oke ik heb gelachen om al deze mannen die echt zichzelf te serieus nemen maar ook de ironie van van roosmalen niet doorprikken sad
Ik vind het zo zonde dat de mooiste touretappe ooit wordt nabesproken door o.a. een beroepschagrijn die wielrennen niet eens echt leuk vindt.
zie mijn eerste bericht
Ja ben ik het dus niet mee eens. Danny Nelissen is ook niet de beste man om er tegenover te zetten (die hoeft daar sws niet te zitten van mij) maar ik vind dat negatieve gezever zo zonde. Het mag ook echt wel luchtig en met humor (dat gebeurt ook vaak genoeg) maar om over het verloop van de etappe zo moeilijk te doen om het moeilijk doen vind ik nergens op slaan.
ik denk dus dat de avondetappe dit wel kan gebruiken ![]()
Nah echt 0 toegevoegde waarde. 100x liever nog een keer Sam Oomen of Laurens ten Dam, Tom Dumoulin, Niki Terpstra en Thomas Dekker.
En nu hou ik erover op. Ga liever nog even lekker nagenieten van een supermooie etappe en uitkijken naar morgen!
Ik heb vandaag direct uit bed in de zee gezwommen, tot in de middag op het strand geweest en net heb ik de dag afgesloten door een avondduik met een vriendin in een meertje te nemen. Wat een heeeerlijke dag, ik word hier zo gelukkig van.

Lig in bed voelt iets kriebelen… dit zat op mijn naakte lichaam!!! Nu kan ik niet meer slapen. Ok doei
OMG!
Dat gezicht ook ![]()
Ik vind het huis van mijn ouders ineens heel erg naar zware wiet stinken
. Nu ben ik in Limburg en zijn ze hier in de omgeving wel bekend met wietplantages, maar het zal waarschijnlijk aan mijn corona liggen haha
Ik kijk net naar buiten en zie dat iemand z’n auto vrij strak tegen de uitrit van onze carport heeft geparkeerd en krijg nu al anxiety dat ik zometeen hier langs / achter moet manoeuvreren want daar ben ik al zo’n held in…![]()
Mocht je het een volgende keer zien, je kunt zien aan de kentekenplaat of het een motor of een scooter is. Motoren hebben net als auto’s zo’n blauw vakje met de letters NL en het rondje met sterren en scooters hebben dat niet. Oldtimers hebben overigens weer een andere kentekenplaat, maar die lijken over het algemeen ook niet op scooters haha.
Wow ik had zo’n lugubere nachtmerrie met dood en verderf, hoe verzint mijn hoofd zulke dingen
Door dit weer krijg ik allemaal warmtepuistjes op mijn kop. Het begint een heel sterrenstelsel te worden ![]()
Ik kwam erachter dat de melk zuur was nadat ik mn ontbijt ophad. Vond mn ontbijt daardoor extreem zoet smaken dacht dat ik was uitgeschoten met de honing hahaha.
Achja gelukkig was t niet veel melk en anders heb ik straks een soort van detox en een reden om naar huis te gaan.
Waar ben je nu? ![]()
Veel plezier!
Ik lag bij het zwembad en voelde me niet zo lekker. Dus ik ging naar de kamer en daar moest ik overgeven. Nu ben ik bang om terug te gaan voor het geval het weer gebeurt
Voor de mensen die me langer kennen weten dat ik niet voor de eerste of tweede keer een overgeef marathon hebben gehouden deze week. Oke had er nog niks over gezegd maar voelde me tot gisteren ook niet goed genoeg ervoor om hier gezellig te babbelen. MAAR normaal gaat dit dus zeker een week door maar gisteren heb ik gewoon weer beetje een heel klein weten te eten (en wat dingetjes doen in huis) en ik drink op dit moment zelfs een klein blikje ijskoffie zonder dat het eruit komt (wel nadat er al 24 uur niks uit is gekomen hoor haha). Omg heb ik eindelijk door hoe ik hier binnen 7 dagen vanaf kan komen?
![]()
Truc lijkt dus toch echt mezelf dwingen tot beetje eten, wat ik eerst nooit goed durfde. En ik heb mega sterke zetpillen schijnbaar voor zwangere vrouwen die niks kunnen binnenhouden enz en voor mensen die beroerd blijven na operaties. Misschien dat het met deze combi in vervolg toch iets sneller gaat als ik het weer heb. Ik ben iig dol gelukkig dat ik dit keer niet eens de 7 dagen heb gehaald (alsnog wel 4.5 dag maar oke hey vooruitgang).
Maar ik klop meteen even af.
Vannacht ook heerlijk geslapen door een slaappilletje, iets wat normaal ook niet lukt als ik dit heb (fucked up ritme krijg je van dit namelijk). Dat heeft mijn lichaam vast ook wel goed gedaan.
#liefdagboek
#bengewoonblijdathetditkeersnellergaat
De tijd van het jaar is weer aangebroken dat ik op zoek ben naar een goedzittend badpak. ![]()
Gisteren meerdere winkels bij langs geweest, maar geen één zit goed. Terwijl het me zo mooi lijkt om eens een badpak te dragen.