Wat je even kwijt wil #61

Nou oma heeft sjans met 15 jarige hoor…

5 likes

Moeten we de politie hierover inlichten?

2 likes

Nee oma houd handjes thuis. Maar heb een jurkje aan en mn tieten zijn in zicht. Dus ze wouden ineens persee bij mij in de buurt zitten ipv aan de over kant.

3 likes

Leave Friesland alone!

1 like

Hahaha @Bunnyslippers is toch degene met de snackla/snackkast? Dan ben ik zeker niet surprised :joy:

3 likes

Mij kapper heeft de prijs omhoog gedaan naar 135 euro!
Wel een speciale krullen kapper

3 likes

Krijg je daar een orgasme bij of wat. Echt alleen knippen en stylen?

34 likes

Knippen, stylen en advies :money_mouth_face:

Een van mijn katten is ook zeer dramatisch. Als ik hem per ongeluk iets aan doe (zo voelt het) hoor je ‘WHEEEEEEEE’ terwijl hij dan zo langzaam voor je blijft lopen van ‘nou kijk eens wat je mij allemaal hebt aangedaan’. Het helpt ook niet dat hij zwart is, ik vaak spook in de nacht en hij dan denkt ‘ohh gezellig even kijken wat ze gaat doen’ :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Wat een ellendige dag. Vanochtend positief getest op corona (en nu flink ziek ervan). Blijkt ook nog dat ik een reservering niet goed heb geannuleerd van mijn hotel en ik meer dan 400€ moet betalen voor niks omdat ik zo dom ben :disappointed_relieved:

3 likes

Jeetje wat een flut weer. Buiten is het fris. Maar op de dansvloer smolt ik weg.

2 likes

Ik heb vandaag m’n laatste werkdag in m’n huidige team (ik blijf wel binnen de organisatie werken maar dan ergens anders ivm verhuizing) en ik vind het zo lastig & jammer want werk hier met zo veel plezier… :slightly_frowning_face:

4 likes

OMG, een pakje uit Canada dat ik als verloren beschouwde is ineens opgedoken in de app van PostNL. :pleading_face::heart:

61 likes

Het is me in mijn rug geschoten :cry:

1 like

Ik was gisteren jarig, maar moest gewoon werken, dus ik vier het vandaag. Niemand heeft nog laten weten of ze komen of niet. Vanochtend is er in iedergeval nog niemand geweest. Flashback naar mijn 16e verjaardag toen letterlijk 2 mensen op bezoek kwamen. Hopelijk komen er vanmiddag nog wel mensen, er is taart genoeg in iedergeval

24 likes

Is het gebruikelijk dan dat mensen normaal in de ochtend al op je verjaardag komen? Vind vanaf de middag logischer, helemaal op een zaterdag! Dus hopelijk komen ze straks gewoon om het met je te vieren! Proficiat iig nog!

5 likes

In mijn familie komt er meestal een groep van ongeveer 10 tot 12 en daarna van 16 tot 18, dus ik had vanochtend wel een aantal mensen verwacht die normaal ook rond die tijd kwamen. Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gefeliciteerd nog! Hopelijk heb je vanmiddag een aantal mensen op bezoek :partying_face:

3 likes

Ik ga straks even een nieuwe haring in mn giegeltje laten glibberen

9 likes

Smeerpijp

13 likes