Nouja als mensen regelmatig drugs gebruiken is dat gewoon verslaving te noemen en dan is daarmee stoppen gewoon heel moeilijk.
Dankje! O ik ben gewoon thuis! Ik was een nachtje logeren bij mijn moeder die een huisje op het strand huurt deze week, en in de avond dus gewoon in mijn eigen stad gezwommen.
Whoaaaa het klonk zo vakantie-achtig, dat ik me helemaal voorstelde hoe je in Spanje op avontuur was bijvoorbeeld Het is duidelijk waar ik naar uitkijk, haha
Ik heb het raam open om te koelen maar er blijven katten binnenkomen wel gezellig op zich
Ik stel me nu katten voor die als een colonne mieren door je raam komen en rondjes lopen in je woonkamer terwijl het steeds voller en voller wordt
Het is meer dat je wel schijnheilig kan roepen dat je toch nooit meer doet maar dan lieg ik toch en zo’n arts is echt geen debiel en snapt ook wel dat ik vast nog wel eens weer een lijntje ga doen of wat dan ook. En tussen een verslaving en af en toe gebruiken zit echt wel een verschil. Als ik er echt verslaafd aan zou zijn kan ik het niet wekenlang in de kast laten liggen hier naast me volgens me.
Maar kan ook wel niet meer eerlijk zijn. Denk dat ook scheelt dat de arts (en mijn eigen huisarts) wel zien dat ze niet met een door gesnoven junk te maken hebben. Ben daar altijd gewoon open over geweest ook, ik heb hier geen reden om te liegen en bij de artsen net zo goed niet.
Haha dat zou ik gezelliger vinden. Ze gaan gewoon een beetje op de bank liggen tukken als ze de kans krijgen
Ik had vandaag een werkafspraak met iemand die ik al bijna een jaar online spreek. Liep ik net heel ongemakkelijk langs hem heen zonder hem te herkennen. In teams kunnen mensen er toch wat anders uitzien.
Ja maar het was echt de combi mini beetje pep en AB dat zei het ziekenhuis en de huisarts ook. Dat ik van blowen hou weten ze overal wel, lieg ik ook niet over. Ik heb die dag ook weinig gerookt enz want had er totaal geen zin in ineens. Was verder al de hele week ook AB aan het slikken terwijl ik gewoon wel blowde en me helemaal op en top voelde.
Volgens mij ging het daar nu niet over. Dat dat wel wat minder kan ben ik het wel mee eens maar dat is een aparte discussie.
Hahaha laf m’n moeder. Ik had bloemen gehaald voor mijn ouders trouwdag. Maar ze zitten midden in een verhuizing, dus ik dacht shiiiiiit die heeft natuurlijk de vazen allang ingepakt. Had ze er nog eentje in de kast staan, zegt ze ‘ja ik had er al expres eentje laten staan, want je weet maar nooit!’
Ze kent je te goed
Ik stel mij nu echt voor dat er om de vijf minuten een kat binnenkomst en je langzamerhand omringt bent met katten.
Sorry een tip waar je nu helemaal niks aan hebt, maar: zet in april een herinnering in je agenda om dán naar badmode te gaan kijken. Juli is het meeste al uitverkocht en ben je echt aan het zoeken tussen de restjes. De meeste winkels hebben eind maart de hele zomercollectie al binnen
Ik bedoelde het in algemene zin eigenlijk. En er zit natuurlijk nog veel tussen verslaafd zijn en een “doorgesnoven junk” zijn in. Dus ik wilde jou absoluut niet wegzetten als dat laatste.
Verslaving (dus los van of jij daarmee te maken hebt) maakt gewoon dat het niet eenvoudig is om geen middelen meer aan te raken alleen omdat de dokter het zegt.
Ik was drie maanden geleden bij een vriendin op bezoek in haar nieuwe huis en ik houd van plantjes dus let daar altijd op en ze had één heel lelijk plantje staan.
Nu gingen we van de week uit eten en ik ben jarig geweest en wat krijg ik?? Dat lelijke plantje Ze zal er wel niet vanuit zijn gegaan dat ik het onthouden heb haha (heb niks gezegd).
Ik vind je post behoorlijk zwart-wit en ook wel een beetje veroordelend
Bedankt voor de tip! Dat model vind mooi, inderdaad bedekt, maar toch sexy door decolleté. Leuke prints ook. Ik onthoud deze even!
@crazyplantlady ja heb je helemaal gelijk in! Merk nu ook dat er niet veel maten meer zijn.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen haha. Ik ben gewoon eerlijk. Ik ga niet schijnheilig schreeuwen dat ik het nooit meer doe terwijl zoveel mensen dat wel doen als ze een keertje verkeerd gaan door drugs (wat in dit geval ook nog vooral door de AB kwam want zonder was er niks aan de hand geweest).
De meeste mensen die braaf ja en amen knikken in het ziekenhuis of bij de huisarts zitten weken of maanden later alsnog weer met een pilletje ofzo op een feestje hoor en die zijn allemaal niet verslaafd. Ik kies ervoor om liever eerlijk te zijn.
Dat je er nog op in gaat joh. Je bent niemand tekst en uitleg verschuldigd toch?