Wat je even kwijt wil #61

Op een of andere manier houd google maps wel van me als ik ergens alleen ben. Als ik mrt iemand ben rn ik doe de navigatie dan gaat het mis

ik had laatst iets geschreven voor de nieuwsbrief van mn werk en naar aanleiding daarvan hadden 7 mensen het besteld :sunglasses: the influencer life chose me

36 likes

Had je een affiliate link? :stuck_out_tongue: :euro:

6 likes

Deze staat eindelijk op Spotify!
Sing to me Paolo :notes:

25 likes

Als je op tijd boekt valt het wel mee met de prijzen vind ik! En natuurlijk veel beter voor milieu :slight_smile: maar heb je nu last minute niets aan natuurlijk

1 like

had ik dat maar, dan kon ik nu met pensioen en kwamen al m’n Jerry-dromen uit

L97Gmy

36 likes

Ik was net op kantoor naar het toilet geweest en bij het sluiten van de deur schaafde hij over mijn tenen, kwam er toch een scheldtirade uit waar ik niet trots op ben (ben ook bloedchagrijnig), komt er net een collega binnenlopen. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Na jarenlang in de ziektewet gezeten te hebben, ben ik weer bezig met solliciteren. Vandaag een gesprek gehad en hoop zo erg dat ik het krijg. Vrijdag hoor ik meer. :open_mouth:

79 likes

Na laatst een echo/mammografie van mijn borst te hebben gehad (nav ontsteking/verharding) die gelukkig goed was vandaag een echo gehad van mijn oksel ivm een knobbeltje. Was weer bloedzenuwachtig maar ook dit keer gelukkig niks kwaadaardigs :partying_face: zo blij!

81 likes

Kinder bueno in een croissant is lekker. Je kan ze ook in van die Danerolles rollen

8 likes

Hierbij een uitgebreid review over een taartje eteb met @anon86562306 10/10 would recommend.
Dr baby is wel sassy daar moet je tegen kunnen… haha

18 likes

Hahahaha ik denk nou komt het hoor

2 likes

Ik zit helemaal in een Mariah Carey 90s fase

5 likes

Nee ik hou me nog in. Ik bewaar de tea voor het juiste moment… nee grapje haha

3 likes

Ik heb eindelijk wat planten in mijn voortuin staan, maar ze komen precies op ooghoogte dus als er nu iets gebeurd buiten dan moet ik opstaan om naar buiten te kunnen kijken.

6 likes

Voor het eerst in maaaaanden met de trein, stond ik op het verkeerde perron. Best knap als je kleine dorpje er maar 3 heeft :upside_down_face:

3 likes

Ik ging net plassen en toen ik opstond zag ik dat ik met mijn kimono in de pot hing, kut :rofl:

9 likes

Ik eet wel eens kinderbueno in een wrap :face_with_peeking_eye:

1 like

zoals @keekie zei ja! Het is sowieso iets waar ze super moeilijk over doen hier? Na een maand gebruik moet de arts ook een goedkeuring aanvragen voor verlenging van terugbetaling en nu deed mijn ziekenkas daar al moeilijk over voor niets.

Ik ben net terecht gekunnen bij een oogarts van wacht en nu blijkt dat ik helemaal niet meer met een terugkerende infectie zit maar slechts met erosie door droge ogen. En doordat mijn oogarts dit niet had duidelijk gemaakt had ik nu ook mijn verbandlens niet meegenomen dus nog maar eens 200 € mogen betalen voor zo een ding dat ik waarschijnlijk niet terug betaald krijg :upside_down_face:

Ik ben op vakantie en besloot om toch nog wat te bewegen baantjes te gaan zwemmen. Ik heb 40 minuten schoolslag gedaan en nu zoveel last van m’n schouders dat ik paracetamol heb genomen :sob:

1 like