Ja ik weet ook niet waarom ik het nog doe. Wil gewoon niet als een speed verslaafde overkomen? Want dat ben ik gewoon niet.
(Hahaha sowieso eten en slapen is mijn leven )
Ja ik weet ook niet waarom ik het nog doe. Wil gewoon niet als een speed verslaafde overkomen? Want dat ben ik gewoon niet.
(Hahaha sowieso eten en slapen is mijn leven )
Oh dit vind ik echt zo cheap van haar
Waarom heb je niet " Oh hey is dit die lelijkerd die op de vensterbank stond?" Gezegd.
Of bewaar hem en zet hem weer terug in haar huis hahah.
Maak er een soort Herman de vriendschapsplant van en geef m weer door aan iemand anders
Ik kan me herinneren dat ik daar eerst wel een soort van onzeker over was. Alsof drugs proberen erbij hoort in je ontwikkeling. Ik heb altijd gezegd dat ik het zou doen als ik geĆÆnteresseerd was, maar die interesse is er nog steeds niet, terwijl mensen met drugs in handen voor me hebben gestaan. Het is voor mij simpelweg niet verleidelijk en toch voel ik me de buitenstaander ha ha.
En @Soy.peor
Heb nu achteraf gezegd dat ie in mn tas is stuk gegaan. En ik zei nog van ohh wat stom dat ze zoān onhandige plant verkopen!! Wat een stomme winkel.
Ja sorry ik ben echt awkward met dit soort dingen:ā)
En die plant was dus een stengen van zoān 20cm met enkele dikke bladeren (vetplant). Dus gewoon een vrij suffe stengel:ā)
Ik gil. Mn buren hebben kinderen met allemaal apparte namen en hun hond heet Viktor⦠hahaha
Ik ben degrassi aan het terug kijken en I love ittt haha.
Merk wel dat het druk is nu ik fulltime werk en ik vermoeider ben dan normaal.
Door de verpakking dacht ik dat het maandverband was
Maandverband in de smaak limoen & koriander. Weet niet of dat zou verkopen.
Ik heb dus gesolliciteerd op een baan in het buitenland maar ik durf het nog tegen niemand te zeggen. Maar dat is echt heel lastig want ik ben een beetje overenthousiast. Dus nu kom ik het maar hier delen.
Heb vannacht mān edelstenen opgeladen in de volle maan, een moodboard van die stad als achtergrond op mān telefoon gezet, ik zie de hele dag al dubbele getallen en er lag net een wit veertje op mān vensterbank. Voel me net tienvanwil, maar dit moet goed komen toch
Laat nog even een foto op je schijten. Schijnt ook geluk te brengen haha.
Welke stad word het dan?
Een foto nog wel
Berlijn!
Ik vind het wel heftig dat je blowen dan niet als drugs lijkt te zien? Afgaande op je posts/reacties dat je maar een mini/verwaarloos beetje gebruikt hebt, en vervolgens dan blijkt dat je ook tijdens je kuur heel de week bent blijven blowen En met die kennis extra raar ook dat je zegt dat je sowieso al voorzichtig was met dingen combineren
(om dan vervolgens ook te zeggen dat je het wel vaker hebt gedaan en veel gekker ook, dus wie hou je nou voor de gek denk ik dan).
Daarbij zoals gezegd is verslaving er in verschillende vormen. Dat jij het dagelijks blowen dusdanig normaal bent gaan vinden dat je er niet eens bij stil lijkt te staan dat het drugs is en het zo erg minimaliseert vind ik iig wel heftig. Ook omdat hier op het forum door artsen ook meermaals is gezegd bij ik geloof soortgelijke klachten dat dat er erg in kon meespelen? En dat je het toen ook steeds wegwuifde.
Wilde er toch op reageren omdat dit deel me zo verbaasde. Ik begrijp natuurlijk heel goed dat het moeilijk is om te stoppen na lang en frequent gebruik, en stappen daartoe moet je ook alleen zetten als je het überhaupt zelf wilt natuurlijk. Maar wie weet helpt een spiegel voorhouden ietwat qua reflectie.
Hopelijk blijft je maag rustig nu iig!
Gekonfijte citroen is echt het meest gore dat ik ooit heb gegetenšµāš«
Mijn witte mannen energie heeft gewerkt gisteren want ik werd vandaag gebeld dat ik in september mag beginnen met een PhD waar ik sinds maart al op aas ik ben zo enthousiast!! Na maanden solliciteren eindelijk gelukt