100% dat het een scooter was? Er zijn motors die erop lijken.
Hmm, het leek echt op een scooter, maar ik ben geen kenner. Het had ook zoân lang windscherm
@anon3219017 Nee, niet gedaan. Ben gewoon door gereden
ik moet over een maand mijn verstandskiezen laten trekken en ik maak me nu al maximaal druk over
a) het geluid dat het gaat maken in mijn schedel
b) of ik de dagen erna iets anders kan eten dan bouillion
c) of ik nu alvast liters bouillon moet gaan maken en invriezen
N=1 maar ik heb geen gekraak gehoord en ik at de dag erna alweer gewoon normaal!
Ik heb niks gehoord, kon de dagen erna best wel okee eten (alleen oppassen dat je niet dingen kwijtraakt in de gaten, meestal erna goed spoelen). Bouillon is altijd lekker. En vraag om een recept voor die zakjes ibuprofen die je bij de apotheek kunt ophalen, ik heb best wel napijn gehad. Maar ze zijn bij mij alle vier in 1 keer getrokken in januari, trekken was echt een fluitje van een cent en ik heb sindsdien geen gaatjes meer gehad (afkloppen).
Ik hoorde het kraken dus wel. Mocht ik om de een of andere manier er nog ooit voor kiezen om de andere kant m te doen dan doe ik oortjes met muziek in. Het deed niet eens pijn, maar dat kraken was echt heel vervelend.
Ze zaten blijkbaar nog wel heel vast, dus de chirurg heeft er echt 10 minuten aan staan trekken. Hopelijk valt het bij jou mee.
Mijn Braziliaanse tandarts die 10 minuten aan mijn bovenkaak staat te trekken valt dus wel echt een beetje in de categorie âweird nightmare scenariosâ.
Ik ga dus maar wel vragen of ik oortjes met muziek in mag houden - goed idee.
Ah daar heb je het al, dat zal het zijn
Hij zingt er wel eens een soort âPortugese volkszangklassiekersâ bij dus dat maakt wel voor een vreemde ervaring denk ik.
Ik ga voor je duimen dat het aanslaat
wow ik kijk even naar de tour maar dit is wel echt het toppunt van oude mannen die zichzelf te serieus nemen, echt lach eens om jezelf man
oke ik heb gelachen om al deze mannen die echt zichzelf te serieus nemen maar ook de ironie van van roosmalen niet doorprikken sad
Ik vind het zo zonde dat de mooiste touretappe ooit wordt nabesproken door o.a. een beroepschagrijn die wielrennen niet eens echt leuk vindt.
zie mijn eerste bericht
Ja ben ik het dus niet mee eens. Danny Nelissen is ook niet de beste man om er tegenover te zetten (die hoeft daar sws niet te zitten van mij) maar ik vind dat negatieve gezever zo zonde. Het mag ook echt wel luchtig en met humor (dat gebeurt ook vaak genoeg) maar om over het verloop van de etappe zo moeilijk te doen om het moeilijk doen vind ik nergens op slaan.
ik denk dus dat de avondetappe dit wel kan gebruiken
Nah echt 0 toegevoegde waarde. 100x liever nog een keer Sam Oomen of Laurens ten Dam, Tom Dumoulin, Niki Terpstra en Thomas Dekker.
En nu hou ik erover op. Ga liever nog even lekker nagenieten van een supermooie etappe en uitkijken naar morgen!
Ik heb vandaag direct uit bed in de zee gezwommen, tot in de middag op het strand geweest en net heb ik de dag afgesloten door een avondduik met een vriendin in een meertje te nemen. Wat een heeeerlijke dag, ik word hier zo gelukkig van.
Lig in bed voelt iets kriebelen⊠dit zat op mijn naakte lichaam!!! Nu kan ik niet meer slapen. Ok doei
OMG!