Wat je even kwijt wil #61

Hahahaha ik denk nou komt het hoor

2 likes

Ik zit helemaal in een Mariah Carey 90s fase

5 likes

Nee ik hou me nog in. Ik bewaar de tea voor het juiste moment… nee grapje haha

3 likes

Ik heb eindelijk wat planten in mijn voortuin staan, maar ze komen precies op ooghoogte dus als er nu iets gebeurd buiten dan moet ik opstaan om naar buiten te kunnen kijken.

6 likes

Voor het eerst in maaaaanden met de trein, stond ik op het verkeerde perron. Best knap als je kleine dorpje er maar 3 heeft :upside_down_face:

3 likes

Ik ging net plassen en toen ik opstond zag ik dat ik met mijn kimono in de pot hing, kut :rofl:

9 likes

Ik eet wel eens kinderbueno in een wrap :face_with_peeking_eye:

1 like

zoals @keekie zei ja! Het is sowieso iets waar ze super moeilijk over doen hier? Na een maand gebruik moet de arts ook een goedkeuring aanvragen voor verlenging van terugbetaling en nu deed mijn ziekenkas daar al moeilijk over voor niets.

Ik ben net terecht gekunnen bij een oogarts van wacht en nu blijkt dat ik helemaal niet meer met een terugkerende infectie zit maar slechts met erosie door droge ogen. En doordat mijn oogarts dit niet had duidelijk gemaakt had ik nu ook mijn verbandlens niet meegenomen dus nog maar eens 200 € mogen betalen voor zo een ding dat ik waarschijnlijk niet terug betaald krijg :upside_down_face:

Ik ben op vakantie en besloot om toch nog wat te bewegen baantjes te gaan zwemmen. Ik heb 40 minuten schoolslag gedaan en nu zoveel last van m’n schouders dat ik paracetamol heb genomen :sob:

1 like

Wij hebben een vakantie geboekt, eindelijk, van 6 t/m 14 augustus.

Is er iemand hier die het leuk vindt om een weekje vakantie te vieren/ te thuiswerken in ons huisje in Amsterdam? Vorige keren hebben we via hier een kattenoppas gevonden (@Marquez @macaron) die een week in ons huis logeerden en met de kat knuffelden en dat was superfijn.

We hebben een klein leuk huisje met tuintje (net verhuisd) waar een stel in zou passen. Laat vooral weten bij interesse! De buren willen kat ook wel verzorgen als de data niet precies uitkomen dus een dagje later aankomen of eerder weg kan ook!

24 likes

Nu wel! De verpleegkundige in de middag en de avond is echt een schat. Zie er wel tegenop dat die nacht verpleegkundige er straks weer is :frowning: vannacht heeft ze me 6 keer wakker gemaakt door vol met haar zaklamp in m’n gezicht te schijnen.

@Amarens dank je wel voor je lieve bericht :heart:

Ben dit soort berichten echt even nodig. Het is erg klote allemaal.

6 likes

Dit lijkt me leuk! Is het goed als ik je een berichtje stuur?

2 likes

Wat heb je staan? :smile:

1 like

Kan je niet ergens aangeven dat je de nachtzuster niet zo prettig vindt?

3 likes

Kan die enorme puist op mn kin aub weggaan

5 likes

Ik heb er ook al een. Is dit een nieuwe trend want if so, I don’t want it :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Dat. Of in ieder geval aangeven dat je dat met die zaklamp onprettig vond en of dat anders kan.

Het is naar om als je ziek bent nog voor jezelf op te moeten komen, maar misschien verbetert de situatie daardoor wel. Wel blij om te horen dat het overdag zoveel beter was! Sterkte daar!

4 likes

Denk dat ik het wel ga aangeven. Vind dat heel moeilijk want die vrouw doet heus haar best, maar ga wel vragen of ze me niet in m’n gezicht wil schijnen :hear_no_evil: lig aan de hartbewaking dus ze kan aan de monitor wel zien of ik nog leef lijkt me.

Ben wel trots op mijzelf dat ik gevraagd heb of de avondploeg in de gaten wil houden of m’n buurvrouw niet weer tot 00:30 gaat FaceTimen op luidspreker. Dat vond ik ook heel eng.

25 likes

Zit bij de kapper zo saai maar ja wil mooi zijn

6 likes

En anders een spiegel onder je neus houden en kijken of er condens op komt.

Maar jeetje, veel beterschap en hopelijk mag je snel het ziekenhuis uit.

1 like