Wat je even kwijt wil #61

Binnenkort arbeidsvoorwaardengesprek voor anios verslavingszorg :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Yes! Zo blij als mensen voor dit vak kiezen.

8 likes

Ik ging net over mijn giechel want kennelijk ligt er een banaan al een week in mijn rugtas weg te rotten. :smiling_face_with_tear:

Meerdere mensen bij het sporten dachten vandaag dat ik voor het eerst was :roll_eyes:

1 like

Ja klopt, 1000 combinaties bij 3 cijfers. Gelukkig had mijn slot er maar 3 en geen 4. Maar je krijgt er handigheid in en dan gaat het heel snel. Het alternatief was de koffer kapotmaken en dat wilde ik niet, dus toen dit geprobeerd. Het viel me echt erg mee. Het enige was dat ik er een schrale rechterduim aan overhield want daar draaide ik mee. Maar dat vond ik het wel waard. Ik ben er echt hooguit 15 minuten mee bezig geweest (en volgens mij 10) en dat weet ik nog omdat ik eigenlijk geen tijd hiervoor had omdat ik het vliegtuig moest halen :sweat_smile:

4 likes

Bestel een schilderen-op-nummer schilderij! Ik wil ook weer een nieuwe voor als ik mijn scriptie heb ingeleverd

2 likes

Ik zat nog alleen op het werk, omdat ik een uurtje moest doden tot een vergadering; voelde ik ineens iets scherps onder bij ƩƩn van m’n borsten, ik zo met m’n hand voelen, dacht dat ik er misschien iets van eten ā€œin had laten vallenā€ wat pijn deed, snijd ik m’n vinger gewoon open aan iets, flink bloedende vinger… Was een van de beha-beugels gewoon in het midden doorgebroken en dat ijzer stak nu dus naar buiten, super scherp!

Dus hele ding maar uitgetrokken en ben net lekker beha-loos naar de vergadering gegaan, beviel best goed. :sweat_smile: Vooral in de auto vond ik het echt lekker, zo’n ā€œkaleā€ rug zonder sluiting tegen de rugleuning.

Nou dat was mijn avontuur van de dag. :+1:

48 likes

Het is ook zo’n leuk vak. Ik heb een specifiek plan wat ik wil, maar anders 100% iets in de verslavingszorg. Je moet er helaas maar net mee in aanraking komen.

4 likes

Haha als ik behaloos naar een meeting zou gaan… Laat maar, ik wil het me niet eens voorstellen. :see_no_evil:

4 likes

Die ligt al een jaar in de kelder te verstoffen, ben daar wel ooit aan begonnen maar was er al snel klaar mee. :joy:

2 likes

Hahaha helaas
Zie de foto van de eyelinermuur graag tegemoet

2 likes

Haha laat ik zeggen dat ik het ook niet met elk denkbare outfit voor me had gezien. :sweat_smile:

3 likes

Dit had ik vroeger op de een of andere manier echt regelmatig :sob: Maar dan gelukkig wel aan de zijkanten. Stak er opeens een stuk metaal in je oksels brrr.

1 like

Ik lig in het ziekenhuis en ik weet dat het voor mijn eigen best wil is… maar ik wil naar huis :tired_face: de verpleegkundige voor de nacht is echt zo onredelijk kwaad de hele tijd en ik snap niet wat ik haar aan gedaan heb. Ben hier ook nier omdat ik het zo gezellig vindt in dit ziekenhuis waar ze het fucking 160 graden Celsius maken op de kamers.

18 likes

Ah, dat klinkt echt alsof je in een kutsituatie zit. Ze zouden lief voor je moeten zijn daar verdorie! Hopelijk kun je slapen en zijn er morgen weer lieve mensen.

4 likes

Heb op m’n rechterarm alleen al 10 muggenbulten :sob::sob:

3 likes

Ramen dicht na 23 uur als er gepraat wordt of een muziek instrument gespeeld wordt vind ik niet bepaald onrealistisch

7 likes

Als 60 plusser heb je vrij reizen dagen van de ns. En volgens mij kan je die op alle dagen gebruiken
Maar op een of andere manier gaan ze hier altijd op woensdag. Altijd als ik op woensdag na 9 uur reis zit er altijd wel een groepje vrouwen die een dagje weg gaan.
Moet ik onthouden voor als ik ooit zo oud ben.

1 like

Ik moet nuchter blijven voor m’n operatie vandaag maar merk nu pas hoeveel ik normaal van eten hou (en eet). Normaal moest ik me om 7.00 melden en was ik als eerste, nu pas om 11.00 melden. Hallo val al bijna van m’n stoel van de honger :joy:

4 likes

Mocht je dat ooit nog eens moeten doen. Mijn moeder kreeg ooit de tip in een ziekenhuis om savonds om 12 uur nog iets te eten. Dan is het niet zon mega lange zit zonder eten. Maar 12 uur savonds is wel lang genoeg om sochtends weer nuchter te zijn.

3 likes