Wat je even kwijt wil #61

Die ligt al een jaar in de kelder te verstoffen, ben daar wel ooit aan begonnen maar was er al snel klaar mee. :joy:

2 likes

Hahaha helaas
Zie de foto van de eyelinermuur graag tegemoet

2 likes

Haha laat ik zeggen dat ik het ook niet met elk denkbare outfit voor me had gezien. :sweat_smile:

3 likes

Dit had ik vroeger op de een of andere manier echt regelmatig :sob: Maar dan gelukkig wel aan de zijkanten. Stak er opeens een stuk metaal in je oksels brrr.

1 like

Ik lig in het ziekenhuis en ik weet dat het voor mijn eigen best wil is… maar ik wil naar huis :tired_face: de verpleegkundige voor de nacht is echt zo onredelijk kwaad de hele tijd en ik snap niet wat ik haar aan gedaan heb. Ben hier ook nier omdat ik het zo gezellig vindt in dit ziekenhuis waar ze het fucking 160 graden Celsius maken op de kamers.

18 likes

Ah, dat klinkt echt alsof je in een kutsituatie zit. Ze zouden lief voor je moeten zijn daar verdorie! Hopelijk kun je slapen en zijn er morgen weer lieve mensen.

4 likes

Heb op m’n rechterarm alleen al 10 muggenbulten :sob::sob:

3 likes

Ramen dicht na 23 uur als er gepraat wordt of een muziek instrument gespeeld wordt vind ik niet bepaald onrealistisch

7 likes

Als 60 plusser heb je vrij reizen dagen van de ns. En volgens mij kan je die op alle dagen gebruiken
Maar op een of andere manier gaan ze hier altijd op woensdag. Altijd als ik op woensdag na 9 uur reis zit er altijd wel een groepje vrouwen die een dagje weg gaan.
Moet ik onthouden voor als ik ooit zo oud ben.

1 like

Ik moet nuchter blijven voor m’n operatie vandaag maar merk nu pas hoeveel ik normaal van eten hou (en eet). Normaal moest ik me om 7.00 melden en was ik als eerste, nu pas om 11.00 melden. Hallo val al bijna van m’n stoel van de honger :joy:

4 likes

Mocht je dat ooit nog eens moeten doen. Mijn moeder kreeg ooit de tip in een ziekenhuis om savonds om 12 uur nog iets te eten. Dan is het niet zon mega lange zit zonder eten. Maar 12 uur savonds is wel lang genoeg om sochtends weer nuchter te zijn.

3 likes

Goeie idd! Niet bij stilgestaan en gewoon op normale tijd gestopt met snaaien. Gemiste kans

1 like

Ik ga voor het eerst alleen weg voor een paar dagen (Terschelling) en zit nu met hond in de trein maar vind het best nog spannend ofzo. :woman_shrugging:t3:

19 likes

Een weekendje weg met hond klinkt heerlijk, veel plezier!

2 likes

mijn ooginfectie is alweer terug maar mijn oogarts is op vakantie en ik heb geen medicatie meer :upside_down_face:

1 like

Kun je niet naar een vervangende huisarts?

2 likes

een huisarts mag de medicatie die ik nodig heb niet voorschrijven, ik heb al naar oogartsen in de regio gebeld maar nog geen afspraak kunnen vastkrijgen, de oogarts van wacht zou me deze middag terug bellen maar ik vind dit zo irritant haha
ik ben ook gewoon super geĆÆrriteerd omdat dit dus telkens na een week terug komt, al maanden aan een stuk

1 like

Maar als dit medicijn bij de huisarts bekend is (vanuit de oogarts) mag Hij/zij dit toch gewoon als herhaalrecept doorsturen?

3 likes

Als ik het goed herinner van lang terug is @Ainu niet van Nederland.

1 like

Ohw ja :blush:

3 likes