er net zo hard weer uit.

3 likes