Wat je even kwijt wil #61

Wij hebben een vakantie geboekt, eindelijk, van 6 t/m 14 augustus.

Is er iemand hier die het leuk vindt om een weekje vakantie te vieren/ te thuiswerken in ons huisje in Amsterdam? Vorige keren hebben we via hier een kattenoppas gevonden (@Marquez @macaron) die een week in ons huis logeerden en met de kat knuffelden en dat was superfijn.

We hebben een klein leuk huisje met tuintje (net verhuisd) waar een stel in zou passen. Laat vooral weten bij interesse! De buren willen kat ook wel verzorgen als de data niet precies uitkomen dus een dagje later aankomen of eerder weg kan ook!

24 likes

Nu wel! De verpleegkundige in de middag en de avond is echt een schat. Zie er wel tegenop dat die nacht verpleegkundige er straks weer is :frowning: vannacht heeft ze me 6 keer wakker gemaakt door vol met haar zaklamp in m’n gezicht te schijnen.

@Amarens dank je wel voor je lieve bericht :heart:

Ben dit soort berichten echt even nodig. Het is erg klote allemaal.

6 likes

Dit lijkt me leuk! Is het goed als ik je een berichtje stuur?

2 likes

Wat heb je staan? :smile:

1 like

Kan je niet ergens aangeven dat je de nachtzuster niet zo prettig vindt?

3 likes

Kan die enorme puist op mn kin aub weggaan

5 likes

Ik heb er ook al een. Is dit een nieuwe trend want if so, I don’t want it :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Dat. Of in ieder geval aangeven dat je dat met die zaklamp onprettig vond en of dat anders kan.

Het is naar om als je ziek bent nog voor jezelf op te moeten komen, maar misschien verbetert de situatie daardoor wel. Wel blij om te horen dat het overdag zoveel beter was! Sterkte daar!

4 likes

Denk dat ik het wel ga aangeven. Vind dat heel moeilijk want die vrouw doet heus haar best, maar ga wel vragen of ze me niet in m’n gezicht wil schijnen :hear_no_evil: lig aan de hartbewaking dus ze kan aan de monitor wel zien of ik nog leef lijkt me.

Ben wel trots op mijzelf dat ik gevraagd heb of de avondploeg in de gaten wil houden of m’n buurvrouw niet weer tot 00:30 gaat FaceTimen op luidspreker. Dat vond ik ook heel eng.

25 likes

Zit bij de kapper zo saai maar ja wil mooi zijn

6 likes

En anders een spiegel onder je neus houden en kijken of er condens op komt.

Maar jeetje, veel beterschap en hopelijk mag je snel het ziekenhuis uit.

1 like

Veel beterschap en sterkte! Hopelijk kun ne vannacht een beetje slapen :heart:

Ik vind mijn cadeau voor mijn moeder zo leuk dat ik het moet delen.
Ik ga haar een sangria pakket geven inclusief glazen, flessen met gedroogd fruit en natuurlijk rode wijn.

24 likes

Leeuk! Misschien verwijs ik nog wel eens naar je dan, als je in de regio blijft :nerd_face:

2 likes

Ik zit met m’n goeie gedrag bij een werk borrel van m’n vriend, maar mijn god wat een saaie collega’s en aanhang.

7 likes

Ik heb een bodycon jurkje en hakken aan (eerste keer ooit denk ik) en ik passeerde net een hele groep oudere dames die in m’n straat zaten en voelde me zo ongemakkelijk :sweat_smile:
Ik ga naar een chique bar dus wou/moest me opkleden dus hoopt dat dit went haha (vind het overigens wel mooi hoor, gewoon uit de comfort zone)

15 likes

Oh ja daar ga je aan wennen hoor! Gewoon lekker vaak andere dingen dragen die je tof vind

5 likes

In Amsterdam werd ik afgewezen, verloor het op ervaring, dus ik ga nu (als het goed is) iets noordelijker werken! :disguised_face:

1 like

Ik was net bij de eindmusical van mijn zusje en ze had zo een goede make-over gekregen dat het 30 seconden duurde voordat we haar herkende :joy::joy::joy: ze was verkleed als oude vrouw, inclusief grijs haar, nep rimpels en bril

28 likes

Ik zag vandaag een scooter op de snelweg. Ook niet op de vluchtstrook ofzo, maar op de 2e rijstrook van rechts. Bijzonder :face_with_raised_eyebrow: