Wat je even kwijt wil #61

Dat gezicht ook :fearful:

1 like

Ik vind het huis van mijn ouders ineens heel erg naar zware wiet stinken :sweat_smile:. Nu ben ik in Limburg en zijn ze hier in de omgeving wel bekend met wietplantages, maar het zal waarschijnlijk aan mijn corona liggen haha

Ik kijk net naar buiten en zie dat iemand z’n auto vrij strak tegen de uitrit van onze carport heeft geparkeerd en krijg nu al anxiety dat ik zometeen hier langs / achter moet manoeuvreren want daar ben ik al zo’n held in…:disappointed:

2 likes

Mocht je het een volgende keer zien, je kunt zien aan de kentekenplaat of het een motor of een scooter is. Motoren hebben net als auto’s zo’n blauw vakje met de letters NL en het rondje met sterren en scooters hebben dat niet. Oldtimers hebben overigens weer een andere kentekenplaat, maar die lijken over het algemeen ook niet op scooters haha.

5 likes

Wow ik had zo’n lugubere nachtmerrie met dood en verderf, hoe verzint mijn hoofd zulke dingen

Door dit weer krijg ik allemaal warmtepuistjes op mijn kop. Het begint een heel sterrenstelsel te worden :tired_face:

3 likes

Ik kwam erachter dat de melk zuur was nadat ik mn ontbijt ophad. Vond mn ontbijt daardoor extreem zoet smaken dacht dat ik was uitgeschoten met de honing hahaha.
Achja gelukkig was t niet veel melk en anders heb ik straks een soort van detox en een reden om naar huis te gaan.

1 like

Waar ben je nu? :pleading_face:
Veel plezier!

3 likes

Ik lag bij het zwembad en voelde me niet zo lekker. Dus ik ging naar de kamer en daar moest ik overgeven. Nu ben ik bang om terug te gaan voor het geval het weer gebeurt

1 like

Voor de mensen die me langer kennen weten dat ik niet voor de eerste of tweede keer een overgeef marathon hebben gehouden deze week. Oke had er nog niks over gezegd maar voelde me tot gisteren ook niet goed genoeg ervoor om hier gezellig te babbelen. MAAR normaal gaat dit dus zeker een week door maar gisteren heb ik gewoon weer beetje een heel klein weten te eten (en wat dingetjes doen in huis) en ik drink op dit moment zelfs een klein blikje ijskoffie zonder dat het eruit komt (wel nadat er al 24 uur niks uit is gekomen hoor haha). Omg heb ik eindelijk door hoe ik hier binnen 7 dagen vanaf kan komen? :cry: :heart:

Truc lijkt dus toch echt mezelf dwingen tot beetje eten, wat ik eerst nooit goed durfde. En ik heb mega sterke zetpillen schijnbaar voor zwangere vrouwen die niks kunnen binnenhouden enz en voor mensen die beroerd blijven na operaties. Misschien dat het met deze combi in vervolg toch iets sneller gaat als ik het weer heb. Ik ben iig dol gelukkig dat ik dit keer niet eens de 7 dagen heb gehaald (alsnog wel 4.5 dag maar oke hey vooruitgang). :partying_face: :partying_face: Maar ik klop meteen even af.

Vannacht ook heerlijk geslapen door een slaappilletje, iets wat normaal ook niet lukt als ik dit heb (fucked up ritme krijg je van dit namelijk). Dat heeft mijn lichaam vast ook wel goed gedaan.

#liefdagboek
#bengewoonblijdathetditkeersnellergaat

14 likes

De tijd van het jaar is weer aangebroken dat ik op zoek ben naar een goedzittend badpak. :sweat_smile:
Gisteren meerdere winkels bij langs geweest, maar geen één zit goed. Terwijl het me zo mooi lijkt om eens een badpak te dragen.

Het moment is daar dat ik al mijn studieboeken online heb gezet. Het staat echt te niksen bij mij. Toch doet het een beetje pijn maar ja, ik kan ze beter wegdoen nu de titels nog wat waard zijn. Zie dit als jouw teken om ook je studieboeken online te gooien!! :rofl:

5 likes

Laatste keer was 3 jaar geleden. Heb ook tijdje standaard gehad als ik bij mijn ex sliep (was hier nog een heel mysterie want toen deed ik helemaal geen gekke dingen ofzo). Maar ziekenhuis zei jaren geleden dat het waarschijnlijk komt omdat mijn maag overgevoelig is. :woman_shrugging:

Ik had vrijdag antibiotica gehad en een mini beetje drugs (jaja dom dom dat weet ik inmiddels haha :woman_facepalming:) en dat is mega slecht gevallen. Dacht vrijdagavond ook dat ik een hartaanval kreeg ofzo op straat en dat heb ik nooit eerder gehad onder invloed (en dan heb ik ook echt wel meer op) maar kwam ook door de combi zei het ziekenhuis. Was ook niks met mijn hart aan de hand uiteindelijk maar ik was aan het hyperventileren door de druk op mijn borst. Ziekenhuis zei ja je kan prima naar je vriend en toen voelde ik me ook wel weer iets beter maar in de trein alsnog misselijk geworden.

Waar een normaal persoon dan een keer aantal keer flink even nekt blijf ik het lang doen omdat mijn maag schijnbaar zo gevoelig is. Les geleerd? Zeker. Ik was al voorzichtig met dingen combineren door dit en dat doe ik nu zeker nog meer. Voel me ook wel echt een debiel maar gelukkig keken ze me nergens aan met een blik van wat ben je toch ook een debiel haha, schaamde me ook wel. Moet alleen geen AB en drugs meer combineren (zelfs niet als het een verwaarloosbaar beetje is) zei het ziekenhuis haha. Liever geen drugs zei die man maar ja die man weet ook wel dat 95% van de mensen het toch wel weer eens doet.

3 likes

Als je drugs en antibiotica combineert, lijkt het me niet zo’n gekke reactie van je lichaam nee.

30 likes

Klopt dus ik weet ook dat dit heel dom was achteraf. Maar ik dacht ja heb ik wel vaker gedaan (en veel gekker) maar ja het verschil was altijd wel dat ik uren en uren wachtte (en soms 1 dosis even oversloeg). :smiling_face_with_tear: Maar ik ga nu helemaal niet meer combineren hoor! Zo belangrijk is drugs ook weer niet, is het de volgende keer alleen nog meer leuker.

Ik ga ook niet liegen om de reden ofzo haha. En met mijn maag had ik beter moeten weten.

Wat een zorgconsumptie ook door eigenwijs gedrag. Heel hard, maar dat denk ik dan echt.

63 likes

Niks hard, het was ook gewoon achterlijk. Ben het gewoon met je eens hoor, daarom voel ik me ook een mega debiel.

1 like

Huh? Wat een onrealistisch beeld is dat.

43 likes

Misschien wat meer groente eten en wat minder middelbare school food.

18 likes

Wajow mensen maken wel eens fouten. Ze heeft ervan geleerd toch?

12 likes