Ze kent je te goed
Ik stel mij nu echt voor dat er om de vijf minuten een kat binnenkomst en je langzamerhand omringt bent met katten.
Ik bedoelde het in algemene zin eigenlijk. En er zit natuurlijk nog veel tussen verslaafd zijn en een “doorgesnoven junk” zijn in. Dus ik wilde jou absoluut niet wegzetten als dat laatste.
Verslaving (dus los van of jij daarmee te maken hebt) maakt gewoon dat het niet eenvoudig is om geen middelen meer aan te raken alleen omdat de dokter het zegt.
Ik was drie maanden geleden bij een vriendin op bezoek in haar nieuwe huis en ik houd van plantjes dus let daar altijd op en ze had één heel lelijk plantje staan.
Nu gingen we van de week uit eten en ik ben jarig geweest en wat krijg ik?? Dat lelijke plantje
Ze zal er wel niet vanuit zijn gegaan dat ik het onthouden heb haha (heb niks gezegd).
Ik vind je post behoorlijk zwart-wit en ook wel een beetje veroordelend ![]()
Bedankt voor de tip! Dat model vind mooi, inderdaad bedekt, maar toch sexy door decolleté. Leuke prints ook. Ik onthoud deze even!
@crazyplantlady ja heb je helemaal gelijk in! Merk nu ook dat er niet veel maten meer zijn.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen haha. Ik ben gewoon eerlijk. Ik ga niet schijnheilig schreeuwen dat ik het nooit meer doe terwijl zoveel mensen dat wel doen als ze een keertje verkeerd gaan door drugs (wat in dit geval ook nog vooral door de AB kwam want zonder was er niks aan de hand geweest).
De meeste mensen die braaf ja en amen knikken in het ziekenhuis of bij de huisarts zitten weken of maanden later alsnog weer met een pilletje ofzo op een feestje hoor en die zijn allemaal niet verslaafd. Ik kies ervoor om liever eerlijk te zijn.
Dat je er nog op in gaat joh. Je bent niemand tekst en uitleg verschuldigd toch?
Ja ik weet ook niet waarom ik het nog doe. Wil gewoon niet als een speed verslaafde overkomen? Want dat ben ik gewoon niet. ![]()
(Hahaha sowieso eten en slapen is mijn leven
)
Oh dit vind ik echt zo cheap van haar
Waarom heb je niet " Oh hey is dit die lelijkerd die op de vensterbank stond?" Gezegd.
Of bewaar hem en zet hem weer terug in haar huis hahah.
Maak er een soort Herman de vriendschapsplant van en geef m weer door aan iemand anders
Ik kan me herinneren dat ik daar eerst wel een soort van onzeker over was. Alsof drugs proberen erbij hoort in je ontwikkeling. Ik heb altijd gezegd dat ik het zou doen als ik geïnteresseerd was, maar die interesse is er nog steeds niet, terwijl mensen met drugs in handen voor me hebben gestaan. Het is voor mij simpelweg niet verleidelijk en toch voel ik me de buitenstaander ha ha. ![]()
En @Soy.peor
Heb nu achteraf gezegd dat ie in mn tas is stuk gegaan. En ik zei nog van ohh wat stom dat ze zo’n onhandige plant verkopen!! Wat een stomme winkel.
Ja sorry ik ben echt awkward met dit soort dingen:’)
En die plant was dus een stengen van zo’n 20cm met enkele dikke bladeren (vetplant). Dus gewoon een vrij suffe stengel:’)
Ik gil. Mn buren hebben kinderen met allemaal apparte namen en hun hond heet Viktor… hahaha
Ik ben degrassi aan het terug kijken en I love ittt haha.
Merk wel dat het druk is nu ik fulltime werk en ik vermoeider ben dan normaal.
Door de verpakking dacht ik dat het maandverband was
Maandverband in de smaak limoen & koriander. Weet niet of dat zou verkopen.