Wat je even kwijt wil #61

Hier zie ik meestal alleen maar van die koffers die je in de hand moeten houden zegmaar, waar nog niet eens 2 wieltjes onder zitten. Maar kan volgend weekend eens kijken!

1 like

:smiley::smiley::smiley:

6 likes

Ik wil iets spannends doen.

1 like

Ga naar bed!! Meest exciting moment van de dag :joy:

3 likes

Ik typte het al vanuit bed :joy:

1 like

Voordeel van feestjes bij de buren: je kunt op je gemak thuis naar de wc én ongezien wegkomen :upside_down_face:

9 likes

Gister zat ik helemaal te haten op dronken mensen in de trein. Maar vanavond zat ik met een leuk stel in de trein die gewoon leuk wouden kletsen. Die vrouw was alleen wel zo teut dat ze niks onthield en dat ik dr gewoon telkens een ander verhaal vertelde :joy:

9 likes

Heel erg lief je berichtje, dank je wel!

Ik had laatst ook zon reactie op Reddit gezien die ik echt goed vond

Abortus is eigenlijk gewoon het recht om geen gedwongen zwangerschap te moeten doormaken. Een recht wat mannen per definitie al hebben.

19 likes

Ik had gisteren een echte femi-mis-t

Ik heb vorig jaar een zonnebril van €100,- gekocht. Een week geleden vielen er ineens twee schroefjes uit. Gisteren ging ik (samen met m’n vriend) met de zonnebril terug naar de winkel. De dame in de winkel begon over “heel vervelend maar het zijn sier schroefjes dus puur optisch. We kunnen ze niet terug zetten, dus we kunnen er niet zoveel aan doen”. En ik ging er eigenlijk gewoon in mee, want tjah als ze er niets aan kunnen doen

Toen greep m’n vriend in: “bij een zonnebril van €100,- verwacht ik niet dat er binnen een jaar onderdelen uitvallen. Dus ik neem aan dat jullie wel een nieuw exemplaar hebben”.

En nu heb ik een nieuwe zonnebril. Echt super!
Maar ik voel me wel een ontzettende naĂŻeve push-over.

36 likes

@Schorem Je niet slecht voelen over je eigen handelen hoor. Het is al knap dat je de medewerker geconfronteerd heb en wat hierbij vaak helaas ook nog een rol speelt is dat mannen, zeker tegenover vrouwen, nog steeds makkelijker krijgen wat ze willen. Gezien de algemeen slechte service die je ontvangt in Nederland kan je het in de toekomst nog vaker gaan proberen. En dan zal je ook krijgen wat je eigenlijk wilt hebben.

8 likes

Ik was daarstraks zo lekker aan het dromen.
Ik weet het niet meer precies maar ik was in een ijssalon met echt allerlei smaken waaruit ik niet kon kiezen. Ik weet nog dat ik spruitjes ijs zag :rofl:. Volgens mij was ik met m’n familie waarbij ze me een plezier wilde doen dus echt het allergrootste hoorntje hadden geregeld en toen was ik op m’n tenen getrapt want ik vind alleen zo’n klein hoorntje lekker en die wilde ik in het roze.

Nou afijn zat er echt goed in, gaat m’n wekker omdat ik die perongeluk voor heel de week heb gezet i.p.v. alleen werkdagen :cry:

5 likes

Heb een muggenbult op m’n ooglid en dat hele oog zit dicht. Heb er nu ijs op, dus krijg er ook gratis en voor niks een brainfreeze bij

3 likes

Ik heb gisteren een paar wijn op maar die glazen waren best wel vol. En nu heb ik een kater :weary:.

1 like

Ik heb gisteren echt het aller aller allerlekkerste ijs ooit gegeten. Het heet van Bol en Feste en zit blijkbaar ook in Milaan, maar nu dus ook in Mall of the Netherlands. Was gistermiddag gegaan en gisteravond ook weer :joy:

5 likes

Ik vind dat de ns mij moet betalen. Hoevaak ik wel niet mensen help met inchecken en hun reis goed te vinden enzo. Ik vind dat ik minstens een jaar vrij reizen verdien.

28 likes

Ach, dat doe je toch eerder uit de goedheid van je hart.

Daarnaast heb je eerder kans dat je hiervoor door de paus heilig wordt verklaard, dan dat NS enig blijk van waardering geeft.

4 likes

Jaa ik heb net 2 vrouwen geholpen die met een sprinter wouden rijden ivm rolator. Maar een trein viel uit. Dus ik heb helemaal in die app lopen puzzelen en ze zijn nu veilig onderweg naar utrecht haha.

( ns als je dit leest dm me even over die factuur)

16 likes

Ik ben echt wimbledon verslaafd dit jaar, wie ben ik. Ik heb uit eten vanavond verzet omdat ik liever van rijthoven - djokovic kijk :face_with_spiral_eyes:

14 likes

Fijne reactie, dankjewel!