Laatste keer was 3 jaar geleden. Heb ook tijdje standaard gehad als ik bij mijn ex sliep (was hier nog een heel mysterie want toen deed ik helemaal geen gekke dingen ofzo). Maar ziekenhuis zei jaren geleden dat het waarschijnlijk komt omdat mijn maag overgevoelig is. ![]()
Ik had vrijdag antibiotica gehad en een mini beetje drugs (jaja dom dom dat weet ik inmiddels haha
) en dat is mega slecht gevallen. Dacht vrijdagavond ook dat ik een hartaanval kreeg ofzo op straat en dat heb ik nooit eerder gehad onder invloed (en dan heb ik ook echt wel meer op) maar kwam ook door de combi zei het ziekenhuis. Was ook niks met mijn hart aan de hand uiteindelijk maar ik was aan het hyperventileren door de druk op mijn borst. Ziekenhuis zei ja je kan prima naar je vriend en toen voelde ik me ook wel weer iets beter maar in de trein alsnog misselijk geworden.
Waar een normaal persoon dan een keer aantal keer flink even nekt blijf ik het lang doen omdat mijn maag schijnbaar zo gevoelig is. Les geleerd? Zeker. Ik was al voorzichtig met dingen combineren door dit en dat doe ik nu zeker nog meer. Voel me ook wel echt een debiel maar gelukkig keken ze me nergens aan met een blik van wat ben je toch ook een debiel haha, schaamde me ook wel. Moet alleen geen AB en drugs meer combineren (zelfs niet als het een verwaarloosbaar beetje is) zei het ziekenhuis haha. Liever geen drugs zei die man maar ja die man weet ook wel dat 95% van de mensen het toch wel weer eens doet.