Wat je even kwijt wil #61

Ik heb 3 feestjes en wil/kan er geen afzeggen… ik ben nu al zo moeeeeeeee.

1 like

Nee @Kurisu toch?!

1 like

Nee die heeft een statistiek document met de voedingswaarde van snacks

3 likes

Lmao nee dat was te veel moeite. Wel een spreadsheet met houdbaarheids datum :thumbsup:

@Vaiana @Bunnyslippers is wel degene met de goed georganiseerde snack la. Ik dump gewoon alles in m’n kast

4 likes

Ik ga vanavond naar een “vier het leven” feestje van vrienden. En daar komen veel mensen die ik al een tijdje niet meer heb gezien. Heb er zoveel zin in. Ik ben zo dol op mn vrienden ik kan me echt geen leukere mensen wensen haha.
Oh en er is een buffet en de vrienden die t organiseren houden van goed eten dus dat buffet gaat soieso goed zijn :drooling_face:

38 likes

Ik krijg al fomo als ik je bericht lees haha. Veel plezier!

Ahhw dankjewel :blush: ( om je fomo nog meer te voeden er zijn ook honden en fluffy kippen haha)

13 likes

Ik wil later een nog grotere tuin zodat ik fluffy kippen kan nemen :sob:

11 likes

Dan moet je ons wel spammen met fotos.

4 likes

Het is dat mijn vrienden geen kippen hebben, anders was ik even bang dat we op hetzelfde feestje zouden staan haha! Precies zo’n feest straks.

1 like

Paste het maar in een la. Het is een grote kast plus nog dozen boven haha. Mag nog wel wat georganiseerder nu, plus moet wel omdat het zoveel is haha

5 likes

Wat zijn koffers duur zeg. Heb er een met 2 wieltjes dus ik dacht eens kijken wat er 1 met 4 wieltjes kost, maar pffff voor die prijzen blijf ik deze wel gebruiken hoor

(mocht er iemand in Overijssel nog van een grote 4 wiels koffer afwillen… :joy:)

Neem voortaan wat dettol mee als je van plan bent een ov fiets te huren.
https://www.gelderlander.nl/video/productie/poedelnaakt-op-de-pedalen-willen-kwetsbaarheid-tonen-313309

4 likes

Ah gatver. Onwijze honger en een uitgebreide, normaal hele lekkere, salade gemaakt, neem ik een hap smaakt het naar schimmel :nauseated_face: Denk door de peer, al zag ik daar niks geks aan toen ik hem maakte. De boel weg kunnen gooien en nu weet ik niet wat ik wil eten. Of eigenlijk, wat z.s.m. klaar is, want het is al laat en hongerrr.

2 likes

Ik heb vorige zomer een hele grote hard kunstof reiskoffer gekocht bij de kringloop voor €4,50. Zitten natuurlijk wel wat krasjes op maar die maak ik er zelf ook op :sweat_smile: sluitingen en alles waren nog helemaal goed.

2 likes

Vanwege de promotie van die nieuwe Elvis film, was ik benieuwd naar zijn manager. Blijkt die Colonel Tom Parker een Nederlander die Andreas Cornelis van Kuijk te heten.

Nu verwacht ik wel kolenengels van Tom Hanks.

2 likes

Ik heb dit ook :sob: Baal zo. Zit m’n weekend nu ook een beetje te verpesten en dat is eigenlijk ook wel zonde want ik heb het hele huis voor mezelf en daar geniet ik anders altijd van

1 like

Wow we hebben net een zak met 20 van die zelfgemaakte dunne geweldige loempia’s gekregen omdat die eigenaar me belde dat de bitterballen opwaren. En dan excuses en welke saus. Ipv 5 bitterballen. Ik bestelde voor mezelf lol. Misschien ook een teken dat ik geen bitterballen moet bestellen. :joy:

6 likes

Loempia’s zijn ook lekkerder dan bitterballen

3 likes

Jeetje, zag vandaag een parkeerwachter en toen dacht ik: Wat zou ik dat een vreselijke job vinden, mensen beboeten omdat hun parkeerticket overschreden is (of ze geen hebben). Je weet hoeveel frustratie dit geeft bij de eigenaar, dat moet toch echt kut zijn :smiley: Want soms ben je maar twee minuten ‘te laat’ terug bij je auto omdat je ergens opgehouden werd en dan moet je ook betalen. Ik zou die job echt niet willen doen haha :smiley:

1 like