Wat je even kwijt wil #61

Het duurt nog 8 weken tot ik vakantie heb. Hoe ga ik de zomer doorkomen, al die tijd werkende :pleading_face:

2 likes

Ja die hadden wij ook net in huis. Schrok me rot!

Sprinkhaan

9 likes

Zo mooie!

6 likes

Ik dacht heel even dat de radiator een bank was en je dus echt een huge beest op je muur had zitten

1 like

Sinds @Flopsyunicorn vertelde dat de kop van de mannetjes door het vrouwtje wordt afgebeten na het paren, kan ik niet meer normaal naar die beesten kijken :face_with_diagonal_mouth: :smiling_face_with_tear:

5 likes

Zou elke diersoort moeten doen. :grinning:

13 likes

Niet alle sprinkhanen volgens mij. Vooral de bidsprinkhaan en ik bid dat we die enge joekels hier niet hebben.

3 likes

Oh I hope so!

4 likes

Gelukkig kan ik ze op google wel in t groot zien.

2 likes

Heeeeee iedereen, I did it!!! Heb gisterenavond afgesproken met dat meisje van Bumble bff en we zijn lekker gaan dansen! En daarna nog wat door de massa gaan lopen. Het klikte meteen!!! Bedankt voor de support!

107 likes

In Ter Apel zijn nog wel een paar honderd mensen die buiten slapen, misschien kunnen ze daar wat mee doen

81 likes

Omg ik dacht al een jaar bezig te zijn geweest met een rolletje vol te schieten, blijkt er nu helemaal geen rolletje in te zitten :crying_cat_face: en ik zo uitkijken naar alle foto’s die ik gemaakt had. HOE DAN

29 likes

-5 graden of 33 graden maakt niets uit, de kat zit op m’n lip.

6 likes

Pfff zoveel hoofdpijn! Zal wel door de hitte komen. Meer van jullie last van?

Boh bij deze hitte verlang ik echt naar een zittend met airco beroep, en niet in een 3 delig pak rondrennen, en ovens moeten ruimen :dizzy_face:

10 likes

Jup! Ibuprofen werkt ook nauwelijks. Met voeten in koud water helpt wel trouwens, eerst verergert het door de schok en dan wordt het bij mij tijdelijk even minder

5 likes

Ik ook ja! Al weet ik niet of t door de warmte komt of de laatste corona symptomen :sweat_smile:

2 likes

Oh wat leuk!! Met een muskieten net of zonder?

Zo jammer m’n balkon is maar 1.5 meter breed andere was het echt een goed idee geweest

1 like

Omg ik heb jawbreaker fireballs en het is echt precies zo lekker als in mijn herinnering van 20 jaar geleden :sparkling_heart:
wel om de paar minuten een nieuwe erin want de kauwgom daarna is goor

42 likes

Ik ga woensdag voor het eerst van mijn leven naar een sportschool en vind het doooooodeng.

Ga vooral omdat ik in een soort zwart gat zit na de dood van een van m’n ouders en niks meer “voel”. Hoop dat ik van sporten wat energie krijg / me weer goed ga voelen (veel mensen hebben me dit aangeraden).

48 likes